Jouw werkplaats...
Als ze een quad willen hebben zullen ze hem ook hebben. Ik zag op het motosalon ook al dat zo goed als iedereen zijn nummerplaat had afgedraaid uit angst dat ze hem nadien zouden komen stelen vermoed ik.
Wel ik vraag me toch af hoe jullie dat op de baan doen want dan hangt de plaat er toch ook op en kunnen ze u ook volgen hé !
Trouwens een nummerplaat kan niet zomaar door iedereen getraceerd worden hoor. De kans zit er eerder in zoals ik al zei dat ze u volgen. Ook een mogelijkheid tegenwoordig is dat ze u met 2 van de quad afmeppen aan een stoplicht en ermee vertrekken. QUAD-NAPPING ! Wat gaan jullie hier dan tegen doen ? Uzelf vastmaken met een ketting aan de quad
Nee nee het is zoals ik zeg er zijn andere manieren dan hem uit de garage of stalling te stelen hoor
Wel ik vraag me toch af hoe jullie dat op de baan doen want dan hangt de plaat er toch ook op en kunnen ze u ook volgen hé !
Trouwens een nummerplaat kan niet zomaar door iedereen getraceerd worden hoor. De kans zit er eerder in zoals ik al zei dat ze u volgen. Ook een mogelijkheid tegenwoordig is dat ze u met 2 van de quad afmeppen aan een stoplicht en ermee vertrekken. QUAD-NAPPING ! Wat gaan jullie hier dan tegen doen ? Uzelf vastmaken met een ketting aan de quad
Nee nee het is zoals ik zeg er zijn andere manieren dan hem uit de garage of stalling te stelen hoor
-
- Quadrider
Altijd een kleine vriend in de zak hebbeCharger69 schreef:Trouwens een nummerplaat kan niet zomaar door iedereen getraceerd worden hoor. De kans zit er eerder in zoals ik al zei dat ze u volgen. Ook een mogelijkheid tegenwoordig is dat ze u met 2 van de quad afmeppen aan een stoplicht en ermee vertrekken. QUAD-NAPPING ! Wat gaan jullie hier dan tegen doen ? Uzelf vastmaken met een ketting aan de quad
beter voorkomen noem ik datCharger69 schreef:Als ze een quad willen hebben zullen ze hem ook hebben. Ik zag op het motosalon ook al dat zo goed als iedereen zijn nummerplaat had afgedraaid uit angst dat ze hem nadien zouden komen stelen vermoed ik.
ge moet ze daar op zo een beurs de pap niet in de mond geven ook niet
@ the dogg raptor : mooie werkplek en goed ruim.
Daar kan je op een mooi muziekje knutselen.
Daar kan je op een mooi muziekje knutselen.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
idd of gewoon ne kilswitch om doen als ze je er af trekken moeten ze eerst je kilswitch pakken hahaBlasty schreef:Altijd een kleine vriend in de zak hebbeCharger69 schreef:Trouwens een nummerplaat kan niet zomaar door iedereen getraceerd worden hoor. De kans zit er eerder in zoals ik al zei dat ze u volgen. Ook een mogelijkheid tegenwoordig is dat ze u met 2 van de quad afmeppen aan een stoplicht en ermee vertrekken. QUAD-NAPPING ! Wat gaan jullie hier dan tegen doen ? Uzelf vastmaken met een ketting aan de quad
en tegen die tijd zal er hopenlijk wel iemand bij zijn voor hulp en anders slaan tot hun liggen en door rijden
2017 raptor 700 SE
Jongens , allemaal straffe verhalen maar charger heeft gelijk.
Als ze hem echt willen ben je der peter van hoe dan ook.
Met of zonder slag of stoot.
Terug naar het topic:
Ik zie hier trouwens niet echt veel werkplaatsen
Voor zo nen hoop techniekers en mechaniekers bij elkaar te hebben op dit forum.
Als ze hem echt willen ben je der peter van hoe dan ook.
Met of zonder slag of stoot.
Terug naar het topic:
Ik zie hier trouwens niet echt veel werkplaatsen
Voor zo nen hoop techniekers en mechaniekers bij elkaar te hebben op dit forum.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
spijtig genoeg niet cobby, ze hebben zijn quad gestolen
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;