Ze gaan er ook vanaf...maaruh wat zijn dat dan voor shocks...trouwens, jij had laatst toch die Reigers van Nick overgenomenbonzaiking schreef:haal ze er maar af dit is zonde man .de rest van je banshee is perfect nu alleen een paar mooie schokbrekers![]()
gewoon nog effe een paar overuurtjes makenbij w lies gebruiken ze allemaal de zelfde set die zweren daarbij en schijnt geen dure set te zijn en nog zwart ook gr
Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #28
Re: Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #22 nieuwe shocks
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

deze bedoel je
ik weet niet wat voor merk ze bij w lies gebruiken volgens mij taywanees spul net als tjobbie
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

quad-racerrr schreef:yss heeft anders ook mooie shocks.
He bonzaiking
daar zweer ik bij
Ja die ja! Verkoop mij die....bonzaiking schreef:
deze bedoel je![]()
ik weet niet wat voor merk ze bij w lies gebruiken volgens mij taywanees spul net als tjobbie
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
ben je zeker dat die achterveel wel een reiger is ?
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

back on topic please 
De middelste veer is een standaard banshee achterschokdemper met een andere veer erop.
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Klopt, de middelste is gewoon standaard shock...maar icm een Reiger veer.
Trouwens, weer een modje aan de Banshee:

Ik had 4 stuks besteld, maar had er genoeg aan 2...dus 1 setje staat weer te koop
Trouwens, weer een modje aan de Banshee:

Ik had 4 stuks besteld, maar had er genoeg aan 2...dus 1 setje staat weer te koop
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Re: Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #24
ziet er allemaal super uit...
als je op zoek bent naar een setje yss.... stuur pb, heb yss dealer als men buurman
rené
als je op zoek bent naar een setje yss.... stuur pb, heb yss dealer als men buurman
rené
Vandaag even in de weer geweest met de nieuwe voordempers, zijn toch de R1 shocks geworden van onze
"R1-Forumsponsor"
(en nog thx Michiel). Ik heb de ophangpunten aan de bovenzijde van het frame wat moeten bijwerken, omdat de constructie van het expansievaatje wat hoog zit bij deze shocks...
Aan de achterzijde heb ik vanmiddag ook even een R1 shock gemonteerd (gat aan de bovenzijde van de bevestiging van de shock opgeboord van 10 naar 12mm, omdat deze hier met een 12mm bout vastzit), maar ik vond dat hij dan wat te laag lag.
Ik vind het mooier als de quad een klein beetje naar de voorzijde toe "helt" en als je erop zit bijna horizontaal is. Daarom heb ik de R1 shock weer gedemonteerd. Om hem toch ietsjes lager te krijgen heb ik de veer van de originele shock geheel gelost en de in- en uitgaande demping bijna op max gezet, waardoor hij ook wat zwaarder belast moet worden om door te veren.
Als ik eerlijk ben vind ik de R1 shocks nèt wat té hard, maar ook weer niet te doen. Zal wel even wennen zijn, maar ik kan er in ieder geval een stuk harder mee de bocht om
Hier nog een fotootje met de R1's:

Morgen ga ik beginnen met het plaatsen van de TM Designworks case-saver, want die is inmiddels ook binnen...
En er is nog een mooi voorbumpertje van XRW onderweg
"R1-Forumsponsor"
Aan de achterzijde heb ik vanmiddag ook even een R1 shock gemonteerd (gat aan de bovenzijde van de bevestiging van de shock opgeboord van 10 naar 12mm, omdat deze hier met een 12mm bout vastzit), maar ik vond dat hij dan wat te laag lag.
Ik vind het mooier als de quad een klein beetje naar de voorzijde toe "helt" en als je erop zit bijna horizontaal is. Daarom heb ik de R1 shock weer gedemonteerd. Om hem toch ietsjes lager te krijgen heb ik de veer van de originele shock geheel gelost en de in- en uitgaande demping bijna op max gezet, waardoor hij ook wat zwaarder belast moet worden om door te veren.
Als ik eerlijk ben vind ik de R1 shocks nèt wat té hard, maar ook weer niet te doen. Zal wel even wennen zijn, maar ik kan er in ieder geval een stuk harder mee de bocht om
Hier nog een fotootje met de R1's:

Morgen ga ik beginnen met het plaatsen van de TM Designworks case-saver, want die is inmiddels ook binnen...
En er is nog een mooi voorbumpertje van XRW onderweg
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Staat der wel goed Daan 
Is even wennen, en je went er ook best snel aan.
Ik was er altijd zeer over te spreken. ( maarja smaak verschilt he )
Waar heb jij die uitgeboord? moet mijne namelijk ook
Veren ze wel beter dan de ducatie shocks?
Is even wennen, en je went er ook best snel aan.
Ik was er altijd zeer over te spreken. ( maarja smaak verschilt he )
Waar heb jij die uitgeboord? moet mijne namelijk ook
Veren ze wel beter dan de ducatie shocks?
Heb ik zelf opgeboord naar 12mm, heb een kolomboortje + een scherpe HSS boor
dus als je wilt...kom je maar af.
De Duc shocks deden helemaal niks, deze veren tenminste nog een beetje...
De Duc shocks deden helemaal niks, deze veren tenminste nog een beetje...
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Oh jah, nog een klein updateje links onderin mijn achtervenster

Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Ziet er super uit gozer die reiger veren veerden heerlijk te heerlijk bochten werk was rampzalig vergeleken met me raptor 700 daar ging ik elke bocht vol mee door. en ze waren voor mijn smaak ook net iets te lang.
Zag de sticker toen straks pas 
Staat je wagen goed haha.
Maar Daan. Buh dat ding heeft een power
( in vergelijking met mijn warrior dan he
)
Trouwens niet beter om eens te kijken voor duimgas?
En toch blijf ik erbij als je hem ooit weg doet. Krijg je er spijt van, heeel veel spijt
Staat je wagen goed haha.
Maar Daan. Buh dat ding heeft een power
Trouwens niet beter om eens te kijken voor duimgas?
En toch blijf ik erbij als je hem ooit weg doet. Krijg je er spijt van, heeel veel spijt