Pagina 4 van 4

Geplaatst: di 19 sep, 2006 20:24
door mikebike
jep..maar met de techniek van nu zou de afdichting op de 3 hoeken toch wel op te lossen zijn(kijk mazda met zijn rx7)?,en benzine is zo`n makkelijke energiedrager,elektromotoren zijn sterk,maar de energie voorraad meezuilen is nog een probleem(zo`n lang verlengsnoer heb ik ook weer niet,en een bovenleiding zoals bij treinen lopen niet in het bos voor een quad bv..)

Geplaatst: di 19 sep, 2006 21:26
door Ralph
Daar is dus de brandstofcel voor, waterstof, wat je weer om kunt zetten in elektriciteit. Komt heel veel energie uit (en water :D).

Geplaatst: vr 22 sep, 2006 10:49
door Topsport
Wij zijn momenteel aan een project bezig met een electro-motor van Csiro. Deze heeft een rendement van 98%... :applaus:
Veel rendabeler als een verbrandingsmotor dus. Maar toch, een verbrandingsmotor blijft mijn favoriet...

Geplaatst: vr 22 sep, 2006 11:14
door Ralph
Kijk, die ontwikkeling staat ook niet stil, nog even en het wordt 99,99% :p Het geluid zal ik wel missen, misschien een kunstmatig geluid en dat je dan kan kiezen tussen verschillende auto's (een Ferrari bijvoorbeeld :D)

Geplaatst: vr 22 sep, 2006 11:43
door epix no-fear
hahaha ralph ik zie je al rijden in je fiat panda met ferrarie geluid :lol:

de Myt motor is de oplossing

Geplaatst: wo 15 nov, 2006 23:20
door Speedmaster
Kijk maar eens op google klein maar super sterk lijkt een beetje op wankel moter met zuigers