Pagina 4 van 9

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 15:40
door seatec
Hey Nikolas. Kijk eens naar dit juweeltje en zeg of je niet je linke noot zouw geven om deze te hebben. lol
http://www.prosportatv.com/

BTW, schrijf je in. Je kan de arm winnen!

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 16:24
door No Limit W-tec
Niet echt voor mij, zie geen probleem met de standaard swingarm en te licht voor endurance te rijden.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 16:31
door No Limit W-tec
seatec schreef:Het is belangrijk om naar je rear shock linkage te kijken. daar zijn ook wat onwikkelingen aan het voorgaan. lees the elka website info and "Be in the Know dude" lol hoop dat ik je voldoende geantwoord hebt.
Had het al gezien op de Elka site. Doordat we hier minder grote jumps doen is de veerweg ruimschoots voldoende standaard.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 16:33
door Mika
Seatec, jij bent de nieuwe man hier op het gebied van tunen merk ik
En nu zie ik die prachtige swingarm... Doet dit veel met de wegligging, en krijg je niet te veel wheel spin?
(zo een rode zou wel mooi staan op m'n honda :) )

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 16:42
door seatec
Mika, bedankt voor je compliment maar ik denk niet dat ik zoveel weet hoor.
Nikolas hier heef aardig wat verstand van suspensie end dergelijke. Ik help waar i kan en hoop dat we elkaar wijzer kunnen maken. Ik ben ook zeker dat er hier aardig wat mensen zijn die ook genoeg weten. Ik will voorall voorkome dat ik de "Moet je naar die Amerikaan horen. groot doenerij" behandeling krijg. lol
Ik vind het echt heel leuk om met mensen te praten die net zo veel van quads houden als ik. Met mijn werk als Systeem beerder (IS Manager) can ik veel op het internet zitten en dus ben bijna altijd aanwezig.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 16:50
door seatec
No Limit YFZ schreef:Niet echt voor mij, zie geen probleem met de standaard swingarm en te licht voor endurance te rijden.
No limit. je zult verstelt staan hoe sterk die arm is. Maar je hebt gelijk met dat de Stock swinger sterk genoeg is voor ons. ik heb een vette PRM skidplate onder de mijne gehangen en niets kan dat ding indeuken.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 18:40
door Ralph
Was bedoeld omdat Nikolas (No Limit YFZ) vroeger ooit eens zijn afschuw had uitgesproken over Elka's.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 18:50
door No Limit W-tec
Ralph schreef:Was bedoeld omdat Nikolas (No Limit YFZ) vroeger ooit eens zijn afschuw had uitgesproken over Elka's.
Niet tegen Elka's alleen, gewoon tegenover alle veren die niet in Europa gereviseerd kunnen worden, maar blijkbaar kunnen Elka's nu in Frankrijk gedaan worden, dus ook geen probleem.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 18:52
door seatec
Ahh dat kan ik begrijpen. Niemand will 4 weken wachten om z'n veren terug te krijgen.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 19:02
door ronnieb
alle maar dan ook alle veren kunnen hier gereviseerd worden.
En dat kan al heeeeel lang

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 19:06
door Ralph
In Frankrijk, dat klinkt dichtbij :D

Maar je kan ze inderdaad ook bijvoorbeeld bij 100% laten reviceren.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 21:35
door TiM.
echt een vette quad seatec
echt de mooiste die ik hier op eht forum a geizen heb
(iedereen heeft hier een vette quad ) maar dei van jou is echt BOM

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 21:57
door seatec
timmeke schreef:echt een vette quad seatec
echt de mooiste die ik hier op eht forum a geizen heb
(iedereen heeft hier een vette quad ) maar dei van jou is echt BOM
bedankt timmeke. ze hebben dezelfde flammen met een andere kleur voor de blauwe YFZ. ziet best hard uit. De graphics kit komt met een nieuwe seat cover maar die heb ik er niet opgedaan omdat de zijkanten snell scheuren. hier is een link.



http://www.kandkatv.com/kk_graphics.htm

Geplaatst: di 18 mei, 2004 16:55
door RAPPY660
Ralph schreef:Als Nikolas Elka's neemt lach ik mezelf in 6 stukken :lol:
mag ik mee lachen

go fast go elka :D

Geplaatst: wo 19 mei, 2004 08:27
door Teunie
Hoeveel kosten die Elka's nu vanvoor, met en zonder piggyback?