quadmagazine

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Je kan moeilijk verwachten dat quadmagazine naar iedere wedstrijd en ieder evenement een reporter en fotograaf kan sturen, zeker niet nu het nog in zijn kinderschoenen staat. Je kan oplages niet vergelijken met oplage van bvb motorwereld of de franse boekjes die op +/- 50.000 exemplaren gedrukt worden. Momenteel is er gewoon geen budget voor, tenzij iedereen 15 € per boekje wil betalen...

Is zelfde als forum, als er niemand is die er wat vrije tijd wil instoppen, dan zakt het als pudding ineen. En Blue Buck, als je artikels schrijft krijg je gratis nummertje, dan moet je het niet meer betalen. :D

Vroeger was er geen boekje en schreeuwde iedereen dat er een moest komen, nu is er een, geeft het dus wat groeitijd. Het doelpubliek is in de eerste plaats ook niet internet lezers, die weten alles toch veel vlugger dan tweemaandelijks magazine.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik wil graag foto`s aanleveren, de kwaliteit is geen probleem, in pixel en visueel niet. Artikelen schrijven doe ik ook graag, er zijn al verscheidene artikelen van mij geplaatst in het boekje van de MON, als het bagger was hadden ze het niet geplaatst.
Een tijd terug mailde ik naar de krant waarom er geen artikelen over motor en quadcross in kwamen te staan, vooral omdat wij toen alle drie kwampioen waren. Ik kreeg antwoord dat ze niet overal bij konden zijn en je dus zelf iets aan moet leveren. Hoe denk je dat de Motorgazet dat doet? Natasja schrijft ook al jaren voor de BQR, omdat ze het leuk vind maar ook omdat er anders totaal geen aandachtaan besteed word omdat er geen tijd en geld voor is.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Vyrena schreef:Ik wil graag foto`s aanleveren, de kwaliteit is geen probleem, in pixel en visueel niet. Artikelen schrijven doe ik ook graag, er zijn al verscheidene artikelen van mij geplaatst in het boekje van de MON, als het bagger was hadden ze het niet geplaatst.
Een tijd terug mailde ik naar de krant waarom er geen artikelen over motor en quadcross in kwamen te staan, vooral omdat wij toen alle drie kwampioen waren. Ik kreeg antwoord dat ze niet overal bij konden zijn en je dus zelf iets aan moet leveren. Hoe denk je dat de Motorgazet dat doet? Natasja schrijft ook al jaren voor de BQR, omdat ze het leuk vind maar ook omdat er anders totaal geen aandachtaan besteed word omdat er geen tijd en geld voor is.
voila, helemaal juist. Alleen dat graag schrijven is iets minder, maar dat is omdat ik het liever uitleg :D

nee, valt wel mee, maar het is waar, anders wordt er weinig tot geen aandacht aan besteed. En wat No Limit zegt is ook waar, als beginnend boekje kan je niet overal reporters enzo heen sturen. Ook omdat het hier niet zo populair is gelijk in Frankrijk, in Frankrijk is het mede gekomen door de boekjes en hoe kwamen die boekjes er? Door een stel mensen die er zich voor wilden inzetten en door vrijwilligers die verslagen schrijven en foto's nemen... We moeten er ook moeite voor willen doen eh.
Ik ben al heel blij dat er een nederlands quadboekje is en we gaan dat proberen zo populair en gekend te maken dan de franse boekjes, komt alleen maar ten goede van de quadsport.
Amen :buig:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Je moet eens een persconferentie geven. Weet je hoe dat gaat bij de kranten tegenwoordig ? Je moet zelf een persmap maken met volledige voorstelling team en volledige uitleg erbij, als het kan paar bladzijden dik. Liefst ook nog wat foto's op CD-Rom zetten en opsturen. Zelf doen ze moeite niet meer om journalist ter plaatse te sturen, hoogstens een fotograaf. Wij zijn met onze persvoorstelling in vijf kranten gekomen en slechts één is er langsgeweest.
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Als je het zelf schrijft dan is het tenminste de waarheid, sommige verslaggevers bij de MON halen de quads en blasters door elkaar, bijvoorbeeld dat ik in strijd was met iemand uit de quadklasse ofzo. Klopt helemaal geen reet van altijd, en dan erger ik me er ook aan. Als je het zelf doet dan weet je hoe het is. En het is best leuk om artikels aan te leveren, ik was altijd best trots dat het gepubliceerd werd.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

weet er iemand wanneer het volgende boekje gaat uitkomen?

want ik zit echt vol spanning er op te wachten :duivel2:

greetz
--HoNdA 400--
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Dacht rond 15 mei
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Ja volgens toine ging het rond 10 mei zijn.
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

No Limit YFZ schreef:Dacht rond 15 mei
jeps, tss 15 en 17mei :wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Nog een paar dagen wachten :)
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

:x nee nee keb geduld ze :D
--HoNdA 400--
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Jammer is hier nog steeds niet in de rekken . :mrgreen:
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

tzal voor zaterdag zijn, ze zijn pas vandaag weg bij de drukker...

tis dik in orde... :mrgreen:

alvast een voorproefke...

Afbeelding
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

brutus32 schreef:tzal voor zaterdag zijn, ze zijn pas vandaag weg bij de drukker...

tis dik in orde... :mrgreen:

alvast een voorproefke...

Afbeelding
A ok dacht dat we hier achter waren . Tip volgende keer kan je mischien eentje topless op de voorpagina zetten :)
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

hehe, kheb daar nix over te zeggen, wel plezant zo een piepke op mijne quad, er staan nog een pak foto's van haar erin :p

heb just sjans dat de drukkerij hier 5min van is en Andy dan iets komt eten :mrgreen:

staan prachtige foto's vd quads in de himalaya in :shock:

tzal de moeite zijn :p
Plaats reactie