Zelf gemaakte Skidplate

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

Sg6 schreef:Voila heb de prijs voor het totaal pakket. Ik denk dat dit een beetje gaat tegenvallen.

150 euro voor het uitsnijden, plooien, bevestigingen en bescherming meegeleverd. Denk dat de prijs een beetje te hoog zal zijn. Dat was ik ook niet te verwachten. Ik moet wel min 5personen hebben om aan dit tarief te kunnen genieten, indien meer personen zoveel te beter dan zal dit waarschijnlijk goedkoper worden dan.

Al de mensen die er ene willen laat mij meer weten vanaf wanneer we met 5 personen zijn ga ik dan een voorschot vragen en dan kan ik die laten maken.

greetzzz

morgen weet ik prijs van een andere firma.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Ok, zal mss beter zijn.
Maar ik wil er zeker één :)
KFX540
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

heb vandaag mail gehad en het zit in de berekening, ook heb ik vandaag mijn rear skidplate in ontvangst gehad. ziet er eigenlijk niet moeilijk uit om na te maken en als ik dat namaak zal die hoogstwaarschijnlijk nog schoner afgewerkt zijn omda de hoeken nie mooi rond zijn.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Sg6 schreef:heb vandaag mail gehad en het zit in de berekening, ook heb ik vandaag mijn rear skidplate in ontvangst gehad. ziet er eigenlijk niet moeilijk uit om na te maken en als ik dat namaak zal die hoogstwaarschijnlijk nog schoner afgewerkt zijn omda de hoeken nie mooi rond zijn.
We wachten vol ongeduld af :P

Zo rear skidplate dat zo ook handig zijn :P dat is iets wat ik mij ook sowieso zou kopen.

Ben er tegen gekomen van UM racing en deze kosten iets van 65 USD.

Afbeelding

Hou ons op de hoogte wat dit alles zou kosten :?:
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

Als je een achter skid plate koopt koop dan zeker een versterkte want als je een gewone versie neemt is die nie al te sterke en die plooit ge zo is ook maar 2,5mm. ik heb zo een chasis plaat in mijn handen gehad van 2,5mm en da koste dan rond de 200 euro. nu die achter skidplate is vervaardigd van 5mm alu en da is tenminste stevig
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Sg6 schreef:Als je een achter skid plate koopt koop dan zeker een versterkte want als je een gewone versie neemt is die nie al te sterke en die plooit ge zo is ook maar 2,5mm. ik heb zo een chasis plaat in mijn handen gehad van 2,5mm en da koste dan rond de 200 euro. nu die achter skidplate is vervaardigd van 5mm alu en da is tenminste stevig
De swing arm skid plate van UM heeft volgende specs :

· Constructed from 3/16" 5052 aluminum

Komt overeen met 4,7mm dacht ik, zou moeten genoeg zijn denk ik :?:
LTR-450
Goes 520 max

Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

Bartie schreef:
Sg6 schreef:Als je een achter skid plate koopt koop dan zeker een versterkte want als je een gewone versie neemt is die nie al te sterke en die plooit ge zo is ook maar 2,5mm. ik heb zo een chasis plaat in mijn handen gehad van 2,5mm en da koste dan rond de 200 euro. nu die achter skidplate is vervaardigd van 5mm alu en da is tenminste stevig
De swing arm skid plate van UM heeft volgende specs :

· Constructed from 3/16" 5052 aluminum

Komt overeen met 4,7mm dacht ik, zou moeten genoeg zijn denk ik :?:
dan heb je de goeie vast want je hebt verschillende erin he.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

ja man ik heb de prijs ontvangen voor lasersnijden en hmmm is veel te duur om te maken. denk dat ik dit niet zal doen de prijs is te hoog om het te laten uitlaseren.

het spijt me :oops:
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Sg6 schreef:ja man ik heb de prijs ontvangen voor lasersnijden en hmmm is veel te duur om te maken. denk dat ik dit niet zal doen de prijs is te hoog om het te laten uitlaseren.

het spijt me :oops:
Spijtig :cry:

Wil je wel bedanken voor het nodige zoekwerk.

Zal onze vriend ralph eens van dees een bestellingkse sturen :wink:
LTR-450
Goes 520 max

Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Kom maar op :lol:
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Aan al die een Skidplate zoekt voor een mooie prijs kijk naar onderstaande link :!: :!: :!:

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 2745#32745
LTR-450
Goes 520 max

KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Sg6 schreef:
Sg6 schreef:Voila heb de prijs voor het totaal pakket. Ik denk dat dit een beetje gaat tegenvallen.

150 euro voor het uitsnijden, plooien, bevestigingen en bescherming meegeleverd. Denk dat de prijs een beetje te hoog zal zijn. Dat was ik ook niet te verwachten. Ik moet wel min 5personen hebben om aan dit tarief te kunnen genieten, indien meer personen zoveel te beter dan zal dit waarschijnlijk goedkoper worden dan.

Al de mensen die er ene willen laat mij meer weten vanaf wanneer we met 5 personen zijn ga ik dan een voorschot vragen en dan kan ik die laten maken.

greetzzz

Kunt ge mij die tekening eens in autocad formaat doormailen dan ga ik daar ook is prijs voor vragen
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Sg6 schreef:

greetzzz

SG6 mail me je tekeningen eens door, maakt niet uit in welke extensie, ik zal eens horen bij goede kennis, maar hier zal er dadelijk een oplage van 10stuks moeten zijn!!!
ad24@pandora.be

hopelijk kan ik wat beters aanbieden :P
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

naar mij mag je ze ook sturen, formaat doeternietoe:
frefre@pandora.be

tnx!!!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Sg6
Quad Master