hey dirk
is het geen idee om gewoon op een dikke 2 wieler te rijden
ik vind je wel een persoontje voor een hayabusa. die krijg je niet zo makkelijk kapot
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
mike04011977 schreef:hey dirk
is het geen idee om gewoon op een dikke 2 wieler te rijden
ik vind je wel een persoontje voor een hayabusa. die krijg je niet zo makkelijk kapot
maar ook niet zo makkelijk eronder
oeps, niet goed gelezen, 2wieler?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
hmmm een hayabusa blok gaat dus niet zo snel stuk?????
dus als ik een hayabusa blok er onder maak zal hij minder snel stuk gaan ????
hmmm maar eens gaan kijken wat er te koop is hahahaha
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mobydirk schreef:hmmm een hayabusa blok gaat dus niet zo snel stuk?????
dus als ik een hayabusa blok er onder maak zal hij minder snel stuk gaan ????
hmmm maar eens gaan kijken wat er te koop is hahahaha
als je hem eronder bouwd krijg je hem wss ook weer kapot.. nee!...
gewoon gaan rijden op een HELE hayabusa met 2 wielen... of val je dan om..
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
miss een idee om rustiger te rijden of alles eens te goei vast zetten vind het raar dat steeds je leidingen los komen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
2 wiellen nee dan moet ik weer een ander form lastig gaan vallen
en zo'n ding gaat 300 + dat is eng
en dat die leidingen los gaan komt omdat ik mijn olie cooler heb moeten verlengen
dus ik heb de slangen moeten veranderen
en daar is het mis gegaan
maar als hij het straks weer doet dan komt er geen cooler meer op
die schijn je te kunne afdoppen
en rustiger rijden?????? wat is daar nou leuk aan??????
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
nee ik ook niet
net als r1aptor we haan vandaag normaal doen(bocht 1)
rustig aan rustig aan (bocht 2)
dwars rustig we gingen normaal doen (bocht3)
de toeren begrenser hebben we al weer geraakt dus laat maar weer knallen!!!!
en de cooler schijnt niet echt een must te zijn alleen de 1000 en de 1300 hebben hem en er zijn af dop platen te koop
een kennis rijd al jaren op een busa zonder
ps met is me ook niet echt goed af gekomen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
ik ken dat
ik werd laatste aan gehouden door me VRIENDEN de politie en kreeg ook de vraag om rustig te doen.
dat heeft 2min geduurd, politie weg en gelijk weer knallen
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
ja frank heb idd wat blokken en onderdelen
maar die r6 heb iets van 130pk
en mijn blok heb als ik een klein beetje geluk heb
is het alleen een lager probleem
we zullen zien wat het wordt
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!