Pagina 4 van 4

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 18:57
door peet #77
Bartie schreef:
No Limit YFZ schreef:
Bartie schreef:Gisteren Cherry bomb gemonteerd, spark arrestor verwijderd en luchtfilterdeksel eruit.

Man man man wat een verschil :rock:

Is een van de goedkoopste mods die het meeste vermogen opleveren.
Meningen zijn verdeeld over Cherry Bomb, de een zijn razend enthousiast, andere hebben er twijfels over. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het verschil zo groot is als velen denken. Zeker als je spark arrestor eruit haalt denk je dat ie harder gaat omdat ie luider is. Zou graag eens dyno test zien van die Cherry bomb. Denk dat je pas echt power haalt uit injectiemodule+cherry+goede uitlaat.

Deze week komt volledige Yoshi set binnen, ben benieuwd.
Mijn Ass O meter zegt dat er een serieus vermogen winst is. :buig:

Op de amerikaanse forums zijn ze er het er ook overeens. Zolang je geen andere mods hebt dan een uitlaat gaat een injectie module niet veel of zelf geen extra power leveren.

Door de cherry bomb wordt er een race map geactiveerd die standaard aanwezig zit, dit komt overeen met wat je kan bekomen met een injectie module.

Een standaard geknepen LTR-450 komt overeen kwa vermogen met een Z-400 met dynokit en volledige uitlaat.

Met een cherry bomb, spark arrestor verwijderd en luchtfilterdeksel is het :rock:
inderdaad bart der zitten 2 mappen in de LT-R en deze wordt geactiveerd door de cherry bomb mega power bij :rock: :rock:

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 23:25
door Yamaha
No Limit YFZ schreef:Weet je of deze curve met of zonder andere injectiemodule is ?
Dit is volgens mij gewoon een verdes stock LTR450 behalve de modificaties die op de dyno staan. :?