Pagina 23 van 31

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: ma 18 apr, 2011 20:38
door FLIPmode
Ja, vertanding kan korter maar ik ga niet ombouwen om ff wat te sprinten op 200m, deze vertanding is ideaal voor de 400m.
Tijden en snelheid moet ik nog ergens zien te zoeken op het web (federun.be?).
:bier:

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: ma 18 apr, 2011 23:43
door mobydirk
als ik jou zo hoor had ik me toch niet zo druk hoeven maken kwa het geluid van mijn warrior
maar lekkere bocht zit er achter
ik kan niet wachten om eens tegen je te rijden
ben heel benieuwt wat het verschil is

ps jij kon die gast met die gas gas r1 toch?
enig idee of die nog rijd?

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: di 19 apr, 2011 11:29
door -Laurens-
de eerste run, was dat een Golf GTI?

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: di 19 apr, 2011 11:36
door tjobbie
1e run :shock: :buig:
denk btw. dat dat golffie ook wel een pktje of 400 aanboord had zeker?

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: di 19 apr, 2011 16:46
door FLIPmode
Hehe voordeel van de koso ontdekt, hij onthoudt de topsnelheid en dat was zondag op de eerste run 169km/u. (wijkt mss 2km af op gps). Ja die golf had behoorlijk wat aan boord(was ook op de trailer gekomen geloof ik) maar was kleureblind en dus fractie van een seconde te vroeg weg en meer lawaai bij als ik :lol: .
Als ik ergens de tijden tegenkom pleur ik ze hier wel neer.
:bier:
@ dirk: nee jong Koen heeft dat monstertje te koop staan voor ik weet niet hoeveel, maar daar kan je niet meer de weg mee op , dan moet je weer alles ombouwen (kan enkel nog met airshift schakelen.)

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: zo 24 apr, 2011 10:07
door FLIPmode
Nieuwe (grotere) carter/en kleppendeksel ontluchting gefabriekt, waar een oud blusapparaat al niet goed voor is :p
Verassend licht zelfs eens het leeg is.
Nog even spuiten en eronderbouwen en testen.

Afbeelding

:bier:

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: zo 24 apr, 2011 10:20
door klaas136
die blussers gebruikte ik als olie tank . mooi ,goed koop en makkelijk te verwerken

Afbeelding

maar ik zeg vooral doorgaan zo en blijf ons onderwijzen in de wijzigingen die je maakt /verbeterd :buig:

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: zo 24 apr, 2011 10:27
door FLIPmode
Haha ik dacht al dat ik het ei van columbus had gevonden :oops:
(en hup weer met de voetjes op aarde :lol: )
Goed dat je het al getest hebt, nu ben ik wat zekerder.
:bier:

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: zo 24 apr, 2011 12:44
door klaas136
wij weten allebij dat alles geld kost en dan ga je zoeken naar een oplossing niet te duur maar wel goed en aan gezien je toch alles mooi zijdeglans zwart hebt is dit een hele mooi oplossing . (een maatje van mij die van een fzr 400 een quad aan het bouwen is zegt altijd dat ik te zwaar bouw , maar dan zeg ik dat ik gemakkelijker 25kg kan afvallen dan 25kg van de quad af kan krijgen . ) dus zo'n ligt brandblussertje kun je voor heel veel dingen gebruiken .

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: vr 29 apr, 2011 16:51
door FLIPmode
Tijden krijg ik maar niet te pakken gvd maar ik weet intussen wel hoevel pk de golf meent te hebben :
http://www.youtube.com/watch?v=USE43oCk ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;

zouden er dus 500 moeten zijn. Ik vond al dattie goed marcheerde :p .
:bier:

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: vr 29 apr, 2011 16:56
door tjobbie
FLIPmode schreef:Tijden krijg ik maar niet te pakken gvd maar ik weet intussen wel hoevel pk de golf meent te hebben :
http://www.youtube.com/watch?v=USE43oCk ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;

zouden er dus 500 moeten zijn. Ik vond al dattie goed marcheerde :p .
:bier:
:lol:

in hoeveel seconden zit je nu op de 100, 3,5 ofzo?

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: za 30 apr, 2011 11:20
door FLIPmode
Goeie vraag, ik heb er geen flauw idee van :oops:
Ik ben ook nog niet op full power vertrokken (wegens te bang :mrgreen: ).
:bier:

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: za 30 apr, 2011 11:28
door tjobbie
FLIPmode schreef:Goeie vraag, ik heb er geen flauw idee van :oops:
Ik ben ook nog niet op full power vertrokken (wegens te bang :mrgreen: ).
:bier:
snap ik :shock: ,
ben zelf ook een beetje aan het experimenteren met draggen maar vind het moeilijkste om wheelspin tegen te houden bij vertrek.
ik heb m,n beste tijd behaald eigenlijk door in de 2e versnelling te vertrekken, daar had ik niet zoveel wheelspin.
heb wel gemerkt dat het nog niet zo makkelijk is om een goede tijd neer te zetten.
ik weet niet welke koso dat je hebt maar de mijne kan ook in race-mode staan zodat je 0-100 tijden kan meten.
dat wel een gave feature, vooral voor jou omdat je er zo mee bezig bent.
is goed voor jou om vertandingen enzo te testen.

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: zo 01 mei, 2011 18:06
door FLIPmode
Ja, met mijne gaat het ook. Maar ik ga terug sleutelen deze week, ritje gemaakt met naalden op laagste punt maar is nog te rijk. Dus carb's uitbouwen en andere sproeiers derin (heb hier gelukkig een setje of 4 liggen :p ). Dan nogmaals testen, koppeling ook weer een beetje verzwaard (veerbussen ingekort en rondelletjes bijgestoken).
Ben wel op zoek naar een breedband A/F dus als er iemand iets weet, gooi het hier maar neer :)
:bier:

Re: Wild & Wicked

Geplaatst: zo 01 mei, 2011 18:22
door tjobbie
FLIPmode schreef:Ja, met mijne gaat het ook. Maar ik ga terug sleutelen deze week, ritje gemaakt met naalden op laagste punt maar is nog te rijk. Dus carb's uitbouwen en andere sproeiers derin (heb hier gelukkig een setje of 4 liggen :p ). Dan nogmaals testen, koppeling ook weer een beetje verzwaard (veerbussen ingekort en rondelletjes bijgestoken).
Ben wel op zoek naar een breedband A/F dus als er iemand iets weet, gooi het hier maar neer :)
:bier:
dit schijnen de beste te zijn voor een relatief laag bedrag
MTX-L: Wideband Air/Fuel Ratio Gauge
Afbeelding
ook zeer simpel aan te sluiten omdat de processor in de meter verwerkt zit, tevens krijg je er gave software bij zodat je dezelfde soort a/f grafieken kunt bekijken als op de bank, een echte aanrader dus.
Afbeelding
Afbeelding