>>Rodger Twikler<<
Re: >>Rodger Twikler<<
Not Impressed!!!!!!!!!!!!!!
En een beetje een irritante kerel met dat schreeuw als hij er niet langs komt, donderop dan moet je maar beter rijden.

En een beetje een irritante kerel met dat schreeuw als hij er niet langs komt, donderop dan moet je maar beter rijden.
wat is dit weer ???shy fx schreef:Not Impressed!!!!!!!!!!!!!!
achter je computer durf je wel he kerel !
Waar was je Zondag 24 mei met je groten bek ???
sullllllllllll
- 
				craptor
 - Quad Master

- Contacteer:

blablabla laat maar lullen 
mooi videotje kerel

mooi videotje kerel
- 
				qweeds_style
 - Quadfanaat

echt wel een sjunne promo movie
braaaab braaaab

braaaab braaaab
- 
				danny_metall
 - Quadrunner

- Contacteer:

Volgens mij ruik ik hier Vette Jaloezie!!!!!!shy fx schreef:Not Impressed!!!!!!!!!!!!!!
zeker weer zo'n
--->>>of een Trauma-tje
Hahhaaa Vette film! 

Kerel , dat noemt techniek ! als die piemelers niet kunnen rijden en niet aan de kant gaan , dan moeten ze tg even verwittig worden .En er staat spijtig genoeg geene claxon op de quad dusjaa !! Dikke loser dat je bent man

Respect krijg je als je Rodger een beejte kan bijhouden , maar voor de rest je muil houden en proberen te crossen

Kerel , dat noemt techniek ! als die piemelers niet kunnen rijden en niet aan de kant gaan , dan moeten ze tg even verwittig worden .En er staat spijtig genoeg geene claxon op de quad dusjaa !! Dikke loser dat je bent man
Respect krijg je als je Rodger een beejte kan bijhouden , maar voor de rest je muil houden en proberen te crossen
Ik geloof dat hij deze keer niet vies werd van voorgangers maar van trage achterliggers.shy fx schreef:Not Impressed!!!!!!!!!!!!!!
Wat de film betreft vind ik dat die veel beter kan.
Limko, jij hebt veel meer talent in huis dan deze film.Ik weet hoe moeilijk het is om fatsoenlijke fotos te maken en het zal verdomd lastig zijn een goede film te maken.Maar met jouw kwaliteit en je prof equipment kun je veel beter dan dit.
Not impressed.....wat Rodger presteert zeker wel, maar Limko jij kunt beter dan dit.
hahahaha ja ind fotos maken is moeilijk !!! je moet nog veel leren je kan beter met zon toestellen ! 

Mijn opmerking was geen kritiek.
Jouw opmerkingen daarentegen ben ik meer dan beu.
Ik hoop dat je nog veel filmpjes zal mogen maken, maar jij zult mij niet meer al te vaak gaan zien.

Jouw opmerkingen daarentegen ben ik meer dan beu.
Ik hoop dat je nog veel filmpjes zal mogen maken, maar jij zult mij niet meer al te vaak gaan zien.
					Laatst gewijzigd door Frnak op ma 01 jun, 2009 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Valdood mankementje  

Ik zie jouw nog 1 keer

Oppassen wat je zegt.limko schreef:Valdood mankementje
Ik oppasen met wat ik zeg ?????
jij zeg sterf beste frank !
dan krijg je van mij de wind terug !
en tja we zien ons zeker nog een keer

jij zeg sterf beste frank !