Pagina 4 van 6

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 15:39
door No Limit W-tec
Ik laat je niet langer in spanning !

Zonder opties
Afbeelding

Rear bumper
Afbeelding

Dashbord met bijgeplaatste knop voor vier pinkers, indicator lichtjes voor pinkers en groot licht
Afbeelding

Schakelaar voor pinkers en groot licht
Afbeelding

Halve ruit geplaatst
Afbeelding

Sport roof geplaatst met 3 PIAA lichten 35 W
Afbeelding
Afbeelding

Light bar met verhogingsstukjes voor lichten
Afbeelding

Snijden in het dak noodzakelijk om light bar te plaatsen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rear bumper PFF en cargo net over laadbak
Afbeelding
Afbeelding

Under dash bag, interessant om papieren en zo weg te steken
Afbeelding

Standaard batterij ga ik verplaatsen naar bakje onderaan en op plaats van originele batterij komt grotere Optima batterij
Afbeelding

Reserver wiel houder, voorlopig zonder reservewiel
Afbeelding

Bakje onder de neus, nog af te wachten of dit waterdicht is
Afbeelding

Radiator zit mooi hoog, maar mocht naar mijn mening nog wat dikker geweest zijn
Afbeelding


Wat komt er nog op van opties :
- carbon white plastic maier
- extra verluchtingsroosters in neus voor radiator
- 2x Kolpin benzine tanks bij de voeten
- bumper met nog eens 2 PIAA lichten en de twee standaard verstralers verwijderen
- elektriciteit aanpassen dat PIAA lichten op tweede batterij werken, maar met behoud van de huidige schakelaars
- 3 zit zetel zodat de kleine mee kan met 3x vierpuntsgordel
- cargo box achterop, maar weet nog niet goed wat, ofwel die van Polaris of iets anders
- Cross Pro alumium skidplates en a-arm bescherming

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 15:59
door No Limit W-tec
Merk net dat ik geen foto heb genomen van de zijkant :verymad: Dit zijn de velgen die erop liggen :
Afbeelding

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:08
door brutus32
ingeschreven als Landbouwvoertuig ?

of aant wachten op tgeel plakske :mrgreen: :wink:

schoner dan ik me voorstelde, nice

moest er een sbs zijn met dezelfde motor als mijn renegade zou ik ook wel overstappen :mrgreen:

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:09
door No Limit W-tec
Heb intussen al paar dingen op overschot :oops: :

Polaris Deluxe Front Brushguard (verkeerd besteld)
Afbeelding
Afbeelding

PIAA SMR 510 lamp (verkocht per set van 2 maar slechts 5 nodig)
Afbeelding

Simpson 4punts gordel ZWART met mousse bescherming voor schouders (zitten speciale gordel bij de 3-zit zetel en daarom dubbel)
Afbeelding

Pro Armor front A-arm protection (achterste eventueel bij te bestellen)
Afbeelding

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:13
door Mika
Ziet er al serieus proper uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Stelt de power van zo'n sbs teleur als je een sportquad gewoon bent of valt dat nog mee?

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:18
door No Limit W-tec
brutus32 schreef:ingeschreven als Landbouwvoertuig ?

of aant wachten op tgeel plakske :mrgreen: :wink:

schoner dan ik me voorstelde, nice

moest er een sbs zijn met dezelfde motor als mijn renegade zou ik ook wel overstappen :mrgreen:
Ja, aan 't wachten op papieren, dus maar even zo op de baan :oops: , wel al verzekerd :applaus:

Is wel behoorlijk klein maar in tegenstelling tot wat ik dacht ondanks zijn geringe breedte heel stabiel in bochten, je moet al heel zot doen om hem om te leggen denk ik (maar zal ooit wel eens gebeuren...)

Je moet er echt eens mee rijden, die motor is echt super !

Voor winterse ritten moet de gesloten cabine mét ruitenwisser én verwarming de max zijn ! 2250 $... reken maar tegen de 3000 euro tegen dat het hier is... maar laat de anderen maar nat zijn en koud hebben op de winterse ritten :knikduim:
Afbeelding

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:20
door No Limit W-tec
Mika schreef:Ziet er al serieus proper uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Stelt de power van zo'n sbs teleur als je een sportquad gewoon bent of valt dat nog mee?
Het zijn natuurlijk twee andere werelden maar echt teleur stel het niet. Ben eigenlijk benieuwd om hiermee eens op circuit te gaan in Loon bvb.

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:36
door Ralph
Mooi, maak er een filmpje van als hij helemaal af is!

Ik heb er ook aan gedacht om de lampen op het dak te plaatsen. Maar als je onder een laaghangende tak door moet, of hij zou omrollen, dan kun je die lampen hoogstwaarschijnlijk bij het vuil gooien.

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:42
door No Limit W-tec
Die 510 lampen zijn behoorlijk sterk hoor. Het voordeel van lampen op het dak is dat ze niet vuil worden door opspattend water en modder. Doordat de light bar met lock en ride systeem werkt kan je indien je tak ziet aankomen nog steeds kantelen naar achter.

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 16:56
door brutus32
@ralph steek Lightforce lampen, na een rol of 2 zijn dat de enige dingen die nog heel zijn :mrgreen: (eentje van 15cm diameter zit wel tegen de 250eurokes :cry: )

wat ik bedoel met de motor is dat ik tegenwoordig 90% op verhard rondbol en met de renegade kan ik vlot mee met het verkeer op bvb de expressweg, een truck inhalen gaat vlotjes en met zo een sbs heb ik daar wat twijfels bij

als ik met een sbs een gemiddelde van 100-110 zou kunnen houden zonder dat de motor in zijn hoogste toeren zit wil ik gerust overschakelen, dan kan die warme helm op zolder :mrgreen:

kvind hem alleszins "stouter" dan de rhino ..

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 17:05
door Ralph
We gaan het wel zien :) Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 17:56
door WJB#222
No Limit W-tec schreef:
Mika schreef:Ziet er al serieus proper uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Stelt de power van zo'n sbs teleur als je een sportquad gewoon bent of valt dat nog mee?
Het zijn natuurlijk twee andere werelden maar echt teleur stel het niet. Ben eigenlijk benieuwd om hiermee eens op circuit te gaan in Loon bvb.
laat maar weeten nicolas waneer je op loon bent er mee :mrgreen: ik kom dan wel foto's maaken en filmen :knikduim:

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 19:29
door the old magician
Dank u, dank u

Dat ziet er heel mooi uit. Inderdaad de COC aanpassingen zijn heel sjiek gedaan. De PPF plaat om de uitlaat is super.
De lampjes op het dak zien er super uit, alhoewel ik, denk ik, voor een HID ombouwset in de orginele zal gaan. Verbruik
slechts 20 watt meer en drie keer meer licht. Nie zo mooi als de piaa''s , en in de modder ook wa minder.
De velgen zijn nu net het model da ik nie wilde hebben. ( had ik ook op m'n sportsman 800) da word inruilen :idea:
Zijn de pinkers achter in de orginele lampen geintergeerd? Ik zie geen spiegels, is da nie nodig voor COC?
Het dakske zal voor mij een softtop worden, zodat ik ze makkelijk eraf kan halen.
Die 4 punts gordels wil ik ook hebben, zien er goed uit.
Een dichte uitvoering voor de winter, zal ook van pas komen.


Ik ga mijn lijstje van accesoires nu maar langzaam maken.

bedankt voor de foto's,TOM.


ps. hij staat veeeeel breder dan orgineel. Zal veel modder binnengooien :applaus:

Geplaatst: wo 11 jun, 2008 19:45
door joens
Ziet er echt goed uit! Heel mooie en praktische opties die je erop gezet hebt! :duimhoog:
Die vierpuntsgordels,hoeveel vraag je daarvoor?

Geplaatst: do 12 jun, 2008 00:55
door airwolf
vet machientje!