![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
KFX/Z400: Reiger Suspension
Fré er staat een fout in je review
Een VW geit bestaat niet
Wel een Citroën geit
Als je zo een review leest zou je meteen reigers bestellen. Fré ben je zeker dat jij geen marketing studeert
.
Nu nog even wachten op de review van Hanzie zijn works, ben echt benieuwd.![Verrast :o](./images/smilies/icon_verast.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_uitroepteken.gif)
Een VW geit bestaat niet
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
Wel een Citroën geit
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Als je zo een review leest zou je meteen reigers bestellen. Fré ben je zeker dat jij geen marketing studeert
![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
Nu nog even wachten op de review van Hanzie zijn works, ben echt benieuwd.
![Verrast :o](./images/smilies/icon_verast.gif)
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
rofl nee want een echte marketeer vergist zich niet tussen VW en Citroën ![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
Vervolg van de review:
Kben daarnet even naar het parcours geweest, het was net geëffend, ttz de grote whoops zijn eruit (jammer voor mijn testje), maar de kleine dus niet, integendeel, het ligt er vol aardekluiten en andere brol.
Enfin, dat zag ik toch na een inspectie van het parcours waar ik net over had gevlogen. Want je voelt het dus niet he, of toch nauwelijks.
Maar dat heb je vaak als de compressie te laag staat (heb dat ondervonden met mijn achterveer), je "cruised" precies over het parcours. Dus even die grote berg geprobeerd. Man kom ik nu zacht neer zeg! Die schokdempers absorberen de hele schok! Ik denk dat m'n voorste schokdemperscharnierpunten (wat een woord) na meer dan een half jaar labeur aan het vieren zijn. En dat zonder dat de dempers volledig inschuiven! Dus de compressie staat zeker niet te laag!
Oh ja nog iets belangrijks: ik schuif nu door de bochten, precies of ik heb een bredere achteras. Mijn binnenste voorwiel blijft mooi op de grond!
tsjonge jonge ik kan blijven doorgaan...
Nog tot slot: de Z/KFX is een extreem fijne quad, maar oh als je er wat mods op gooit dan is het precies of je telkens weer zo blij bent als de eerste keer dat je met je hem mocht rondtoeren!
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
Vervolg van de review:
Kben daarnet even naar het parcours geweest, het was net geëffend, ttz de grote whoops zijn eruit (jammer voor mijn testje), maar de kleine dus niet, integendeel, het ligt er vol aardekluiten en andere brol.
Enfin, dat zag ik toch na een inspectie van het parcours waar ik net over had gevlogen. Want je voelt het dus niet he, of toch nauwelijks.
Maar dat heb je vaak als de compressie te laag staat (heb dat ondervonden met mijn achterveer), je "cruised" precies over het parcours. Dus even die grote berg geprobeerd. Man kom ik nu zacht neer zeg! Die schokdempers absorberen de hele schok! Ik denk dat m'n voorste schokdemperscharnierpunten (wat een woord) na meer dan een half jaar labeur aan het vieren zijn. En dat zonder dat de dempers volledig inschuiven! Dus de compressie staat zeker niet te laag!
Oh ja nog iets belangrijks: ik schuif nu door de bochten, precies of ik heb een bredere achteras. Mijn binnenste voorwiel blijft mooi op de grond!
tsjonge jonge ik kan blijven doorgaan...
Nog tot slot: de Z/KFX is een extreem fijne quad, maar oh als je er wat mods op gooit dan is het precies of je telkens weer zo blij bent als de eerste keer dat je met je hem mocht rondtoeren!
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 08 mar, 2004 07:38
- Locatie: geraardsbergen
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Fré, waarom heb je geen Reiger hoezen bij gekocht ? Staat niet zo mooi met de zwarte Goldspeed hoezen.
Als ik je één tip mag geven : begin eens wat te experimeteren met de afstelling. Zet eens compressie op laagste, zet eens op hoogste en rij telkens hetzelfde stuk hobbelige weg. Zo ga je voelen welke wijziging welke invloed geeft. Doe dit ook zo voor de rebound.
En hou een boekje bij met de instelling volgens de types ritten/parcours die je doet. Een rit op de baan vraagt een andere instelling dan rit op onverhard.
Nog iets over de veervoorspanning. Deze kan je eenvoudig instellen. Je krikt je quad vooraan op en meet tussen het uiteinde van je bovenste A-arm tot een vast punt op je spatbord (zet een streepje met stift). Vevolgens doe je hetzelfde met gewichten op de neus van je quad en de tank (bvb gevulde zakken zand) tot de veren volledig ingedrukt zijn. Het verschil tussen die twee is je veerweg.
Als je op je quad zit moet je veer 30 % indrukken. Dus draai je bij of af tot je aan 30 % zit.
Gesnopen ?
Als ik je één tip mag geven : begin eens wat te experimeteren met de afstelling. Zet eens compressie op laagste, zet eens op hoogste en rij telkens hetzelfde stuk hobbelige weg. Zo ga je voelen welke wijziging welke invloed geeft. Doe dit ook zo voor de rebound.
En hou een boekje bij met de instelling volgens de types ritten/parcours die je doet. Een rit op de baan vraagt een andere instelling dan rit op onverhard.
Nog iets over de veervoorspanning. Deze kan je eenvoudig instellen. Je krikt je quad vooraan op en meet tussen het uiteinde van je bovenste A-arm tot een vast punt op je spatbord (zet een streepje met stift). Vevolgens doe je hetzelfde met gewichten op de neus van je quad en de tank (bvb gevulde zakken zand) tot de veren volledig ingedrukt zijn. Het verschil tussen die twee is je veerweg.
Als je op je quad zit moet je veer 30 % indrukken. Dus draai je bij of af tot je aan 30 % zit.
Gesnopen ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ik heb covers van reiger, en ze zijn degelijk wel paars, donkerpaars!!Fré schreef:Ja pasop, de Reiger shock covers zijn roze ipv paars!S.W.A.T. schreef:mooi echt mooi ik zou de covers van reiger zelf nemen om ter op te zetten hebben de zelfde kleur als de veren echt ferm
ik verkoop ze.... niemand?