Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #28
- jumper2110
- Quadracer
Re: Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #28
Nu wil je hem al verkopen? Ik begrijp er echt niets van, hij is pas af en na al dat werk..
Sommige mensen zijn altijd op zoek naar wat nieuws en willen alles graag eens geprobeerd hebben....
Het werk neem ik voor lief, ik rij niet alleen...ik wil ook sleutelen....dat is voor mij ook een deel van de hobby...
Dus...op naar wat nieuws om te
Het werk neem ik voor lief, ik rij niet alleen...ik wil ook sleutelen....dat is voor mij ook een deel van de hobby...
Dus...op naar wat nieuws om te
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
goh eigenlijk zonde om hem weg te doen want je verliest er denk wel dik geld aan maarja ik snap je wel sleuten is en blijft gwn leuk al zie je hoe zon dink opknapt das gwn nog leuker da rijden zow wat maare wat komt er voor in de plaat wordt het nu een cross quad
Zonde dat je m al verkoopt,zou je er geen spijt van krijgen achteraf?
Ik had ook spijt toen ik mijn vorige banshee verkocht heb,ben blij dat ik er nu terug één heb.
Deze doe ik nooit meer weg,dat word een verzamel object.
Het is misschien de moeite waard om even door te sparen en dan een R700 bij te kopen?
Je hebt nu een perfect in orde zijnde banshee.
Ik had ook spijt toen ik mijn vorige banshee verkocht heb,ben blij dat ik er nu terug één heb.
Het is misschien de moeite waard om even door te sparen en dan een R700 bij te kopen?
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Het zou echt zonde zijn hem te verkopen, een Banshee in zo'n staat met zo veel opties vind je niet makkelijk..
En er zijn al zo veel mensen die een Raptor 700 hebben, een Banshee is iets unieks..
En er zijn al zo veel mensen die een Raptor 700 hebben, een Banshee is iets unieks..
Yamaha YFZ480Build in progress
Nog een Banshee voor jou erbij en dan -1 Raptorjenzie schreef:Zonde dat je m al verkoopt,zou je er geen spijt van krijgen achteraf?
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
lekker bij fortuna aant sliden zie ik, je moet je maar eens komen ophalen dan kom ik zelf eens kijken
w-tec club member
Ohhh...begin steeds meer twijfels te krijgen bij de verkoop van de Banshee ....
Denk dat ik m gewoon moet gaan houden
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
TwijFel TwijFel
ik zeg altijd in geval van twijfel niet doen,,krijg je spijt van brada
ik zeg altijd in geval van twijfel niet doen,,krijg je spijt van brada
Daan niet doen man xDDaniello schreef:Ohhh...begin steeds meer twijfels te krijgen bij de verkoop van de Banshee ....
Je moest eens weten hoe ik me voelde met men warrior toen je naast me ree op mijn top bijna en dan nog gewoon flink door trekt ( en weg is daan )
Dan zit ik me al te ergeren waarom gaat mijne niet sneller haha
Zoals ik zei spaar voor een opknapper voor erbij.
Toch nog even een nieuw updateje
From the US of A:
Iron Rhino Brake Rotor van JDS Customs
Zat een klein slagje in de oude schijf...vervelend omdat je dan telkens 2x moet pompen om remdruk te krijgen doordat de schijf de blokjes uitelkaar duwt....remt nu weer als een ti&t
From the US of A:
Iron Rhino Brake Rotor van JDS Customs
Zat een klein slagje in de oude schijf...vervelend omdat je dan telkens 2x moet pompen om remdruk te krijgen doordat de schijf de blokjes uitelkaar duwt....remt nu weer als een ti&t
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Ah toch eindelijk een naar smaak kunnen vinden
PS: hoe staat et met men schokbreker?
PS: hoe staat et met men schokbreker?
Ja schijf vind ik toppie. Ik moet er even achteraan om het busje te laten maken, die man heeft t erg druk...maar wees gerust, komt goed.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Jongens, thnx voor het volgen van mijn topic en de leuke reacties. De Banshee is vandaag van eigenaar gewisseld
Grtz
Daan
Grtz
Daan
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
super voor je man
ik hoop dat je een beetje heb gekregen wat je wilde?
wat nu?
moeten we op het puntje van de stoel wachten op het volgende project????
ik hoop dat je een beetje heb gekregen wat je wilde?
wat nu?
moeten we op het puntje van de stoel wachten op het volgende project????
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!