Warrior rebuild.
Wat niet houdt moet je verstevigen.Domi schreef:Frame gaat het meer dan waarschijnlijk niet houden. Ga hem dus terug ineen steken en zo binnendoen/verkopen... Ben het stilaan moe dat ik steeds tegenslag heb. Stop wrss volledig met quadten.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
idd, zo'n project moet mogelijk zijntuumke schreef:Wat niet houdt moet je verstevigen.Domi schreef:Frame gaat het meer dan waarschijnlijk niet houden. Ga hem dus terug ineen steken en zo binnendoen/verkopen... Ben het stilaan moe dat ik steeds tegenslag heb. Stop wrss volledig met quadten.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Diegene die het blok vast ging leggen ziet het niet meer zitten omdat volgens hem t frame doorgeslepen moet worden. Nu, mij 'lijkt' da raar omdat het blok er zo ook al inpast en er, naar mijn mening, enkel onderin weggeslepen moet worden om het wat te laten zakken. Robby, je gaf aan dat je kameraad het ook heeft gedaan. Ik denk dat wat bijkomstige uitleg hier mss wel op zijn plaats zou kunnen zijn. Door ieders ideeën wat samen te leggen kunnen we mss toch tot een goede oplossing komen?
Hierbij nog wat foto's over waar de 'knelpunten' zitten.
Aan de rode pijltjes knelt ie sowieso.
Hier nog 3 foto's in close-up.
Hierbij nog wat foto's over waar de 'knelpunten' zitten.
Aan de rode pijltjes knelt ie sowieso.
Hier nog 3 foto's in close-up.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ff mijn maat die fotos voorgeschoteld... zelfde probleem als toen,met 2 oplossingen, die voorste baar wegslijpen en andere tussen lassen die wat in een bocht ligt zodat de carter er niet meer tegenkomt...
of patten maken zodat hij nu past en een flens maken voor de carburator zodat deze horizontaal ligt.
Voor versteviging had mijne maat mooi hoekjes gemaakt (alla verstevigingskit YZF450)
dus no problemo voor iemand met handen...
greetz
of patten maken zodat hij nu past en een flens maken voor de carburator zodat deze horizontaal ligt.
Voor versteviging had mijne maat mooi hoekjes gemaakt (alla verstevigingskit YZF450)
dus no problemo voor iemand met handen...
greetz
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
-
- Quadracer