fok maat, die is mooi krom. Die moet toch serieus warm geworden zijn.
Ook al was die niet krom als die bigend lagers volledig kapot zijn kan je best de drijfstang toch vervangen hoor.
Nieuwe lagers erin en drijfstangen en je kan weer scheuren.
ik ben bij jan smit geweest
hij keek niet op van de drijfstang
hij zij "als ik he eens wist hoe vaak ik dat tegen kom"
als je een injector heb die wat lekt en je start hem in de morgen en hij doet dan alleen een halve slag draaien
en daar na start hij gewoon.
dan kan het al gebeurt zijn
ze worden echt niet krom van de hitte als ze breken dan komt dat om dat er een lager vast is gelopen
dna kan hij niet meer draaien over de krukas en dan breekt hij. altans volgens hem (40+jaar ervaring drag motoren maken)
ik moet hem alle 2 mijn stukende blokken brengen dan gaan we kijken voor 1 er van te maken
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
na eerst naar limburg gereden te hebben voor een ander blok wat ipv een 1000 een 750 bleek te zijn
kreeg ik een mazeltje ik kon een 1000 kopen met bak schade
laat ik die nou mooi op voorraad hebben
dus ben van het weekend lekker bezig geweest
en hij doet het weer
ik plaats morgen wel een duidelijk verhaal en natuurlijk foto''s
we kunnen weer knallen!!!!!!
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
na eerst naar limburg gereden te hebben voor een ander blok wat ipv een 1000 een 750 bleek te zijn
kreeg ik een mazeltje ik kon een 1000 kopen met bak schade
laat ik die nou mooi op voorraad hebben
dus ben van het weekend lekker bezig geweest
en hij doet het weer
ik plaats morgen wel een duidelijk verhaal en natuurlijk foto''s
we kunnen weer knallen!!!!!!
warrior gsxr 1000