Wild & Wicked
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
de squish rand rondom zit er nog, dat is iets van een 2 mm rondom en dat dient enkel om de benzine met de lucht optimaal te mengen (voor zover ik gelezen heb) en zoals klaas zei wordt het mengsel er bij mij ingeblazen en zou dit dus geen probleem mogen geven. Nu weet ik zeker ook niet alles maar we zullen zien hé, ik heb hier wel een beetje research naar gedaan voor ik eraan begon maar het blijft afwachten.
De onderblok moet morgen toch terug uitelkaar want ik ben bij een scheurtje uitgekomen in de bovenste carterhelft . Deze ga ik laten herstellen en nu bouw ik alles in de onderblok van de gsxr, die is gelukkig nog in orde.
Koppakking is ook binnen maar moet dus nog een middagje wachten
De onderblok moet morgen toch terug uitelkaar want ik ben bij een scheurtje uitgekomen in de bovenste carterhelft . Deze ga ik laten herstellen en nu bouw ik alles in de onderblok van de gsxr, die is gelukkig nog in orde.
Koppakking is ook binnen maar moet dus nog een middagje wachten
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Gelukkig dat ik de blok terug uiteen haalde:
tandwiel beschadigd, misschien door de stukjes die van de zuiger zijn afgekomen
koppeling van gsxr is diafragma en zit een moer op die dopje 50! nodig heeft. Rondgebeld en gelukkig morgen opgelost:
Morgen gsxr onderblok demonteren en hopen dat er een gezond tandwiel insteekt .
Scheurtje in de gsxf blok :
tandwiel beschadigd, misschien door de stukjes die van de zuiger zijn afgekomen
koppeling van gsxr is diafragma en zit een moer op die dopje 50! nodig heeft. Rondgebeld en gelukkig morgen opgelost:
Morgen gsxr onderblok demonteren en hopen dat er een gezond tandwiel insteekt .
Scheurtje in de gsxf blok :
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
Hey kerel, weer goed bezig!
Trouwens, dopje van 50 was geen probleem geweest hoor
Trouwens, dopje van 50 was geen probleem geweest hoor
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Ja Kris, eerst gedacht van nondeju dat vind ik nooit. Gelukkig 3 binnen half uur alleen al in de familie . Wist niet dat er bij ons zoveel zwaar getuig rondliep .
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Nu dat de miserie een klein beetje achter de rug is kan ik me weer een beetje focussen op de quad.
We gaan nog maar es een beetje groter
Gsxr blok kunnen kopen met weinig km (voor een mooi prijsje) :
Oeps
Dit worden de nieuwe zuigertjes (400km voor gereden) en iets groter als orgineel
Busa vs gsxr
Passen niet dus dat wordt boren naar 81mm
Dit zou alles te samen moeten resulteren in 1216cc met compressie van 7,9 op 1 (pingelvrij tot 1,2 bar met standaart ontsteking) +- 250 hp en nog eens hetzelfde in Nm, dit zijn de veilige cijfers want 311 hp en 294 Nm schijnt vlot mogelijk te zijn met de juiste turbo. Mijne is aan de kleinere kant en zou max 260 geven.
Het voordeel is wel dat de busa zuigers gesmeed zijn en dus meer kunnen hebben als de gsxr-zuigers.
We zullen zien zei de blinde
We gaan nog maar es een beetje groter
Gsxr blok kunnen kopen met weinig km (voor een mooi prijsje) :
Oeps
Dit worden de nieuwe zuigertjes (400km voor gereden) en iets groter als orgineel
Busa vs gsxr
Passen niet dus dat wordt boren naar 81mm
Dit zou alles te samen moeten resulteren in 1216cc met compressie van 7,9 op 1 (pingelvrij tot 1,2 bar met standaart ontsteking) +- 250 hp en nog eens hetzelfde in Nm, dit zijn de veilige cijfers want 311 hp en 294 Nm schijnt vlot mogelijk te zijn met de juiste turbo. Mijne is aan de kleinere kant en zou max 260 geven.
Het voordeel is wel dat de busa zuigers gesmeed zijn en dus meer kunnen hebben als de gsxr-zuigers.
We zullen zien zei de blinde
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Wild & Wicked
Precies of het ging nog niet snel genoeg
Ga je die in het polaris kader bouwen of gewoon een ander kader nemen?
Ga je die in het polaris kader bouwen of gewoon een ander kader nemen?
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Hoezo snel
Nee, dit is 10 keer zo betrouwbaar bij 200 hp (dat wordt voor mij voorlopig het max). Als het met deze blok goed lukt dan bouw ik die andere ook op dezelfde manier om.
oja komt in dezelfde kader, andere blok word misschien ooit in een buggy of sbs gelepeld
Nee, dit is 10 keer zo betrouwbaar bij 200 hp (dat wordt voor mij voorlopig het max). Als het met deze blok goed lukt dan bouw ik die andere ook op dezelfde manier om.
oja komt in dezelfde kader, andere blok word misschien ooit in een buggy of sbs gelepeld
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
ook weer sterk bezig zo te zien
-
- Quadrider
- Berichten: 326
- Lid geworden op: zo 04 sep, 2011 23:05
- Locatie: ALPHEN AAN DEN RIJN
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
lekker bezig ik blijf et volgen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
250hp
dan vind je deze waarschijnlijk ook wel leuk, rappie @350/400pk
http://youtu.be/3OiVknm4LDs
op modded en raptorforum heeft ie een heel topic aan gewijdt en moet zeggen, dat is profi shit wat die gast daar doet!
dan vind je deze waarschijnlijk ook wel leuk, rappie @350/400pk
http://youtu.be/3OiVknm4LDs
op modded en raptorforum heeft ie een heel topic aan gewijdt en moet zeggen, dat is profi shit wat die gast daar doet!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Wild & Wicked
Welk blok steekt daar onder Tjobbie? Is da een Hayabusa?
Yamaha YFZ480Build in progress
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Ha ja die kende ik ook, machtig gemaakt. Is een yamaha Nytro sneeuwscooter blok geloof ik hé.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Net geboord en gehoond cilinder bankje gaan halen :
ziet er al veel beter uit:
De nieuwe zuigertjes passen
het verschil met orgineel
Van 1127 naar 1216cc
komende week blokske terug in elkaar, koppeling verzwaren, spuiten (verf ), en het boeltje inbouwen.
ziet er al veel beter uit:
De nieuwe zuigertjes passen
het verschil met orgineel
Van 1127 naar 1216cc
komende week blokske terug in elkaar, koppeling verzwaren, spuiten (verf ), en het boeltje inbouwen.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!