superman
Re: superman
ow we gaan dus wel door leuk
hij spreekt dus niet voor jou NOOB
hij spreekt dus niet voor jou NOOB
schoon werk!!
ik denk dat er hier veel zijn die jaloers zijn!!
ik ben er ook nie voor dat er filmpjes gepost worden zonder helm
maar t'is die jongen zijn probleem indien hij valt is dat voor hem en hoef ik geen pijn te hebben
en om even sommige mensen hun hoofdje op te frissen in sommige staten in amerika is een helm niet verplicht!!
en volgens mij gaat hij nie al te snel vallen
en geef maar toe al die die hier comentaar geven die rijden ook soms zonder helm!
ik rij ook soms zonder helm als ik aan't afstellen ben ofzo
en in de zomer durf ik thuis op het veld ook al is zonder helm te rijden
ik vindt het schoon werk meer heb ik hier nie over te zeggen ik wou dat ik het zo goed kon!
ik denk dat er hier veel zijn die jaloers zijn!!
ik ben er ook nie voor dat er filmpjes gepost worden zonder helm
maar t'is die jongen zijn probleem indien hij valt is dat voor hem en hoef ik geen pijn te hebben
en om even sommige mensen hun hoofdje op te frissen in sommige staten in amerika is een helm niet verplicht!!
en volgens mij gaat hij nie al te snel vallen
en geef maar toe al die die hier comentaar geven die rijden ook soms zonder helm!
ik rij ook soms zonder helm als ik aan't afstellen ben ofzo
en in de zomer durf ik thuis op het veld ook al is zonder helm te rijden
ik vindt het schoon werk meer heb ik hier nie over te zeggen ik wou dat ik het zo goed kon!
dankje wel voor je leuke reactie
en in nederland is het ook niet verplicht om een helm te dragen
haha lol Zeker is het verplicht.tomas schreef:dankje wel voor je leuke reactie
Maar met een gordel riem hoeft dat niet nee! maar als je die niet hebt is het verplicht.
( maar dat zul je denk ik wel bedoelen?? )
- raptor_driver
- Quadfanaat

- Contacteer:
is niet na te doen door amateurtjes nee
maar wel door de bashan riders
maar wel door de bashan riders
-
z400_racer
- Quadracer

je moest maar eens stoppen met je onzin, wil jij je nek breken doe gerust
hier proberen we elkaar te motiveren steeds veilig te rijden en altijd goed beschermt te zijn
het is niet voor niets dat dat allemaal bestaat hoor... onze sport krijgt al op elke plaats dat je kan bedenken een slechte naam
dus hou op met je nog meer in de belangstelling te zetten de meesten hier weten nu hoe jij er over denkt dus je taak is volbracht
en hier laat ik het bij
hier proberen we elkaar te motiveren steeds veilig te rijden en altijd goed beschermt te zijn
het is niet voor niets dat dat allemaal bestaat hoor... onze sport krijgt al op elke plaats dat je kan bedenken een slechte naam
dus hou op met je nog meer in de belangstelling te zetten de meesten hier weten nu hoe jij er over denkt dus je taak is volbracht
en hier laat ik het bij
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
andre verzijl
- Quadrider

als jullie gewoon niet reageren op deze onzin dat scheelt weer vier pagina,s tekst om niks.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
-
dieseltank
- Quad Expert

- Contacteer:
zeker wel verplichttomas schreef:dankje wel voor je leuke reactie
of je moet een gordel of een val beugel op je quad hebben
houdoe!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS
( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS
-
Graveless
- Quadfanaat

Om toch efkes onzin te zetten 
bangelijke wheelie maar idd ze hebbe wel gelijk dat ze iets zegge van da me die helm en bescherming het is al heel moeilijk om kindere het gebruik van helm en bescherming aan te leere en zoon klein manekes kijke nu juist naar zoon dinges op en wa gebeurt er dan kindere zonder helm en gaan ook stomme dinges probeere .
eve ter informatie geen Hater hier deze gast verdient respect om zen wheelie maar ni om zen dommigheid
bangelijke wheelie maar idd ze hebbe wel gelijk dat ze iets zegge van da me die helm en bescherming het is al heel moeilijk om kindere het gebruik van helm en bescherming aan te leere en zoon klein manekes kijke nu juist naar zoon dinges op en wa gebeurt er dan kindere zonder helm en gaan ook stomme dinges probeere .
eve ter informatie geen Hater hier deze gast verdient respect om zen wheelie maar ni om zen dommigheid
Trotse eigenaar van een KTM 525XC
-
danny_metall
- Quadrunner

- Contacteer:
mooiie speech .. mooii gezegt!!Graveless schreef:Om toch efkes onzin te zetten
Wow, respect for the man!
Ik zou het zelf niet kunnen. Ik kruip ook nooit op mijn quad zonder bescherming, hoe warm het ook is. Ik ben dan ook nog maar een beginner. Niet dat je als expert nooit kan vallen!
Ik zou het zelf niet kunnen. Ik kruip ook nooit op mijn quad zonder bescherming, hoe warm het ook is. Ik ben dan ook nog maar een beginner. Niet dat je als expert nooit kan vallen!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!