19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Voila PK,
Het was het laatste weekend van de week van het bos. Ze hadden ook gewoon aan de ingang van de "reservaat" kunnen gaan staan en ons zeggen dat we daar niet mochten komen. Maar nee in hinderlaag gaan liggen en direct PV en alles afpakken daar zie ik echt het nut niet van in.
Grtz
Het was het laatste weekend van de week van het bos. Ze hadden ook gewoon aan de ingang van de "reservaat" kunnen gaan staan en ons zeggen dat we daar niet mochten komen. Maar nee in hinderlaag gaan liggen en direct PV en alles afpakken daar zie ik echt het nut niet van in.
Grtz
ik sluit mij volledig aan bij pk 19000
goe gezegd
goe gezegd
En ik bij schildpad !!!Schildpad schreef:Voila PK,
Grtz
En de ondergrond dan? Ge hebt blijkbaar geen idee van wat de kosten hiervoor kunnen zijn?
Alles goed en wel maar ge moet als quadliefhebber ook de andere kant van de medaille bekijken. En ja, deze persoon heeft zeer zeker zijn eigen instelling met een autonome hersenpan. [/quote]
Hebt gij dan de ondergrond of de schade daaraan gezien anaconda ? blijkbaar ben jij goed op de hoogte voor er niet bij geweest te zijn nog steeds een rare datum van registratie vind ik.[/quote]
Hoe ge het draait of keert, het blijft de 18de oktober.
Ik denk dat iedereen het wel gezien heeft. En ik zie dat er toch ook ruimdenkende mensen op dit forum zitten.
Alles goed en wel maar ge moet als quadliefhebber ook de andere kant van de medaille bekijken. En ja, deze persoon heeft zeer zeker zijn eigen instelling met een autonome hersenpan. [/quote]
Hebt gij dan de ondergrond of de schade daaraan gezien anaconda ? blijkbaar ben jij goed op de hoogte voor er niet bij geweest te zijn nog steeds een rare datum van registratie vind ik.[/quote]
Hoe ge het draait of keert, het blijft de 18de oktober.
Ik denk dat iedereen het wel gezien heeft. En ik zie dat er toch ook ruimdenkende mensen op dit forum zitten.
en het is "het" reservaat niet "de"Macronske schreef:En ik bij schildpad !!!Schildpad schreef:Voila PK,
Grtz
anaconda schreef:Neen, het is heel eenvoudig. Openbare wegen die voorzien zijn van de voorgeschreven "verkeersborden" zijn voor bepaalde categorieën van verkeer toegelaten. Van een weg die niet voorzien is van "verkeersborden" kunt ge ervan uit gaan dat die privé is. In de bossen staan ook geen verkeersborden, simpelweg omdat daar geen gemotoriseerd verkeer is. In uw voorbeeld hierboven is het toch duidelijk. Een rijder draait een weg op waarvan hij niet weet waar of bij wie die uitkomt... Was dat een openbare weg, zelfs gedeeltelijk, dan had er wel een bord gestaan met het bekende "T-tje" en wist de bewuste rijder dat hij daar niet in mocht. In dit geval niet dus...JBX schreef:Er zijn veel onverharde wegen in België die openbaar zijn. Moet ge misschien rieken dat ge niet meer op de openbare weg zijt of zo? Kijk hier maar eens http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =3&t=19295" onclick="window.open(this.href);return false; blijkt een inrit van een huis te zijn...anaconda schreef:Het fout te denken dat daar waar geen borden staan zomaar gereden mag worden. Een domein of perceel waarvan ge de eigenaar niet kent , moet ge van weg blijven. Het is dus zomaar niet toegankelijk! Of wilt ge mss de schade aan de infrastructuur van die eigenaar ook gaan betalen? Daar zijn dus wel degelijk véél poten om op te staan in ons democratisch rechtsysteem.
Als ge mensen wilt verbeteren op een kleinzerige manier, van hetzelfde laken een broek !
Doe normaal man !
Ik ben gewoon een beetje allergisch voor taalfouten. Daar staat gewoon geen lidwoord. Maar als ge er een gebruikt, gebruik dan gewoon het juiste. Of gebruik een woordenboek.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
of lees jij dit niet , makkelijk he
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Nog één ! Zoek de fout ! Kijk eerst naar jezelf !anaconda schreef:Het fout te denken dat daar waar geen borden staan zomaar gereden mag worden. Een domein of perceel waarvan ge de eigenaar niet kent , moet ge van weg blijven. Het is dus zomaar niet toegankelijk! Of wilt ge mss de schade aan de infrastructuur van die eigenaar ook gaan betalen? Daar zijn dus wel degelijk véél poten om op te staan in ons democratisch rechtsysteem.
anaconda schreef:Neen, het is heel eenvoudig. Openbare wegen die voorzien zijn van de voorgeschreven "verkeersborden" zijn voor bepaalde categorieën van verkeer toegelaten. Van een weg die niet voorzien is van "verkeersborden" kunt ge ervan uit gaan dat die privé is. In de bossen staan ook geen verkeersborden, simpelweg omdat daar geen gemotoriseerd verkeer is. In uw voorbeeld hierboven is het toch duidelijk. Een rijder draait een weg op waarvan hij niet weet waar of bij wie die uitkomt... Was dat een openbare weg, zelfs gedeeltelijk, dan had er wel een bord gestaan met het bekende "T-tje" en wist bewuste rijder dat hij daar niet in mocht. In dit geval niet dus...JBX schreef:Er zijn veel onverharde wegen in België die openbaar zijn. Moet ge misschien rieken dat ge niet meer op de openbare weg zijt of zo? Kijk hier maar eens http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =3&t=19295" onclick="window.open(this.href);return false; blijkt een inrit van een huis te zijn...anaconda schreef:Het fout te denken dat daar waar geen borden staan zomaar gereden mag worden. Een domein of perceel waarvan ge de eigenaar niet kent , moet ge van weg blijven. Het is dus zomaar niet toegankelijk! Of wilt ge mss de schade aan de infrastructuur van die eigenaar ook gaan betalen? Daar zijn dus wel degelijk véél poten om op te staan in ons democratisch rechtsysteem.
Als je het dan toch allemaal zo goed weet anaconda, Het IS fout te denken en wist DE bewuste rijder.
Een typfoutje is snel gemaakt hé.
Maar ja blijkbaar sta jij boven het klootjesvolk dat met de quad rijd dus voor jou is dat geen probleem, wij zijn toch maar stomme boeren, zo komt het toch over als ik je commentaren hier lees.
BTW van mij mag je je commentaar voor jezelf houden ik weet niet wat jou hobby is maar ik betwijfel of het iets met motorsport te maken heeft.
-
- Easy Quadrider
"Maar ja blijkbaar sta jij boven het klootjesvolk dat met de quad rijd"
Zoek de fout !!
Zeg schildpadjen, mag ik ook effe muggeziften, kijk eens goed en vertel mij eens hoe dat we de 2e en 3e pers enkelvoud van het werkwoord rijden vervoegen(zo hebben wij het destijds toch geleerd, tegenwoordig ben ik niet echt meer mee)Hoe hebben we dat ook weeral geleerd bij meester Jan of juffrouw Liliane ?
Fijn he, zo'n taaltopic op het quadforum.
Schol !
de schildpad : Sommige lichtere Schildpadden zijn in staat tot vrij aanzienlijke activiteiten, maar men moet hier duidelijk soms bij schrijven aangezien het dier de grootste tijd van de dag liggend en weggekropen doorbrengt. Eens hij echter in actie schiet is hij te DUCHTEN. (er is zelfs een soort die 16 km/u kan halen op het land)
Zoek de fout !!
Zeg schildpadjen, mag ik ook effe muggeziften, kijk eens goed en vertel mij eens hoe dat we de 2e en 3e pers enkelvoud van het werkwoord rijden vervoegen(zo hebben wij het destijds toch geleerd, tegenwoordig ben ik niet echt meer mee)Hoe hebben we dat ook weeral geleerd bij meester Jan of juffrouw Liliane ?
Fijn he, zo'n taaltopic op het quadforum.
Schol !
de schildpad : Sommige lichtere Schildpadden zijn in staat tot vrij aanzienlijke activiteiten, maar men moet hier duidelijk soms bij schrijven aangezien het dier de grootste tijd van de dag liggend en weggekropen doorbrengt. Eens hij echter in actie schiet is hij te DUCHTEN. (er is zelfs een soort die 16 km/u kan halen op het land)
Stop gewoon met vervelend te doen!!!!!!!!!anaconda schreef:Ik ben gewoon een beetje allergisch voor taalfouten. Daar staat gewoon geen lidwoord. Maar als ge er een gebruikt, gebruik dan gewoon het juiste. Of gebruik een woordenboek.
Ik heb echt niet de indruk dat gij een quad liefhebber zijt !!!!!!!!!!!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
mwa ik zit er tussen in , ze is meschien wel een quadliefhebber maar ook zeker een natuur liefhebber , en die 2 passen zeker niet bij elkaar
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
volgensmij heeft anaconda iets met de inbeslagname te maken
dus opflikkeren als je niks nuttigs te melden heb
dus opflikkeren als je niks nuttigs te melden heb
Mijn extra grote KittyCat
anaconda schreef:Ik ben gewoon een beetje allergisch voor taalfouten. Daar staat gewoon geen lidwoord. Maar als ge er een gebruikt, gebruik dan gewoon het juiste. Of gebruik een woordenboek.
Seg, wie banned die flauwerik hier eens