Pagina 4 van 7

Geplaatst: zo 20 mei, 2007 14:03
door Sharky #3
Alu a-armen, weer heel veel op het gewicht bespaard

Komt goed :p

Geplaatst: wo 23 mei, 2007 11:24
door No Limit W-tec
In Frankrijk zat er al iemand die alu A-armen maakte maar is (omwille van prijs oa) niet doorgebroken.

Om een of andere reden kan ik de can am site niet openen, maar op de video spreekt de marketing director over 46" wide, 116,8 cm, dus wordt het toch verbreden als je naar competitie gaat. Jammer.

Hoe breed staat de LTR standaard vooraan ?

Geplaatst: wo 23 mei, 2007 14:12
door SlOoT
Overall Width: 1245mm (49.0 in.)

Geplaatst: wo 23 mei, 2007 15:08
door No Limit W-tec
SlOoT schreef:Overall Width: 1245mm (49.0 in.)
Dit zal de breedte achteraan zijn, op zijn breedst, vraag met af wat het vooraan is.

Geplaatst: wo 23 mei, 2007 16:08
door SlOoT
Vooraan zal dan wel smaller wezen. Was bij mijn Cannondale ook zo, in de handleiding stond 118cm maar als je em na meet is hij vooraan maar 115cm...

Maar inmiddels zitten er brede armen op en is hij 124cm ongeveer. :p

Geplaatst: za 26 mei, 2007 19:48
door brutus32
DS450 pics

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ziet er AF uit

Geplaatst: za 26 mei, 2007 20:06
door spoor!
ziet er zeker goed uit :duimhoog: vooral dat frame is zeker vet

Geplaatst: za 26 mei, 2007 21:50
door Prodigy
Als de quad dezelfde kwaliteit heeft als de DS650 gaan we niet mogen klagen,
wel een speciaal concept voor de remschijf

greetz Prodigy

Geplaatst: za 26 mei, 2007 21:58
door epix no-fear
k zal er zelf eens op moeten rijden voordat k overtuigt ben.
een paar fotos is nog niet genoeg om me er van te overtuigen dat het allemaal zo super is.
iedereen kan zich nog herinneren hoeveel ophef er was over de kfx450 waarvan nu ook blijkt dat de frames crap zijn

Geplaatst: za 26 mei, 2007 22:00
door SlOoT
Als ik hun was zou ik wel al die bouten wat korter maken, scheelt denk ik toch weer 1 kilo :p

Geplaatst: za 26 mei, 2007 22:13
door Frank MB
yamaha tri-z schreef:k zal er zelf eens op moeten rijden voordat k overtuigt ben.
een paar fotos is nog niet genoeg om me er van te overtuigen dat het allemaal zo super is.
iedereen kan zich nog herinneren hoeveel ophef er was over de kfx450 waarvan nu ook blijkt dat de frames crap zijn
De perfecte quad bestaat niet he, aan elke quad mankeert wat, maar dat weet jij net zo goed als ik :wink:

Geplaatst: za 26 mei, 2007 23:55
door Sharky #3
Ok... een holle achteras :shock:

De filmpjes zijn puur verkoopstechniek, maar ik begin hem te mogen...

Laat maar komen die Can Am...

Geplaatst: zo 27 mei, 2007 16:03
door spoor!
ik vind het nog steeds gek klinken 'de can-am 450 :p :mrgreen: '

Geplaatst: di 29 mei, 2007 18:42
door Ralph
Sharky #3 schreef:Ok... een holle achteras :shock:
En dan beweren ze dat ze de eerste zijn met een holle achteras. Ik meen mij toch iets te herinneren van W-Tec...holle assen...
Can-Am -> :zzz:

Geplaatst: di 29 mei, 2007 19:38
door Frank MB
Ralph schreef:
Sharky #3 schreef:Ok... een holle achteras :shock:
En dan beweren ze dat ze de eerste zijn met een holle achteras. Ik meen mij toch iets te herinneren van W-Tec...holle assen...
Can-Am -> :zzz:
Eerste productie quad he, wtec begint er langzamerhand ook op te lijken :mrgreen: