Langharig....en lelijkRalph schreef:Wat een langharige mensen hier op dit forum.
Wie is wie
Laatst gewijzigd door mr. op wo 22 feb, 2006 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
kijk een btj boos maar khad niks anders
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
Werd ik nu net uitgescholden voor homo? Vreemd, dat is de eerste keer dat dit gebeurt. Misschien wil jij iets zien dat anderen niet zien? Wat is er trouwens mis met homo's?Domi schreef:Langharig....en lelijkRalph schreef:Wat een langharige mensen hier op dit forum.
Absoluut geen forum voor rugridders hier.
Uiteraard wachten we allemaal op jouw foto, dan kunnen we eens zien welk stereotiep beeld we op je uiterlijk kunnen plakken. Hoe oud ben jij ook weer?
@Vyrena - Op die foto ben ik zelfs maar 15, maar bedankt voor het compliment?
What the f u c k ?!?! Heb ik u hier uitgemaakt of wa? Ik dacht het niet hoor. Nu, als het zo toch overkwam, dan spijt het me want ik heb absoluut NIKS tegen homo's. Ik ken er een paar en zolang ze niet aanhankelijk worden heb ik daar geen problemen mee. Nu, als er mensen zijn hier op het forum die hun foto's posten en waar jouw 'type' wel bijzit, dan is dat zo. ALS ik van het andere 'soort' zou zijn, dan zat mijn type er niet tussen . Ik hoop dat dit enkele misverstanden hier uit de weg ruimt.Alfredo schreef:Werd ik nu net uitgescholden voor homo? Vreemd, dat is de eerste keer dat dit gebeurt. Misschien wil jij iets zien dat anderen niet zien? Wat is er trouwens mis met homo's?Domi schreef:Langharig....en lelijkRalph schreef:Wat een langharige mensen hier op dit forum.
Uiteraard wachten we allemaal op jouw foto, dan kunnen we eens zien welk stereotiep beeld we op je uiterlijk kunnen plakken. Hoe oud ben jij ook weer?
En ja, die intellectuele uitspraken van dat wicht toch altijd, rofl. Look at yourself before judging other people.
-
- Quadrider
Ben ik dan zo verkeerd aan het denken? Zou iedereen Domi's vorige post nog eens willen lezen en mij vertellen wat er instaat? Volgens mij is dit toch: dat er lelijke langharige mensen op dit forum zitten en dat ze hier niet thuishoren, omdat ze "rugridder" (=homo) zijn.Domi schreef:What the f u c k ?!?! Heb ik u hier uitgemaakt of wa? Ik dacht het niet hoor. Nu, als het zo toch overkwam, dan spijt het me want ik heb absoluut NIKS tegen homo's. Ik ken er een paar en zolang ze niet aanhankelijk worden heb ik daar geen problemen mee. Nu, als er mensen zijn hier op het forum die hun foto's posten en waar jouw 'type' wel bijzit, dan is dat zo. ALS ik van het andere 'soort' zou zijn, dan zat mijn type er niet tussen . Ik hoop dat dit enkele misverstanden hier uit de weg ruimt.Alfredo schreef:Werd ik nu net uitgescholden voor homo? Vreemd, dat is de eerste keer dat dit gebeurt. Misschien wil jij iets zien dat anderen niet zien? Wat is er trouwens mis met homo's?Domi schreef: Langharig....en lelijk
En ja, die intellectuele uitspraken van dat wicht toch altijd, rofl. Look at yourself before judging other people.
Wat bedoelde je hier dan mee?
En mijn type? Kijk, daar hebben we het weer. Mocht je het je afvragen, ik ben hetero. Is het een ongeschreven wet dat iedereen man met lang haar homo is ofzo?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, want als er hier 1 persoon is die oordeelt over anderen...
-
- Quad Expert
ga ff ergens anders ruzie zoeku
Ach, niet te hard aantrekken, ik denk da Domi zich slecht uitdrukt, daardoor zijn er al wel eens meer misverstanden geweest over zijn uitspraken, dus niet aantrekken, met 'n kooreltje zand nemen, en terug ON topic...Alfredo schreef:Ben ik dan zo verkeerd aan het denken? Zou iedereen Domi's vorige post nog eens willen lezen en mij vertellen wat er instaat? Volgens mij is dit toch: dat er lelijke langharige mensen op dit forum zitten en dat ze hier niet thuishoren, omdat ze "rugridder" (=homo) zijn.Domi schreef:What the f u c k ?!?! Heb ik u hier uitgemaakt of wa? Ik dacht het niet hoor. Nu, als het zo toch overkwam, dan spijt het me want ik heb absoluut NIKS tegen homo's. Ik ken er een paar en zolang ze niet aanhankelijk worden heb ik daar geen problemen mee. Nu, als er mensen zijn hier op het forum die hun foto's posten en waar jouw 'type' wel bijzit, dan is dat zo. ALS ik van het andere 'soort' zou zijn, dan zat mijn type er niet tussen . Ik hoop dat dit enkele misverstanden hier uit de weg ruimt.Alfredo schreef: Werd ik nu net uitgescholden voor homo? Vreemd, dat is de eerste keer dat dit gebeurt. Misschien wil jij iets zien dat anderen niet zien? Wat is er trouwens mis met homo's?
En mijn type? Kijk, daar hebben we het weer. Mocht je het je afvragen, ik ben hetero. Is het een ongeschreven wet dat iedereen man met lang haar homo is ofzo?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, want als er hier 1 persoon is die oordeelt over anderen...
Waar blijven de foto's (ja, ook van jou domi )
iedereen die commentaar post zou eerst zijne foto online moeten zetten voor ie verder gaat vind ik
Neen neen neen ….Het kwam er, vanuit mijn standpunt gezien, op neer dat homo’s MEESTAL op ‘knappe’ mannen vallen. Vraag het de vrouwen die er verstand van hebben! En zodoende mijn opmerking dat ze hier hun keuze waarschijnlijk niet zullen vinden MOESTEN ze hier ooit TOEVALLIG terechtkomen. Duidelijk?! En sorry als ik iemand zag als homo terwijl hij er eigenlijk geen is/zou zijn.Alfredo schreef:Ben ik dan zo verkeerd aan het denken? Zou iedereen Domi's vorige post nog eens willen lezen en mij vertellen wat er instaat? Volgens mij is dit toch: dat er lelijke langharige mensen op dit forum zitten en dat ze hier niet thuishoren, omdat ze "rugridder" (=homo) zijn.Domi schreef:What the f u c k ?!?! Heb ik u hier uitgemaakt of wa? Ik dacht het niet hoor. Nu, als het zo toch overkwam, dan spijt het me want ik heb absoluut NIKS tegen homo's. Ik ken er een paar en zolang ze niet aanhankelijk worden heb ik daar geen problemen mee. Nu, als er mensen zijn hier op het forum die hun foto's posten en waar jouw 'type' wel bijzit, dan is dat zo. ALS ik van het andere 'soort' zou zijn, dan zat mijn type er niet tussen . Ik hoop dat dit enkele misverstanden hier uit de weg ruimt.Alfredo schreef: Werd ik nu net uitgescholden voor homo? Vreemd, dat is de eerste keer dat dit gebeurt. Misschien wil jij iets zien dat anderen niet zien? Wat is er trouwens mis met homo's?
Mijn foto staat hier normaal nog ergens op het forum voor de geïnteresseerden.