Pagina 4 van 5

Geplaatst: ma 17 mei, 2004 20:18
door Linhai
De sportuitlaat zit helemaal blauw-purper van mijn Barossa, welke sproeiermaat zou ik erin stoppen. Ik denk dat ie te arm loopt. foto volgt

http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/janryd ... /my_photos

Geplaatst: ma 17 mei, 2004 20:22
door elsinore
wow en dan al 135 km per uur, kun je nagaan als ie goed getjoend is.
echt superhard !!!!!

Geplaatst: vr 21 mei, 2004 16:01
door Linhai
Met de Barossa op Hemelvaartdag efkens in gracht beland, zelf niks gebroken, maar quad heeft flink wa kosten.

Geplaatst: vr 21 mei, 2004 17:11
door stefan00
ik vind het wel mooi staan, die uitlaat :wink:

Geplaatst: vr 21 mei, 2004 18:05
door Linhai
Die is nog geheel, maar aan 1 kant nervbar stuk en handbeschermer, spiegel, pinklicht en voorste poleyster gekraakt, bijkomend nen tik in de motor, ik ga eens de kleppen bijregelen

Geplaatst: wo 26 mei, 2004 19:07
door Linhai
Barossa hersteld, 560 euro kwijt
Bolt weer als nieuw

Geplaatst: wo 26 mei, 2004 20:07
door L.D.
Nerfbar stuk??? Is da dan geen ijzeren buis? (wel hol wrs, maar moet toch tegen iets kunnen?)

Geplaatst: do 27 mei, 2004 07:46
door Linhai
L.D. schreef:Nerfbar stuk??? Is da dan geen ijzeren buis? (wel hol wrs, maar moet toch tegen iets kunnen?)
Geplooid laat ons zeggen en geblutst, machine is pas 1 maand nieuw, dus maar nieuw geplaatst

Geplaatst: ma 21 jun, 2004 17:39
door Linhai
Binnenkort foto van geplooide Barossa, jammer, maar de rijder moest onder het mes deze namiddag; op privé parcours aan de Madonna (Langemark) over de kop gegaan. Sleutelbeenbreuk en arm uit de kom; pijnlijk !!!

Geplaatst: ma 21 jun, 2004 18:33
door Ralph
Brengt wel veel ongelukt zo'n Barossa :shock:

Geplaatst: ma 21 jun, 2004 18:54
door Rik350
komt door de top kwaliteit vering

Geplaatst: za 17 jul, 2004 23:25
door SyDrone
hahahaha

Enorm veel mensen die nog steeds geloven dat een 2-takt meer kan dan een 4-takt. LOL :lol:

Laat ik voor ik begin maar even zeggen dat bijna de hele race industrie al over is gestapt op 4-takt. MOTO-GP, motorcross enz enz???
2-takt is een techniek die enorm veel ONDERHOUD en REVISIE vereist!!!
Buiten dit hele verhaal om wil ik even zeggen dat je met een viertakt (barossa 250cc) een caravan van 600kilo kan trekken terwijl je met een blaster je blok naar de filistijnen zult rijden met diezelfde caravan.

En inderdaad, een barossa gaat weldegelijk 135km met SLECHTS een ander uitlaatje. Buitendat is en blijft de techniek zich ontwikkelen en 4-takt komt al geruime tijd 2x beter uit de bus als welke 2-takt dan ook.
De nieuwste aanwinst van yamaha 4-takt 450cc is standaard BIJNA net zo snel als de GOED GETUNDE banshee met 60pk.
De banshee wint wel maar dan is de 4-takt 450 nog echter geheel STANDAARD.
GA NA WAT ER GEBEURD ALS JE ER WAT AAN SLEUTELD!!!! :?

Try IT THEN COMPLAIN!!!! :x

Geplaatst: zo 18 jul, 2004 09:24
door Ralph
Volgens mij is hij een Barossa dealer :roll:

Geplaatst: zo 18 jul, 2004 10:08
door Ralph
Luister goed SyDrone.
De discussie 2 takt of 4 takt heeft hier vaak plaatsgevonden.
Iedere keer zijn we tot de conclusie gekomen dat het om een persoonlijke voorkeur gaat. Zie het als Klasieke muziek en Rock muziek. Welke is beter? Dat kan niemand zeggen, want dat hangt af van ieder zijn eigen smaak.
Dus: Is 2 takt beter dan 4 takt? Nee! Is 4 takt beter dan 2 takt? Ook nee!
Ze hebben ook beide iets waar ze goed in zijn, maar dat valt niet te vergelijken. De een houd van de heerlijke rustige klanken van klasieke muziek, de ander staat graag te springen op rock muziek en dat verander je nooit.

Geplaatst: zo 18 jul, 2004 19:51
door SlOoT
Hoe kan die quad dan inneens 135 gaan als je er een andere pijp oplegt ???
Een YFZ gaat toch ook niet inneens 160 met een andere pijp ???
Of mis ik hier nou iets ? :oops: ?