holland europees kampioen?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

tjah en om de belgen met veel praat toch maar ff de mond te snoeren.

wij haalde tenminste het EK

da kun je van die rooie sukkels van jullie nie zegge hehehehe
CustomCoatingsHelvoirt
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Srr hoor maar wij hebben nooit gezegd dat wij voor belgie zijn he :ster: trouwens wij hebben Braziliaanse roots. :punk:

Het is gewoon een feit dat de nederlanders zo hoog aan het oplopen waren en zogezegd al kapioen waren :bier: En nu gewoon dikke afgang gemaakt hebben en hun koffers kunnen pakken. :bier:
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

TEN EERSTE WE HEBBEN IDD TE HOOG GEGREPEN,IM SORRY,ZAL ME VOORTAAN RUSTIG HOUDEN :honger:

kevin raptor en charger 69,zal hier wel een gele kaart voor krijgen maar jullie zijn echt serieuze aardappels en dan druk ik het nog zachtjes uit:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: denk dat ik hier voor de meeste mensen niet meer woorden aan vuil hoef te maken hoop[ dat de moderators hier niet te zwaar aan tillen)ik hou me normaal best in maar nu effe nie...

de groeten
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

voetbal sucks ! get over it ...
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

zilladude schreef:voetbal sucks ! get over it ...
i willlllllllllllllll...we hebben net effe de 100euries aan vlagjes verbrand :D ITS OVER :muur:

wat een drama wat een drama

en brazilaanse roots,tja,de meeste hollanders gaan idd naar brazil om de mooie dames een beurt te geven :mrgreen: dus dat heb je mee :rock:en voor de rest tja...

ruffffffffffffffffffffff ryder is een turk zekers :D
maykel.s
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 19:07

Bericht door maykel.s »

epix no-fear schreef:tjah en om de belgen met veel praat toch maar ff de mond te snoeren.

wij haalde tenminste het EK

da kun je van die rooie sukkels van jullie nie zegge hehehehe
Hier moet ik je groot gelijk in geven .
wij deden teminsten mee dat kunnen zij niet zeggen :rock:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

Het spel van nederland was precies als jaren terug, steeds maar weer overspelen bij de verdedeging, gaat de bal naar voren wachten ze te lang, waardoor rusland direct hun verdedeging weer pico bello te maken. HET LEEK NERGENS NAAR!
Groetjes thuis!

:D
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

Charger69 schreef:
steve schreef:TEN EERSTE WE HEBBEN IDD TE HOOG GEGREPEN,IM SORRY,ZAL ME VOORTAAN RUSTIG HOUDEN :honger:

kevin raptor en charger 69,zal hier wel een gele kaart voor krijgen maar jullie zijn echt serieuze aardappels en dan druk ik het nog zachtjes uit:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: denk dat ik hier voor de meeste mensen niet meer woorden aan vuil hoef te maken hoop[ dat de moderators hier niet te zwaar aan tillen)ik hou me normaal best in maar nu effe nie...

de groeten
Hier is helemaal gen gele kaart voor nodig waarom wel :roll:

Gij zegt gewoon uw mening en dat moet kunnen. Ik snap enkel niet waarom wij aardappels zijn omdat wij ook gewoon onze mening geven :roll:

Wij mogen gewoon ook onze mening zeggen en we hebben dat evenzeer op een geen enkele andere manier gedaan als de rest. En ja het klopt dat wij nu éénmaal niet voor de Belgen zijn wij zijn altijd al voor Brazillië geweest en zullen dat altijd blijven. Ieder zijn keuze is niets mis mee of wel soms ?

Maar om ons voor aardappels uit te maken is helemaal niet nodig omdat gij niet tegen uw verlies kunt.

En ge bewijst zelf welk soort fan dat ge zijt door te zeggen dat ge net voor 100 € vlagjes verbrand hebt. Wij zijn steeds supporter voor dezelfde en gaan daarom NIET onze vlaggen verbranden. En om het een drama te noemen :roll: er zijn ergere drama's in het leven die zich dagelijks voordoen in alle delen van de wereld.

Zo en verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, ze liggen eruit en daarmee is het afgelopen. That's life :wink:
een mening geven is in mijn ogen anders als YES YES YES ...en de rest,dat noem ik geen mening,dus met andere woorden je bent blij dat we eruit liggen,meer leedvermaak dus :applaus:
wat bewijst het dan als je een vlagje verbrand,dat ik geen fan meer ben?Fan zal ik altijd blijven en vlagjes zijn zo weer nieuw gehaald
de colectieve verbranding van de vlagjes heet EMOTIE zul je wel eens van gehoord hebben als je braziliaanse roots hebt :D
en wat drama betreft,drama heb je op veel verschillende manieren,tuurlijk ook overal ter wereld,maar goed voor mij en met mij vele nederlanders wat dit gister toch echt wel een drama

idd ze liggen eruit,afgelopen
Kortvrint
Quadrider
Quadrider
Berichten: 373
Lid geworden op: ma 29 nov, 2004 18:01
Locatie: west vlaanderen

Bericht door Kortvrint »

Ik als Belg zijnde supporterde gisteren voor de Nederlanders gewoon omdat ze tot dan toe het mooiste voetbal speelden.

Maar de match van gisteren was een gehele ommekeer, niets lukte nog wat anders wel lukte en dat vond ik zelf jammer.

Maar toen de russen scoorden vond ik het toch wel het toppunt, plots waren onze o zo brullende en luidde buren niet meer te horen (wel nog te zien :wink: ) de tienduizenden supporters die er zo voor gekend staan hun ploeg te steunen hoorde je niet meer,net toen de ploeg het meest nodig had... dat typeert de nederlanders wel een beetje hoor...ale hup naar het volgende toernooi (hopelijk een keertje met Belgie :duimhoog: )
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

hier ook een belg dat "supporterde" voor de noorderburen maar hetgeen gisteren te zien was was eerlijk gezegd nog platter als hetgeen wij lopen hebben en Rode Duivels noemt ...
had ze toch minstens de halve finale zien halen , spijtig .
:roll:

ps: quit the bitching ladies :wink:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
nickon
Quadrider
Quadrider
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 12:34

Bericht door nickon »

hoge bomen vangen veel wind zeker :lol:
thomas.vc
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 08 okt, 2006 18:50
Locatie: twaasland domein

Bericht door thomas.vc »

op café was ik same me een maat de enigste supporter va nrusland tijdens die match :D
int geheel ben ik voor niemand maar zie liefst van al portugal spele mer die ligge er ook al uit :)
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door Tom#11 »

Deruit en hard, ben blij dat ze niet gewonnen hebben anders had ik een weddenschap verloren :D
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
Plaats reactie