De beste crossbanden voor het echte werk ;-)
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Off road nen goeie band is de kenda klaw XCR deze is zeer slijt vast en heeft goeie grip
traktor profiel op een sport quad is echt niet nodig zelfs bij ons rijden ze soms met echt kletse banden (noppen versleten ) nog volle gas over modder poelen
http://www.quadclub.be/media/2006/fotos ... video.html in één van de 2 filmkes rijdt er een groene kawa en die rijdt zonder noppen waar andere het moeilijk hebben
traktor profiel op een sport quad is echt niet nodig zelfs bij ons rijden ze soms met echt kletse banden (noppen versleten ) nog volle gas over modder poelen
http://www.quadclub.be/media/2006/fotos ... video.html in één van de 2 filmkes rijdt er een groene kawa en die rijdt zonder noppen waar andere het moeilijk hebben
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
probeer ze beide uit. ik ben nu de raz'rs van Maxxis aan het proberen, mijn volgende set wordt hetzelfde type maar dan die van innova.
Uiteindelijk blijft het een persoonlijke keuze.
Waar ben je tevreden mee? ik denk dat je met een normale off road band al heel tevreden kan zijn.
Ik heb het idee dat je wat extremer denkt over banden dan je zou moeten.
met een normale off-road band kom je al heel ver hoor.
Als je ziet door welke bagger ik met mijn raptor ben getrokken sta je versteld te kijken en dat op raz'rs.
Ik heb vrij makkelijk praten omdat het bij mj niet zo gek veel uitmaakt wat ik eronder smijt, als ze 3 maanden op mijn machine met mijn rijstijl meegaan is het een goede band!
Uiteindelijk blijft het een persoonlijke keuze.
Waar ben je tevreden mee? ik denk dat je met een normale off road band al heel tevreden kan zijn.
Ik heb het idee dat je wat extremer denkt over banden dan je zou moeten.
met een normale off-road band kom je al heel ver hoor.
Als je ziet door welke bagger ik met mijn raptor ben getrokken sta je versteld te kijken en dat op raz'rs.
Ik heb vrij makkelijk praten omdat het bij mj niet zo gek veel uitmaakt wat ik eronder smijt, als ze 3 maanden op mijn machine met mijn rijstijl meegaan is het een goede band!
- raptor350
- Quadracer
Ok
Die kenda klaws kosten wel veel geld hoor ...
Ik zal dan maar die innova's nemen denk ik , want iedereen is daar super positief over en ze kosten maar 120 euro voor een setje spotprijsje vind ik persoonlijk !
Ik geraak ook al veel beter door de modder als ik men banden wat platter laat. Want de aanbevolen hoeveelheid druk ( 3.6PSI ) is toch echt wel veel te veel hoor .
Heb ff op internet innova's gevonden met een echt ziekelijk profiel noppen
Innova power enduro
foto:
Misschien iemand die weet waar die te verkrijgen zijn ? Zien er mij wel zalige bandjes uit !
Die kenda klaws kosten wel veel geld hoor ...
Ik zal dan maar die innova's nemen denk ik , want iedereen is daar super positief over en ze kosten maar 120 euro voor een setje spotprijsje vind ik persoonlijk !
Ik geraak ook al veel beter door de modder als ik men banden wat platter laat. Want de aanbevolen hoeveelheid druk ( 3.6PSI ) is toch echt wel veel te veel hoor .
Heb ff op internet innova's gevonden met een echt ziekelijk profiel noppen
Innova power enduro
foto:
Misschien iemand die weet waar die te verkrijgen zijn ? Zien er mij wel zalige bandjes uit !
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quad Expert
- raptor350
- Quadracer
Okepix no-fear schreef:die innova's die je daar op de foto hebt zijn 22inch voor XC
dan zijn de noppen vanzelf groter.
innova slijt inderdaad minder hard omdat ze een harde compound hebben.
maar door deze compound hebben ze ook relatief weinig grip op een harde ondergond.
maar zolang ze goede grip hebben op crossterreinen enzo is het goed !
Owner van yamaha raptor350
-
- Quadrider
banden
holl shots hd die gaan lang mee die zijn voor modder en harde onder grond goed ook voor off road
groetjes
groetjes
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
-
- Quadrider
banden
als j graag uileg hebt over de banden ... voorwa ze goed zijn . dan moet je naar www.quadzone.be gaan . over de holl shots hd ben ik wel tevrede over heb er zelf nog maar 2 x mee gereden maar dat zegt al genoeg ... zeker in het trekker op zand en bevrore ondergrond zijn ze super goed
groetjes
groetjes