Klopt had ook berichtje teruggestuurd denk niet goedgegaan. Ik had gestuurd klopt dat is mijn ltr helemaal vol alles aangedaan
Bloedsnel maar 4t is toch niks voor mij ruilen voor je banshee lol
Klopt had ook berichtje teruggestuurd denk niet goedgegaan. Ik had gestuurd klopt dat is mijn ltr helemaal vol alles aangedaan
Bloedsnel maar 4t is toch niks voor mij ruilen voor je banshee lol
En daar heb je nu een PB over terug bewaar m even voor me....
Vandeweek de carbonnen membraamklepjes geplaatst, maar de Boyesen Pro Reeds gaan er weer terug in. Het blok spreekt er toch wat soepeler mee aan bij half gas.
De tandwielen kwamen ook binnen deze week, een 14T & 15T....even kijken welke gaat passen icm de TM Casesaver.
quad-racerrr schreef:Vandaag met Daan stukkie gaan rijden.
Helaas moesten we wat eerder stoppen omdat een bout bij mij steeds los trilde en ik niks bij me had.
( maar even thuis locktite erop doen )
Ook even een filmpje gemaakt van Daan op zijn Shee
Maar echt wat een beest als je een warrior gewent bent ( denk ook als je iets anders gewent bent haha )
Hij kwam bij mij gewoon nog zonder moeite van de grond af met de voorwielen ook al is die verlaagd...
je hebt het al aardig onder de knie gozer!
badass banshee
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves