Vyrena schreef:Ik wil graag foto`s aanleveren, de kwaliteit is geen probleem, in pixel en visueel niet. Artikelen schrijven doe ik ook graag, er zijn al verscheidene artikelen van mij geplaatst in het boekje van de MON, als het bagger was hadden ze het niet geplaatst.
Een tijd terug mailde ik naar de krant waarom er geen artikelen over motor en quadcross in kwamen te staan, vooral omdat wij toen alle drie kwampioen waren. Ik kreeg antwoord dat ze niet overal bij konden zijn en je dus zelf iets aan moet leveren. Hoe denk je dat de Motorgazet dat doet? Natasja schrijft ook al jaren voor de BQR, omdat ze het leuk vind maar ook omdat er anders totaal geen aandachtaan besteed word omdat er geen tijd en geld voor is.
voila, helemaal juist. Alleen dat graag schrijven is iets minder, maar dat is omdat ik het liever uitleg  

nee, valt wel mee, maar het is waar, anders wordt er weinig tot geen aandacht aan besteed. En wat No Limit zegt is ook waar, als beginnend boekje kan je niet overal reporters enzo heen sturen. Ook omdat het hier niet zo populair is gelijk in Frankrijk, in Frankrijk is het mede gekomen door de boekjes en hoe kwamen die boekjes er? Door een stel mensen die er zich voor wilden inzetten en door vrijwilligers die verslagen schrijven en foto's nemen... We moeten er ook moeite voor willen doen eh.
Ik ben al heel blij dat er een nederlands quadboekje is en we gaan dat proberen zo populair en gekend te maken dan de franse boekjes, komt alleen maar ten goede van de quadsport.
Amen