Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #28
Re: Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #22 nieuwe shocks
Staat helemaal goed gozer heerlijk dat geel ik mis alleen nog de bumper zelf heb ik een chromen bumper van duncan racing vind ik persoonlijk 1 van de mooiere voor de banshee
http://img849.imageshack.us/i/imag0109w.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img849.imageshack.us/i/imag0109w.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, ik moet even kijken wat t wordt met deze veren. Als ze bevallen dan ben ik erover aant denken om de veren ook weer wit te laten poedercoaten.
Morgen zal mijn r6 veer wel binnen zijn, dan kan ik de veren qua weggedrag eens testen...dan weer ik wat t wordt
Morgen zal mijn r6 veer wel binnen zijn, dan kan ik de veren qua weggedrag eens testen...dan weer ik wat t wordt
Laatst gewijzigd door Daniello op wo 30 mar, 2011 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Ja, moet ik morgen even afstellen met behulp van wat touwtjes en loodyamahakoppel schreef:hoogte en stand armen is mooi maar kijk ook even uw afstelling van de banden even na het spoor en caster veranderd als de hoogte veranderd
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Daar had ik een custom model van erop zitten, met een Yamaha logo in t midden. Ik vond m persoonlijk wat iel...ben dus idd nog op zoek naar een mooi model ala Goldspeed Stadium achtig iets. Wat vierkantersnick010 schreef:Staat helemaal goed gozer heerlijk dat geel ik mis alleen nog de bumper zelf heb ik een chromen bumper van duncan racing vind ik persoonlijk 1 van de mooiere voor de banshee
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
- technoflexer
- Quadrider
ivm die heelguards en die kickstarter voor de yfz bestaat er een set van gytr om een kickstarter in te bouwen in een yfz.
ik heb die er ook op zitten kijk maar eens in mijn topic van me quad.
ik heb die er ook op zitten kijk maar eens in mijn topic van me quad.
yfz 450 ride it like you stole it
Even de waterpas tegen je velg zetten en je ziet direct waar je moet gaan bijregelen.Daniello schreef:Ja, moet ik morgen even afstellen met behulp van wat touwtjes en loodyamahakoppel schreef:hoogte en stand armen is mooi maar kijk ook even uw afstelling van de banden even na het spoor en caster veranderd als de hoogte veranderd
Zo doe ik het altijd,op 10 min is spoor en camber geregeld.
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Vandaag even de afstelling van de voorwielen in orde gemaakt en erna een proefrit gemaakt met de nieuwe shocks.
Hoe dat was...trek je conclusie --------->
http://m.youtube.com/index?desktop_uri= ... SKRDcJ3EgY" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe dat was...trek je conclusie --------->
http://m.youtube.com/index?desktop_uri= ... SKRDcJ3EgY" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
- jumper2110
- Quadracer
Ik zie niets als ik op de link klik
Hmm gek, zal straks eens via de pc kijken. Misschien dat het er iets mee te maken heeft dat ik de link via mijn telefoon geplakt heb
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
ben nu wel heeeeeeel benieuwd
het filmpje =>
Link
Het zit je helaas niet mee met de schokbrekers he
Jammer dat ik mijn veren niet meer heb.
Anders hadden we ze even kunnen switchen
Link
Het zit je helaas niet mee met de schokbrekers he
Jammer dat ik mijn veren niet meer heb.
Anders hadden we ze even kunnen switchen
-
- Pro Quadrider
die veren zijn veeeel te stug
-
- Pro Quadrider
haal ze er maar af dit is zonde man .de rest van je banshee is perfect nu alleen een paar mooie schokbrekers
gewoon nog effe een paar overuurtjes maken bij w lies gebruiken ze allemaal de zelfde set die zweren daarbij en schijnt geen dure set te zijn en nog zwart ook gr
gewoon nog effe een paar overuurtjes maken bij w lies gebruiken ze allemaal de zelfde set die zweren daarbij en schijnt geen dure set te zijn en nog zwart ook gr
yss heeft anders ook mooie shocks.
He bonzaiking
He bonzaiking