Zal me een worst wezen waar jij het over had, ik zei alleen dat ik een spelfout in het blad heb gezien. Dat vindt ik ook helemaal niet erg want ik maak ze zelf ook geregeld (al is Reiverhaal toch wel een hele rare).brutus32 schreef: we hadden het wel over de hier geposte cover, dan had je moeten zeggen dat het over de inhoudstabel ging
quadmagazine
De 'fotoschoot' komt niet van mij, daar was ik helaas niet bij.
Hoe zo'n foutje erin komt... Deadlines, vluchtig nalezen, over uw eigen fouten kijken en het doorsturen om te drukken
Die 'reiverhalen' zou wel is van mij kunnen komen, moet ik is nakijken in mijn originele tekst, maar dan ist de spellingscorrector die zijn werk ni gedaan heeft
Het zijn twee klein fouten die eigenlijk niet zouden mogen, daar hebben jullie gelijk in, dus voor volgend boekske zullen we voor iedereen een extra 'r' bijvoegen en de 'fotoschoot' verbeteren, al vind ik dat wordt wel iets hebben
Hoe zo'n foutje erin komt... Deadlines, vluchtig nalezen, over uw eigen fouten kijken en het doorsturen om te drukken
Die 'reiverhalen' zou wel is van mij kunnen komen, moet ik is nakijken in mijn originele tekst, maar dan ist de spellingscorrector die zijn werk ni gedaan heeft
Het zijn twee klein fouten die eigenlijk niet zouden mogen, daar hebben jullie gelijk in, dus voor volgend boekske zullen we voor iedereen een extra 'r' bijvoegen en de 'fotoschoot' verbeteren, al vind ik dat wordt wel iets hebben
When going gets tough, the tough get going
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
ja normaal wel
en we staan weer in da boekske

en we staan weer in da boekske
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
- Quadracer 74
- Quadrunner

- Contacteer:
Mooi boekje, beste tot nu toe!
De fotoschoot is zeker het kijken waard, mooie vrouw
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
yamahakodiak
- Quadracer

Wie verantwoordelijk is is ook niet van belang en die fout is natuurlijk geen drama, maar als je fouten maakt moet je het ook kunnen toegeven en niet met een belachelijke uitleg afkomen zeker als je er geen verantwoordelijkheid over hebt.Sharky #3 schreef:Toine heeft daar geen verantwoordelijkheid over.BLUE BUCK schreef: We "zeiken" niet, maar als er dan een fout in staat dat degene die ze gemaakt heeft dan gewoon zijn fout toegeeft. De drukker maakt geen fout , want die stuurt nog altijd een drukproef om te controleren op fouten.
Blijkbaar was de schrijver sterk onder de indruk van de desbetreffende foto's en kon hij niet meer normaal nadenken of schrijven.
Toegevoegd na 3 minuten:
Ja die kan precies heel wat veroorzaken.Quadracer 74 schreef:Mooi boekje, beste tot nu toe!
BLUE BUCK, chill out man. Het is maar een typo hé, kan iedereen overkomen. Brutus32 kan ook niet toegeven dat het zijn fout is, want volgens mij heeft hij de cover niet ontworpen. Wie er schuld treft maakt toch ook niet uit, het is toch al gebeurd, de magazines gaan echt niet opnieuw gedrukt worden, dus live and let live. 
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
idd we mogen al blij zijn als we een nederlands quadboekske hebben dus trek et u ni aan
Laatst gewijzigd door kane op zo 21 mei, 2006 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
mijn enige bijdrage was mijn quad uitlenen om bieke op te draperenAlfredo schreef:BLUE BUCK, chill out man. Het is maar een typo hé, kan iedereen overkomen. Brutus32 kan ook niet toegeven dat het zijn fout is, want volgens mij heeft hij de cover niet ontworpen. Wie er schuld treft maakt toch ook niet uit, het is toch al gebeurd, de magazines gaan echt niet opnieuw gedrukt worden, dus live and let live.
en t artikel van de trial ben ik ook content
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -