ha!Teunie schreef:Note: de standaardcarb van een 400ex heeft ook een acceleratiepomp, dus dit kan wel eens het grote voordeel zijn
CARBU MIKUNI TM36 op HONDA TRX440!!!!
Carb doet veel meer dan uitlaat heb ik ik ondervonden met de 400Ex.
Carb geeft op de hele curve betere resultaten.
De BSR carbs zijn er gewoon om zo zuinig mogelijk te zijn plus veel te veel restricted zoals al de rest.
Mijn eerste reactie was bij de TM36 wow wat een responde echt direct en overal betere trekkracht en simpel te tunen.
Als ik geld heb steek ik de TM45 op den baja, dan is het pas een echte raket.
wat je ook kunt doen om betere response te krijgen bij de BSR carbs is de veer bovenaan in de carb enkele coils af te snijden zodat de carb vlugger opent en dus snellere reactie.
Elke Baja bezitter doet dit als hij geen andere carb wilt kopen of zonder lid wilt rijden.
Carb geeft op de hele curve betere resultaten.
De BSR carbs zijn er gewoon om zo zuinig mogelijk te zijn plus veel te veel restricted zoals al de rest.
Mijn eerste reactie was bij de TM36 wow wat een responde echt direct en overal betere trekkracht en simpel te tunen.
Als ik geld heb steek ik de TM45 op den baja, dan is het pas een echte raket.
wat je ook kunt doen om betere response te krijgen bij de BSR carbs is de veer bovenaan in de carb enkele coils af te snijden zodat de carb vlugger opent en dus snellere reactie.
Elke Baja bezitter doet dit als hij geen andere carb wilt kopen of zonder lid wilt rijden.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
Street_Shee
- Quadfanaat

-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ga mijn procentjes moeten beginnen vragen bij Ruud...Fré schreef:en hup even naar Goes!Teunie schreef:Ik hoor wel van een aantal mensen dat ze moeilijk af te stellen zijn?
nee dat zou idd goed kunnen, kweenie
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Hellracer had er geen probs mee en ne maat van mij heeft hem op nen KLX-300 gezet en had er ook geen probs mee.Teunie schreef:Ik hoor wel van een aantal mensen dat ze moeilijk af te stellen zijn?
Die mannen van het artikel zeggen het volgende :
Half of this LT-Z's performance gains were due to the 36mm Mikuni TM carburetor. Its idle (large, white wheel) and low-speed mixture (brass thumbscrew) are externally adjustable. Deeper within this racing-style carb, its main jet, pilot jet and needle also allow easy, intelligently designed access for simple jetting changes.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team