Pagina 4 van 6

Geplaatst: vr 20 feb, 2004 07:32
door Hanzie
nee idd, dirk heeft een 535cc kit dacht ik...

Geplaatst: vr 20 feb, 2004 07:33
door Ludovic 250
met een 416cc heb ik ook 85 pk

Geplaatst: vr 20 feb, 2004 08:29
door Ralph
Die 800cc staat in het Quad Magazine geloof ik, kan het wel scannen als je het niet gelooft :)

Geplaatst: vr 20 feb, 2004 15:30
door Rik350
Ben wel benieuwd een 800 1 cilinder das wel vette shit maar niet echt maximaal rendement kan je beter 2 cil van 400 nemen denk ik dan is er minder bewegend gewicht per cilinder en kan je meer toeren maken dit is net zon scheepsdiesel plop plop plop. wel veel koppel maar das niet nodig op een relafief lichte quad

Geplaatst: vr 20 feb, 2004 18:11
door bansheefreak
mijn neef(dirk schelfhout) heeft zijn cilinders laten uiboren tot 450 cc(adere bussen erin) en die gaat echt vooruit die kan in de 4de vertrekken en dat voor een 2t :twisted:

Geplaatst: vr 20 feb, 2004 19:06
door Ludovic 250
ja stuur maar eens door,ben benieuwd

Geplaatst: vr 20 feb, 2004 20:05
door Ralph
Moet morgen nog een RM catalogus ophalen dan zal ik dat blaadje ook meteen meenemen, scannen en hier plaatsen.

800 CC

Geplaatst: za 21 feb, 2004 10:18
door M@kke
800 CC ROTAX kindjes ROTAX. :twisted:

Geplaatst: zo 22 feb, 2004 19:28
door Rik350
Waar komt dat uit dan een grasmaaier ofzo?

Geplaatst: ma 23 feb, 2004 22:49
door M@kke
prototype is al van 89 oorspronkelijk iets voor BMW bedoeld dus word de banshee een BMW. :twisted:

Geplaatst: ma 23 feb, 2004 23:53
door Rik350
Makke, Kan jij(of iemand anders) uitleggen wat rotax precies inhoud? Ik weet dat t iets met de inlaat ofzo te maken heeft?

800 cc een cilinder dat wordt trouwens helemaal niet mak dus ik zal me naam veranderen :lol:

Geplaatst: di 24 feb, 2004 00:00
door Ralph
Die in quadmagazine was ingebouwd in een W-Tec. Een 800cc 2-takt twee cilinder uit een zijspan. Stond verder niks over, ging alleen over de W-Tec.

Geplaatst: di 24 feb, 2004 00:22
door Rik350
Ik heb nooit gezegt dat het niet kon maar nu heb jij het over twee cilinders das al weer veel efficienter en dus heel wat anders

Geplaatst: di 24 feb, 2004 08:09
door Ralph
Nee weet ik maar ik had beloofd het te scannen, maar het stelde niet veel voor, was maar een klein stukje uit de tekst.

2 cilinder is inderdaad nog effecienter. Zal een hoop vermogen uit komen.

Geplaatst: di 24 feb, 2004 09:22
door elsinore
2 takt motor uit een kawa waterscooter 1200 cc 2 t 3 cyl. 190 pk.................................