Pagina 4 van 14
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 09:24
door Charger69
Als bij Kevin zijn Raptor scooterbanden opliggen laat ik hem toch uitlijnen hoor, want met onze a armen kunnen we dus op verschillende punten bijregelen zowel caster als camber en dat is toch wel handig.
Dus als ik hier lees dat met die scooterbanden een stuurdemper wel handig is, gaan we dat ook maar aanschaffen en monteren want hij zoekt nu ook redelijk zijn spoor dus met de scooterbanden zal dat dan weer iets meer zijn. Dit is dan ook weer de bedoeling niet hé
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 10:14
door spoor!
mooi
alleen het is wel goed uitgevrete allemaal ofniet?
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 13:12
door raptorke660
spoor! schreef:mooi
alleen het is wel goed uitgevrete allemaal ofniet?
nee spoor dit is een nieuwe quad hier scheeld niks aan, heb ook de eer al gehad om aan deze machien te mogen sleutel en ik kan je met zekerheid zeggen dat het KETTING VET is deze quad heeft nauwelijks water gezien laat staan modder
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 18:36
door Turboy6
Stuurdemper is wel aan te raden maar kan zonder ook, is gewoon veel gevoeliger dan met gewone baanbanden. Heb mij die aankoop niet beklaagd.
Dat 'ingevreten' is zoals Raptorke660 al zei gewoon kettingvet. Normaal staat daar een plaatje voor en kan je daar ni aan om af te kuisen, maar ja Hoe vettiger hoe prettiger
Hoeveel hij achteraan gezakt is zou ik zo ni direct kunnen zeggen, die veren doet hem 6.5cm zakken en die linkage doet de rest, dus ja eigenlijk kan ik u daarop ni antwoorden
Vandaag bericht gekregen dat mijne Leovince (race) uitlaat normaal vrijdag zou toekomen, dan nog afspraak maken voor de testbank. Gaan met die banaan, hihi
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 18:43
door raptorke660
de vrije hoogte van een standaard raptor 700 en 660 is 265mm waar nu net een pakje van 19 sigaretten onder kan dus kleine berekening pakje is 55mm is in totaal 210mm gezakt met andere woorden 21cm gezakt
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 18:49
door Turboy6
Ja zoiets zal dat dus zijn e als uw rekenmachien u ni in de steek laat
Geplaatst: do 21 jun, 2007 18:24
door raptorke660
hier heb ik nog altijd geen reken maschien voor nodig het moet al zeer ingewikkeld worden wil ik er naar grijpen naar da maschien
Geplaatst: di 26 jun, 2007 22:49
door Turboy6
Vandaag mijn bodemplaat besteld, zaterdag ga ik erachter. Nu die zo laag komt zou ik de verf van het chassis ni willen op het asfalt zien komen dus de bodemplaat dan maar. Heb er één besteld met verzinkte vijzen zodat ik deze niet zou beschadigen moest ik tegen de grond komen. Demper laat ook op zich wachten, normaal deze week moet hij binnen zijn
Geplaatst: wo 27 jun, 2007 16:57
door spoor!
Turboy6 schreef:Vandaag mijn bodemplaat besteld, zaterdag ga ik erachter. Nu die zo laag komt zou ik de verf van het chassis ni willen op het asfalt zien komen dus de bodemplaat dan maar. Heb er één besteld met verzinkte vijzen zodat ik deze niet zou beschadigen moest ik tegen de grond komen. Demper laat ook op zich wachten, normaal deze week moet hij binnen zijn
een voordeel daar is hij voor he
, maar snap wel dat het lullig is
Geplaatst: zo 01 jul, 2007 18:46
door Turboy6
Bodemplaat is gehaald, mooi spul en kende het merk niet (Pro Cross), nog geen tijd gehad voor foto's en montage, zal volgende week pas zijn
Geplaatst: ma 09 jul, 2007 14:57
door Turboy6
Vandaag de bodemplaat gemonteerd en de beschermkappen van de hubs vooraan verwijderd, dit enkel voor het zicht, de bodemplaat zal zijn nut wel bewijzen.
Hier de foto's:
logo Cross Pro
Bodemplaat
Bodemplaat na montage
Wiel eraf
Demontage beschermkap
Montage hub
Eindresultaat
1 detail vergeten bij te vermelden, mits enige hulp van Raptorke 660 onder het toeziend oog van mijn doggy
Hoop ook deze week mijn demper toe te krijgen. Het is uiteindelijk een GYTR (performance) einddemper geworden die ik op de kop heb kunnen tikken. Als ik foto's heb post ik ze hier wel.
Geplaatst: ma 09 jul, 2007 16:01
door the dogg raptor
zeer nette bodemplaat
Geplaatst: ma 09 jul, 2007 16:33
door Turboy6
Thanks
Geplaatst: ma 09 jul, 2007 17:48
door FlangleR
heel sjiek en idd die bescherming weg is vele mooier,het is nu 1maal niet meer om te crossen he
Geplaatst: ma 09 jul, 2007 17:50
door Turboy6
Alles voor het oog of zoals ze zeggen het oog wilt ook wat en echt kwaad kan het niet, dees wordt ni meer gebruikt om te crossen