,heb ik geprobeerd maar wat mij niet beviel is de strip als jij niet brand!!
 ,heb ik geprobeerd maar wat mij niet beviel is de strip als jij niet brand!!toen had ik een oplossing bedacht,ik zou inbouwledjes inboren op de vleugel...na de voorschakelweerstanden berekend te hebben en nog x goed natedenken heb ik besloten om dan de onderkant silicone dicht te maken,maar ben er dan vanaf gestapt omdat montagepunt veel aarde,modder,steentjes,trilling te verduren krijgt. dan heb ik maar de strips aan frame gehangen

bijna niet zichtbaar als ze niet branden maar zeker zichtbaar als ze branden
zie naast nr plaat,ps extra spanbandje aangebracht voor versterking kleefband....

en worden dan vercroomd
  en worden dan vercroomd

kwam omdat alle edelmetalen duurder geworden waren door speculatie op de beurs,  na wat te praten over mijn toekomstige plannen merkte hij dat hij nog wel wat zou kunnen verdienen aan mij en deed de frame guards er voor die prijs wel bij
 kwam omdat alle edelmetalen duurder geworden waren door speculatie op de beurs,  na wat te praten over mijn toekomstige plannen merkte hij dat hij nog wel wat zou kunnen verdienen aan mij en deed de frame guards er voor die prijs wel bij   

en nu moet ik nog wachten tot zaterdag
  en nu moet ik nog wachten tot zaterdag   fuck  ik heb niet eerder tijd en vriendin ook niet
 fuck  ik heb niet eerder tijd en vriendin ook niet 

was niet zoals ik verwachte oke zaten paar kleine gaatjes in de brug giet fouten in het alluminium had hij ook gezegd dat die bleven maar zaten precies stofdeeltjes in de croom
 was niet zoals ik verwachte oke zaten paar kleine gaatjes in de brug giet fouten in het alluminium had hij ook gezegd dat die bleven maar zaten precies stofdeeltjes in de croom   in het midden van de brug daar waar de veer zit was hij dof
 in het midden van de brug daar waar de veer zit was hij dof   na wat discussie zei hij dat zie je niet als die gemonteerd zit
  na wat discussie zei hij dat zie je niet als die gemonteerd zit   ik zeg hem maakt niet uit kost genoeg
 ik zeg hem maakt niet uit kost genoeg