Pagina 4 van 5
Geplaatst: do 08 feb, 2007 23:44
door tointjuh
alles is passend te maken slootje
ofja, meestal
ik zou er nog steeds een puch blokje in leggen!
Geplaatst: vr 09 feb, 2007 15:28
door Yamaha Grizzly 700
tointjuh schreef:alles is passend te maken slootje
ofja, meestal
ik zou er nog steeds een
puch blokje in leggen!
goed idee...
Geplaatst: vr 09 feb, 2007 15:38
door SlOoT
Aprilia V2 450cc
Geplaatst: vr 09 feb, 2007 16:42
door Blaster-boy
een ding snap ik niet , bij w tec word de crf450 bijna heilig geprezen en in een cannondale denken jullie alleen maar aan ktm
Geplaatst: vr 09 feb, 2007 17:48
door tointjuh
dat komt omdat sloot hier de boel helemaal gek maakt
hij heeft 3 canondales met KTM's, alle 3 lopen ze goed.
niemand op het forum heeft eem crf450 in een canondale.
het geeft gewoon een vertrouwd gevoel om het zelfde als sloot te doen.
denk ik
Geplaatst: vr 09 feb, 2007 18:03
door peterrrrr
Geplaatst: vr 09 feb, 2007 18:55
door Bartje 400
ik gok op sloot,... wat heb ik gewonnen?
gewoon een 450 inleggen
met KTM 525
Geplaatst: do 15 feb, 2007 17:18
door belly0trigger
Geplaatst: do 15 feb, 2007 20:13
door SlOoT
Die staat er ook al voor de 2e of 3e keer op
Maar wel een mooi ding.
Een Honda CRF450 in een Cannondale zou ook heel mooi zijn.
Maar de reden waarom wij voor KTM LC4 hebben gekozen is omdat die de ketting rechts heeft, veel koppel heeft en bijna iedereen rijdt ermee in de DAKAR
Ow, en KTM blokken zijn ook goedkoper dan die japanse blokken, voor 1800 euro heb je een nieuwe LC4 640
Toegevoegd na 2 uur 43 minuten:
Links originele Cannondale big-end lager, rechts Suzuki big-end lager.
En hier kun je zien dat het originele big-end lager niet goed is. De kooi slijt heel erg op de drijfstang en de krukas.
Geplaatst: do 15 feb, 2007 20:21
door Yamaha Grizzly 700
Fijne firma die die cannondale blokken in elkaar futselt
Geplaatst: do 15 feb, 2007 20:47
door Ralph
Een Grizzly 700 blok er in
Geplaatst: do 15 feb, 2007 20:49
door SlOoT
Yamaha Grizzly 700 schreef:Fijne firma die die cannondale blokken in elkaar futselt
krukassen werden gemaakt door een bedrijf in Italie
Cannondale wou eerst krukassen gebruiken van Falicon, maar vanwege de prijs zijn ze overgegaan naar een andere goedkopere fabrikant, met alle gevolgen van dien.
Falicon levert trouwens wel krukassen voor Cannondale nu ze failliet zijn, niet goedkoop hoor
Ze hebben trouwens wel een langere slag waardoor de motor 448cc wordt.
Geplaatst: do 15 feb, 2007 20:50
door Ralph
Stomme zet van ze dan
Geplaatst: do 15 feb, 2007 20:56
door SlOoT
Maar stel ze hadden dat niet gedaan. Waren ze misschien niet failliet gegaan, was de waarde van die dingen ook niet gigantisch omlaag gegaan en hadden wij deze mooie quads nu niet
Van 12.000 euro nieuwprijs naar 4.000 euro is een behoorlijke daling
Geplaatst: vr 16 feb, 2007 16:40
door Blaster-boy
als het dan toch ktm moet worden , neem dan ineens de lc8 van +-98pk ...
weet wel niet of cannondale kader dat houd maar dan heb je wel direct HET ktm blok erin