de slijpschijf op de moer en alles nieuw steken met wat kopervet aan ik doe dat ook met de auto´s dak binne krijg als ni gaat vast is vast en getrekt toch alles kapot anders
vorige week zo een blaster gehad, hoe zijn wij tewerk gegaan...
quad op zijn zij leggen, blok onder stuur, ijzeren staaf waar de as doorkan en die onder de as plaatsen,zodat die er kan doorzakken...
de as inspuiten met kruipolie,tussen achterbrug enzo ook, wat laten trekken (uurtje) met grote hamer (mag zelfs breekhamer zijn) enkele tikken verkopen nog niet goed? terug inspuiten met goede kruipolie (wurth ofzo en niet van dat goeikope spul uit de wibra) wat laten intrekken (terug een uurke ofzo,ma echt goed inspuiten,tussen blok en achterbrug en kader en achterbrug,da het er afdrupt) en zo verder. eens er beweging inzit er hem niet helemaal uitlslagen maar 1st enkele malen heen en weer slagen.
dan als de as er uit is braam aan de as valt te verwachten ->wegslijpen en met de moerplaat over
rollementen van de achterbrug gaan in frut vaneen zijn-> nieuwe
as goed afschuren en goed invetten of nieuwe
greetz