R 700 Special Edition SOLD

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Als bij Kevin zijn Raptor scooterbanden opliggen laat ik hem toch uitlijnen hoor, want met onze a armen kunnen we dus op verschillende punten bijregelen zowel caster als camber en dat is toch wel handig.

Dus als ik hier lees dat met die scooterbanden een stuurdemper wel handig is, gaan we dat ook maar aanschaffen en monteren want hij zoekt nu ook redelijk zijn spoor dus met de scooterbanden zal dat dan weer iets meer zijn. Dit is dan ook weer de bedoeling niet hé :wink:
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

mooi :duimhoog:

alleen het is wel goed uitgevrete allemaal ofniet?

Afbeelding
raptorke660
Quadrider
Quadrider

Bericht door raptorke660 »

spoor! schreef:mooi :duimhoog:

alleen het is wel goed uitgevrete allemaal ofniet?

Afbeelding
nee spoor dit is een nieuwe quad hier scheeld niks aan, heb ook de eer al gehad om aan deze machien te mogen sleutel en ik kan je met zekerheid zeggen dat het KETTING VET is deze quad heeft nauwelijks water gezien laat staan modder
DBM performance
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Stuurdemper is wel aan te raden maar kan zonder ook, is gewoon veel gevoeliger dan met gewone baanbanden. Heb mij die aankoop niet beklaagd.
Dat 'ingevreten' is zoals Raptorke660 al zei gewoon kettingvet. Normaal staat daar een plaatje voor en kan je daar ni aan om af te kuisen, maar ja Hoe vettiger hoe prettiger :lol:
Hoeveel hij achteraan gezakt is zou ik zo ni direct kunnen zeggen, die veren doet hem 6.5cm zakken en die linkage doet de rest, dus ja eigenlijk kan ik u daarop ni antwoorden
Vandaag bericht gekregen dat mijne Leovince (race) uitlaat normaal vrijdag zou toekomen, dan nog afspraak maken voor de testbank. Gaan met die banaan, hihi :mrgreen:
DBM PERFORMANCE
raptorke660
Quadrider
Quadrider

de vrije hoogte van een standaard raptor 700 en 660 is 265mm waar nu net een pakje van 19 sigaretten onder kan dus kleine berekening pakje is 55mm is in totaal 210mm gezakt met andere woorden 21cm gezakt
DBM performance
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Ja zoiets zal dat dus zijn e als uw rekenmachien u ni in de steek laat :lol: :lol:
DBM PERFORMANCE
raptorke660
Quadrider
Quadrider

hier heb ik nog altijd geen reken maschien voor nodig het moet al zeer ingewikkeld worden wil ik er naar grijpen naar da maschien :)
DBM performance
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Vandaag mijn bodemplaat besteld, zaterdag ga ik erachter. Nu die zo laag komt zou ik de verf van het chassis ni willen op het asfalt zien komen dus de bodemplaat dan maar. Heb er één besteld met verzinkte vijzen zodat ik deze niet zou beschadigen moest ik tegen de grond komen. Demper laat ook op zich wachten, normaal deze week moet hij binnen zijn
DBM PERFORMANCE
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

Turboy6 schreef:Vandaag mijn bodemplaat besteld, zaterdag ga ik erachter. Nu die zo laag komt zou ik de verf van het chassis ni willen op het asfalt zien komen dus de bodemplaat dan maar. Heb er één besteld met verzinkte vijzen zodat ik deze niet zou beschadigen moest ik tegen de grond komen. Demper laat ook op zich wachten, normaal deze week moet hij binnen zijn
een voordeel daar is hij voor he :wink:, maar snap wel dat het lullig is
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Bodemplaat is gehaald, mooi spul en kende het merk niet (Pro Cross), nog geen tijd gehad voor foto's en montage, zal volgende week pas zijn :mrgreen:
DBM PERFORMANCE
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Vandaag de bodemplaat gemonteerd en de beschermkappen van de hubs vooraan verwijderd, dit enkel voor het zicht, de bodemplaat zal zijn nut wel bewijzen.

Hier de foto's:

logo Cross Pro

Afbeelding

Bodemplaat

Afbeelding

Bodemplaat na montage

Afbeelding

Wiel eraf

Afbeelding

Demontage beschermkap

Afbeelding

Montage hub

Afbeelding

Eindresultaat

Afbeelding

1 detail vergeten bij te vermelden, mits enige hulp van Raptorke 660 onder het toeziend oog van mijn doggy

Afbeelding

Hoop ook deze week mijn demper toe te krijgen. Het is uiteindelijk een GYTR (performance) einddemper geworden die ik op de kop heb kunnen tikken. Als ik foto's heb post ik ze hier wel.
DBM PERFORMANCE
the dogg raptor
Quadrider
Quadrider

Bericht door the dogg raptor »

zeer nette bodemplaat :knikduim:
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Thanks
DBM PERFORMANCE
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

heel sjiek en idd die bescherming weg is vele mooier,het is nu 1maal niet meer om te crossen he :applaus:
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Alles voor het oog of zoals ze zeggen het oog wilt ook wat en echt kwaad kan het niet, dees wordt ni meer gebruikt om te crossen
DBM PERFORMANCE
Plaats reactie