RAPTOR 700 BEGRENST OP 25 KW HOE VRIJ ZETTEN

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Re: RAPTOR 700 BEGRENST OP 25 KW HOE VRIJ ZETTEN

Bericht door KrisZ400 »

kees schreef:Hoop dat niet al te veel mensen gaan zagen en vijlen aan het throttle body. Lijkt mij niet gezond voor je quad. Koop dan een throttle body waar die zogenaamde begrenzer niet in zit. Naja, als het een brommertje was van 400euro oké, maar dit gaat te ver.

Ik hoop dat er mensen zijn die de reden van torx weten. Ja sorry kon het niet laten om toch nog even wat te zeggen maar van "zaagje-vijltje" in je throttle body daar gaat mij mijn manneke van rechtop staan.
LOL :!: :!: :lol: :lol:
WAT is nu het verschil tussen een throttle body waar de begrenzer uit gehaald is of 1 waar hij gewoon niet in zit?
Kees, ik heb helemaal niets tegen jou, maar ik lag strike van het lachen toen ik je posts las in dit forum.
Even logisch nadenken vooraleer je iets neerschrijft kan helpen om je niet belachelijk te maken. (Dit is een TIP, geen commentaar)
Ik hoop dat je er iets aan hebt :wink:
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

En als ik het dan goed begrijp zit het begrenzings pinnetje in het dekseltje. dus is er zeker geen probleem of geknoei.
Heb je dan echt zon bang van een zaag koop dan gewoon een nieuw dekseltje bij.

Maar zoals ik al gezegd heb het is en blijft een forum.nog gezwegen over het niveau tov.een paar jaar terug.
Dit is nu toch zeer duidelijke info die hier gegeven word in dit topic,het kost je niks,en kan groot verschil geven.en toch willen somige het ni begrijpen of aanvaarden....en dit terwijl hier toch wel een woordje dank had mogen staan voor de tip gever :applaus:
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

tot nu toe geen enkele reactie gehad van mensen die de mod hebben uitgevoerd
zijn zeker bang dat ze echt geld moeten overmaken :lol:
never drive faster then your angel can fly
jaapveenhof
Quadfanaat
Quadfanaat

Re:

Bericht door jaapveenhof »

beetje late reacktie kees.
helemaal meeeens met je verhaal.ander gaat alles naar de kl... zit er niet voor niets op.
kees schreef:
mx jake schreef:die throttleboddy zit op de plaats waar normaal je carb zit

als je bang ben dat je hem overbelast, moet je het zeker niet doen
het is alleen wel wat vreemt dat de cross versie niet is begrenst, en gewoon heel blijft :oops:
snap jij het, ik niet
De Crossversie is waar YFM opstaat ipv Raptor? Ik zou niet teveel aan de throttle body gaan kloten als ik jou was. Dit hebben ze niet voor niets zo gemaakt dat je gasklep maar voor 80% open kan gaan. Hun hebben berekeningen gemaakt qua tourentallen en snelheid en daar zou ik me aan houden als ik was.

Kan je het niet laten, dan heb je in theorie 20% meer vermogen.

Gr Kees.
Plaats reactie