quadmagazine
Weer mooi boekske
Maar ik zou toch die lijst met alle quads weglaten of ze ten eerste al verbeteren omdat er fouten inzitten. De oude raptor 660 zit er nog in en de 700 nog steeds niet. Kijk ook eens bij kymco daar is er een foto van een banshee
Is het ook normaal dat er een tekst in het frans zit over de mini quads?
voor de rest zijn het mooie artiekels
Maar ik zou toch die lijst met alle quads weglaten of ze ten eerste al verbeteren omdat er fouten inzitten. De oude raptor 660 zit er nog in en de 700 nog steeds niet. Kijk ook eens bij kymco daar is er een foto van een banshee
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Kish was waarschijnlijk weer met 2 dingen te gelijk bezig.Sebastien schreef:Weer mooi boekske
Dit stoort wel een beetje in een Nederlandstalig boekje.
Allee het is goed voor ene keer.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
is een fout van de drukkerijSebastien schreef: Is het ook normaal dat er een tekst in het frans zit over de mini quads?
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
wie heeft het magazine al in nederland gekocht en waar ?
MOMENTEEL QUADLOOS maar hard op weg naar een RAPTOR 700 SE !
kijk op http://www.jumpingjet.be !!!
kijk op http://www.jumpingjet.be !!!
Voor mij stoort het helemaal niet omdat ik tweetalig ben opgevoed. Maar zo een grote fout maken kan toch niet?brutus32 schreef:is een fout van de drukkerijSebastien schreef: Is het ook normaal dat er een tekst in het frans zit over de mini quads?
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
oh, normaal kan dit idd niet.
Maar hoe gebeuren zulke dingen... samenloop van omstandigheden, en drie menselijke fouten op rij, en ikke in Polen aan het sneeuwrijden...het is mijn eigen stomme schuld...
en de prijslijst moet idd goed herbekeken worden, maar is echt nodig voor vele beginnende lezers...
groeten A.
Maar hoe gebeuren zulke dingen... samenloop van omstandigheden, en drie menselijke fouten op rij, en ikke in Polen aan het sneeuwrijden...het is mijn eigen stomme schuld...
en de prijslijst moet idd goed herbekeken worden, maar is echt nodig voor vele beginnende lezers...
groeten A.
-
- Easy Quadrider
pff prijslijsten zijn saai, veel te saai als je al je gepaste quad hebt gevonden, ik laat een goede cataloog toe bij elk nieuw jaar, maar bij dit boekje blijft het pagina's kosten, ik haak bij deze dan ook af hoor, 3 edities gekocht en nu zit het erop, zonde...
steek wat meer technische info in zo een bladje, je merkt toch ook dat de meeste rijders liever wat meer aan hun eigen quad willen werken?
Maar dit is dan weer niet goed voor de dealers rn zo blijven we bezig.
steek wat meer technische info in zo een bladje, je merkt toch ook dat de meeste rijders liever wat meer aan hun eigen quad willen werken?
Maar dit is dan weer niet goed voor de dealers rn zo blijven we bezig.
Yamaha Banshee
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jammer genoegt nie wel een egwon foto maar gene digitaleBlaster-boy schreef:k heb em ook , mooi hoor ! dat verslagje van maarten zijn banshee vind'k ook wel shik
ff off topic : maarten hebt ge ne foto van uw blastercrash
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
staan een paar kleine fouten in maar het boekje is echt goed!is mss een idee om naast de endurances ook verslagen van mclb wedstrijden en vbm,bqr,...
mischien afspreken dat leden van op het forum verslag schrijven over de gereden wedstrijden in hun federatie en mischien foto's en uitslagen aan toe voegen.wil best kandidaat zijn voor vmcf of mclb
mischien afspreken dat leden van op het forum verslag schrijven over de gereden wedstrijden in hun federatie en mischien foto's en uitslagen aan toe voegen.wil best kandidaat zijn voor vmcf of mclb
Wij betalen al voor het boekje ... en dan de artikelen nog zelf schrijven lijkt me toch een beetje van het goede teveel.QuadGirl schreef:ik vind het al chapeau. Tis ni simpel, kan er beetje over meespreken...
Willen jullie artikels? schrijven en opsturen. Hun kunnen niet alles doen, elk boekje hangt ook af van schrijvers. En dat moet hier nog opgebouwd worden.
Schrijven en opsturen, dat is de boodschap...