Als je de tijd meet eerst stopwatch en dan pas gasgeven. Alleen kan je de tijd haast nooit goed meten, met aan drukken en stopzetten. Neem je vrouw mee dan.
Is dat geen gti die je hebt Tico. Die is toch vierwiel aangedreven?
[quote="gareth"]Als je de tijd meet eerst stopwatch en dan pas gasgeven. Alleen kan je de tijd haast nooit goed meten, met aan drukken en stopzetten. Neem je vrouw mee dan.
Is dat geen gti die je hebt Tico. Die is toch vierwiel aangedreven?[/quote]
ja klopt r32 uitvoering het is en golf 4 gti 20v turbo 4 motion maar ik zeg gewoon altijd golf 4 gti dat is genoeg. daarom heb ik alle sticker er af gehaalt dan denken die gasten die bij de stop licht staan ooo dat is gewoon een golf 4 maar als ik gas geeft staan ze bij de volgende stop licht de hele tijd te knikken met hun hoofd zo van ja jajjajaj mooi mooi. en dat is altijd leuk als ze niet weten wat je onder je motokap hebt
(Op de kentekenbewijs staat alleen golf 4 20v het is een ingevoerde auto uit duitsland)
ik zal mijne bak is poste
honda integra type r en zit nu aan een kleine 210pk binne maand pak meer
was vorig weekend in actie te zien in brustem sprint.
ik hem ook nog paar andere auto's ze
mijne del sol (in goede tijd)
heeft een goei 200pk
de civic
en had 220pk en is nu binne voor opbouw turbo binne paar maand klaar en een slordige 350pk [/url]
jaja het zijn ik e
ik was effe weg geweest druk bezig met auto klaar make veu sprints enzo hem effe de quad aan de kant gezet gehad maar nu vlam ik er terug mee ze.
en ja van de 3de gaan er nog veel foto's kunne volge het is een groot project da vollop bezig is.
civic met integra motor en dan op turbo zal een slordige 350pk gaan hebbe en nos komt er ook nog op.
greetz
nee wij gaan nu bij TBM in heretals.
volgende week mag ik beginne te rodere me de civic maar nog zonder turbo eerst.
zal wel eens filmkes posten dan, dan kan iedereen is ewa zien wa het in houd een civic met +300pk
mijn integra komt volgende maand op een 220pk (hoop ik) en dan komt er een nos kitje op en das dan +60pk, ga ook leuk worde hoor
greetz