! RAPTOR 700 ! supermotard

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Ruff Ryder »

de achtervelgen en banden waren van mij, de banden schieten er niet van af , gegarandeerd niet, want die velgen hebben schoon trapkers of hoe zegt ge dat en die houden die stevig op hun plaats, zijn ook met de minste moeite erop getrokken dus dat is ook al ergens een zekerheid,
heb er zelf denk k een 500 km mee gereden en een paar keer aardig gedrift (niet zo fel dat k de banden zou beschadigen maar dat weet bert wel) en heb totaal niks te klagen over de banden, integendeel, was zeeeer tevreden van die banden, k zou ze nooit weggedaan hebben moest k niet de kans hebben gehad die van kevin raptor over te kopen,

zeer mooi resultaat bert, keep up the good work, de tandwielen zou k aanpassen naar 16 38, da bolt dan heerlijk tegen de 115 aan en trekt nog redelijk met die maat velgen, maar da maakt natuurlijk ieder voor zich uit, je kan ook een 15 36 nemen natuurlijk, ieder zijn ding, succes ermee!
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Ikzelf rijd met 15 36 en is beter dan 16 38, waarom, omdat je dan je maanvorm vooraan voor je tandwiel nog kan leggen om het blok te beschermen moest de ketting afvliegen, met ne 16 vooraan kan dat niet meer. Mijn quad loopt met die tandwielverhouding vlot 130, dus heb je genoeg overschot om op middentoeren 100 per uur te rijden zonder dat de motor al te veel afziet.
DBM PERFORMANCE
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Ik volg de rest, heel mooie achtervelgen en banden!
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner

Turboy6 schreef:Ikzelf rijd met 15 36 en is beter dan 16 38, waarom, omdat je dan je maanvorm vooraan voor je tandwiel nog kan leggen om het blok te beschermen moest de ketting afvliegen, met ne 16 vooraan kan dat niet meer. Mijn quad loopt met die tandwielverhouding vlot 130, dus heb je genoeg overschot om op middentoeren 100 per uur te rijden zonder dat de motor al te veel afziet.

idd maar in mij geval van de 660 waar ik ze op had liggen kon k niet kleiner gaan dan 38 dan moest k da spel veranderen waar mijn tandwiel op gemonteerd stond, dermee da k een 16 had liggen,
een 15 is zoals je zegt beter ivm dat plaatje, daar heb je helemaal gelijk in kerel!

greetz en succes ermee he bert!, ik zal je project zeker blijven volgen, greetz & respect dude!
bert 700
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door bert 700 »

bedankt mannen voor de reacties

ook voor de uitleg over tandwielen denk toch de 15/36 te leggen om het plezier van het rijden te houden (dus rustig toerental bij hogere snelheid)
en iets langer in vites rijden doet ook wonderen :D
raptor 700 can it get any better?
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

die verhouding heb ik ook ben er zeer tevreden van.
raptor 660 power
bert 700
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door bert 700 »

morgen nieuwe tandwielen steken dus hoop dat het goed gaat met die 15/36

bedankt allemaal voor de uitleg

grtz bert
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Turboy6 schreef:Ikzelf rijd met 15 36 en is beter dan 16 38, waarom, omdat je dan je maanvorm vooraan voor je tandwiel nog kan leggen om het blok te beschermen moest de ketting afvliegen, met ne 16 vooraan kan dat niet meer. Mijn quad loopt met die tandwielverhouding vlot 130, dus heb je genoeg overschot om op middentoeren 100 per uur te rijden zonder dat de motor al te veel afziet.
Met een klein beetje bijwerken, kan je vooraan 16t steken en toch de bescherming voor je karter laten staan.
Ik rij momenteel met 16-36 en mijn topsnelheid ligt op 140 km/h, dus je kan makkelijk rond de 110 blijven rijden
zonder echt in hoge toeren te gaan.

Greetz,
D.
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

Toegevoegd na 31 seconden:
Delriva schreef:
Met een klein beetje bijwerken, kan je vooraan 16t steken en toch de bescherming voor je karter laten staan.
Ik rij momenteel met 16-36 en mijn topsnelheid ligt op 140 km/h, dus je kan makkelijk rond de 110 blijven rijden

Greetz,
D.
ik en billi hebben ons ook verhouding 16/36 gestoken op onze yfz450
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Delriva schreef:

Greetz,
D.
Verlies je dan niet teveel aan vermogen want is toch weeral een imens verschil, denk je niet. Heb je zien rijden en blijkbaar kan je er nog steeds wheelies mee maken dus stel ik eigenlijk een overbodige vraag.
Misschien doe ik dat ook nog wel eens, eerst zien dat het met die dubbele uitlaat in orde komt. Nog even wachten en ik kan ze bestellen :mrgreen:
DBM PERFORMANCE
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Turboy6 schreef: Verlies je dan niet teveel aan vermogen want is toch weeral een imens verschil, denk je niet. Heb je zien rijden en blijkbaar kan je er nog steeds wheelies mee maken dus stel ik eigenlijk een overbodige vraag.
Idd, de wheelies lukken nog altijd met 16/36.
Maar denk wel dat het fel verschilt van quad tot quad want als ik een sprint trek tegen the dogg raptor,
dan is er bij de accelleratie nauwelijks enig verschil merkbaar, maar mijn topsnelheid ligt wel iets hoger
en hij rijdt met 15/36.

Greetz,
D.
bert 700
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door bert 700 »

ben de quad net gaan wegdoen voor onderhoud en tandwielen dus het is 15/36 geworden mss later een 16 maar nu eerst de 15 testen hehe
weet trouwens iemand of ge die TNT kilomotrikskes kunt aanpassen aan de snelheid want da klopt van geen kanten meer bij mij moet al bijna 90 op kilomotrik rijden om 70 te gaan (+-20/uur verschil)

grtz bèr
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Ik kan u daarbij helpen, had dat ook voor en heb van mijn dealer de gebruiksaanwijzing van die tellerkes gekregen. Als je wil fax ik je dit door. Je stuurt maar een pm

Greetz
DBM PERFORMANCE
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner

jaja, da spel van bert begint er al heeel goed uit te zien he, ben benieuwd om m binnenkort te zien want k mis mijn oud velgskes toch n beetje hoor,

ik heb met 16/40 een topsnelheid (effectieve snelheid dus nie van de kilometerteller maar die van de gps en en geloof me die is 99,99% correct) en ik haal met de mijn 132 km per uur maar da kan van quad tot quad liggen he ben zelfs aan t denken van naar 15/38 te gaan maar een 38 past niet op da achterste spel dan raakt mijn ketting aan die hub of hoe noemt da spel?
dus moet da dan eerst wisselen,
wheelies lukken zeeer goed :D :D :D :D :D :D

ma da doe k toch liever nie teveel met de verlaging enz...
the dogg raptor
Quadrider
Quadrider

Bericht door the dogg raptor »

waar blijven de foto's van de nieuwe mod :honger: :D
Plaats reactie