Sg6 schreef:Voila heb de prijs voor het totaal pakket. Ik denk dat dit een beetje gaat tegenvallen.
150 euro voor het uitsnijden, plooien, bevestigingen en bescherming meegeleverd. Denk dat de prijs een beetje te hoog zal zijn. Dat was ik ook niet te verwachten. Ik moet wel min 5personen hebben om aan dit tarief te kunnen genieten, indien meer personen zoveel te beter dan zal dit waarschijnlijk goedkoper worden dan.
Al de mensen die er ene willen laat mij meer weten vanaf wanneer we met 5 personen zijn ga ik dan een voorschot vragen en dan kan ik die laten maken.
heb vandaag mail gehad en het zit in de berekening, ook heb ik vandaag mijn rear skidplate in ontvangst gehad. ziet er eigenlijk niet moeilijk uit om na te maken en als ik dat namaak zal die hoogstwaarschijnlijk nog schoner afgewerkt zijn omda de hoeken nie mooi rond zijn.
Sg6 schreef:heb vandaag mail gehad en het zit in de berekening, ook heb ik vandaag mijn rear skidplate in ontvangst gehad. ziet er eigenlijk niet moeilijk uit om na te maken en als ik dat namaak zal die hoogstwaarschijnlijk nog schoner afgewerkt zijn omda de hoeken nie mooi rond zijn.
We wachten vol ongeduld af
Zo rear skidplate dat zo ook handig zijn dat is iets wat ik mij ook sowieso zou kopen.
Ben er tegen gekomen van UM racing en deze kosten iets van 65 USD.
Als je een achter skid plate koopt koop dan zeker een versterkte want als je een gewone versie neemt is die nie al te sterke en die plooit ge zo is ook maar 2,5mm. ik heb zo een chasis plaat in mijn handen gehad van 2,5mm en da koste dan rond de 200 euro. nu die achter skidplate is vervaardigd van 5mm alu en da is tenminste stevig
Sg6 schreef:Als je een achter skid plate koopt koop dan zeker een versterkte want als je een gewone versie neemt is die nie al te sterke en die plooit ge zo is ook maar 2,5mm. ik heb zo een chasis plaat in mijn handen gehad van 2,5mm en da koste dan rond de 200 euro. nu die achter skidplate is vervaardigd van 5mm alu en da is tenminste stevig
De swing arm skid plate van UM heeft volgende specs :
· Constructed from 3/16" 5052 aluminum
Komt overeen met 4,7mm dacht ik, zou moeten genoeg zijn denk ik
Sg6 schreef:Als je een achter skid plate koopt koop dan zeker een versterkte want als je een gewone versie neemt is die nie al te sterke en die plooit ge zo is ook maar 2,5mm. ik heb zo een chasis plaat in mijn handen gehad van 2,5mm en da koste dan rond de 200 euro. nu die achter skidplate is vervaardigd van 5mm alu en da is tenminste stevig
De swing arm skid plate van UM heeft volgende specs :
· Constructed from 3/16" 5052 aluminum
Komt overeen met 4,7mm dacht ik, zou moeten genoeg zijn denk ik
dan heb je de goeie vast want je hebt verschillende erin he.
ja man ik heb de prijs ontvangen voor lasersnijden en hmmm is veel te duur om te maken. denk dat ik dit niet zal doen de prijs is te hoog om het te laten uitlaseren.
Sg6 schreef:ja man ik heb de prijs ontvangen voor lasersnijden en hmmm is veel te duur om te maken. denk dat ik dit niet zal doen de prijs is te hoog om het te laten uitlaseren.
het spijt me
Spijtig
Wil je wel bedanken voor het nodige zoekwerk.
Zal onze vriend ralph eens van dees een bestellingkse sturen
Sg6 schreef:Voila heb de prijs voor het totaal pakket. Ik denk dat dit een beetje gaat tegenvallen.
150 euro voor het uitsnijden, plooien, bevestigingen en bescherming meegeleverd. Denk dat de prijs een beetje te hoog zal zijn. Dat was ik ook niet te verwachten. Ik moet wel min 5personen hebben om aan dit tarief te kunnen genieten, indien meer personen zoveel te beter dan zal dit waarschijnlijk goedkoper worden dan.
Al de mensen die er ene willen laat mij meer weten vanaf wanneer we met 5 personen zijn ga ik dan een voorschot vragen en dan kan ik die laten maken.
greetzzz
morgen weet ik prijs van een andere firma.
Kunt ge mij die tekening eens in autocad formaat doormailen dan ga ik daar ook is prijs voor vragen
greetzzz
morgen weet ik prijs van een andere firma.
SG6 mail me je tekeningen eens door, maakt niet uit in welke extensie, ik zal eens horen bij goede kennis, maar hier zal er dadelijk een oplage van 10stuks moeten zijn!!! ad24@pandora.be