Bij deze laat ik gewoon eens weten dat we met de E-ATV deze winter regelmatig aanwezig zulen zijn op het parcours van Loon plage.
Wie in het zand eens een testrit wil doen kan me contacteren voor een afspraak via PM, bertmat@telenet.be of op 0032 473 69 63 62.
Groeten, Bert.
Dan kan je direct dubbel test doen met W-tec, de enige quad die Yamaha kon bedreigen in Le Touquet met 3 W-tecs in de top 10. Wij zijn ieder weekend aanwezig in Loon vanaf 21 oktober tot eind januari.
Vandaag samen gereden met Theo ( E-ATV ) Komen werkelijk gave klappen uit zo`n ding. Mooi met akropo-nog wat uitlaat.
Loopt trouwens erg mooi en erg snel ( maar hield hem met de Bombardier wel bij natuurlijk).
Weet niet over welke 'rallye van Tunesië' je het hebt, maar in de echte Optic Rally Tunesië (vanaf 2008 omgedoopt tot Rally Guy Hoquet Tunesie) stond dit jaar geen E-atv op het podium.
Er is nog een tweede minder bekende rally 'El Chott' in Tunesië maar ook daar heb ik geen E-atv terug gevonden in editie 2006 (volgende editie is voor eind oktober).
Het ging mij eigenlijk niet echt om de locatie, maar eerder om het feit dat Clemens er gewonnen heeft op z'n E-ATV en dat ik quadmanerik en z'n kameraad hetzelfde toewens in Spanje.
Tuareg Rally kun je nu ook niet echt referentie noemen : buiten Duitsers komen er haast geen andere nationaliteiten aan de start en het gaat hier vooral om het toeristische aspect met competitieve achtergrond. Als je merkt dat er een Suzuki Vitara wint bij de wagens...
Nu ja, mooi dat hij gewonnen heeft en succes in Spanje quadmanerik. Wou dat ik de tijd had om terug wat meer dergelijke dingen te doen.
Doet er een E-atv mee in Dakar ? Zou wel mooi zijn. In Dakar rijden ze in twee dagen wat ze in Touareg in hele 'wedstrijd' doen. Wees maar gerust dat Brus er staat in Dakar, heeft intussen heel wat meer ervaring in de raids en intussen ook Baja Hongarije (FIM EK Baja) gewonnen.
Dit is 'm, de winnaar van de laatste Tuareg rallyes:
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.