Pagina 4 van 7

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 10 jul, 2009 18:14
door dieseltank
bsoest schreef:ja :roll:
die ik bij ken houde me de fiets? :o

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 10 jul, 2009 18:16
door bsoest
jij wel,aan je reacties te merken,schat ik je een jaar of 11/12,dus moet jij het nog op de fiets doen...

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 10 jul, 2009 18:20
door dieseltank
nee, 15 over 79 dage 16 :D

maar, een vraagje gaat dat de toekomst worden 4-takt brommers?
dan vind ik wel dat ze die 50cc norm mogen verhogen naar 70 of 100cc.... :roll:

maarja succes er mee jammer dat wij niet mee mogen genieten maarja :wink:

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 10 jul, 2009 18:23
door KrisZ400
Wat is de naam van "jullie" bedrijf dan?

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 10 jul, 2009 20:53
door bsoest
4 takt brommers zijn er al een paar jaar..
de naam is lion bike,s...

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: za 11 jul, 2009 00:24
door henry
Rustig :bier:

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: za 11 jul, 2009 09:14
door dieseltank
afijn, nu ff ontoppic met die dikke 4 cilinder onder die bashan! :mrgreen:

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: za 11 jul, 2009 15:29
door bsoest
precies,we dwalen af naar een ander onderwerp!

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: za 11 jul, 2009 15:49
door asw1nz
meh!

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: zo 12 jul, 2009 04:09
door Charger69
Het lijkt me hier allemaal een fantastisch verhaal. Veel tekst en uitleg en niet 1 foto van het project :roll:

Mijn menig is dat als je het geheim bij de smid wil houden, je al zeker geen topic moet aanmaken voordat je dit project kan staven met de nodige foto's of ander beeldmateriaal.

En quads van het merk Kreidler zie ik niet gebeuren want dit is een zeer dure bedoening want er komen diverse controles en testen bij kijken door bevoegde test firma's. Van het moment dat deze alle testen gedaan hebben mag het ding pas in de verkoop.

Dat is net zoals Q-TEC ENGINEERING ( de 4 wielige Harley's ). Ik ken de persoon ( Sandy ) die deze maschines heeft ontworpen en ken ook de lijdensweg die hij hiervoor heeft moeten ondergaan vooraleer deze goedgekeurd werden voor de verkoop.

Is een beetje te vergelijken met autoconstructeurs. Die moeten ook met een nieuw model diverse tests ondergaan vooraleer het nieuwe model op de markt komt.

Trouwens om Kreidler Quads te produceren voor de verkoop moet Kreidler Nederland ( dat het patent of octrooi ) bezit hier zijn toestemming voor geven. Ook Kreidler zal zijn zegje willen doen en opleggen voordat er quads op de markt komen met hun naam.

Google maar eens en ga eens op zoek wat er allemaal komt bij kijken in verband met patent/octrooi en het op de markt brengen van een nieuw produkt, ge zult uw ogen nogal opentrekken wat daar allemaal bij komt kijken.

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: zo 12 jul, 2009 08:40
door bsoest
heb er geen topic over gemaakt,ging over een 4 cilinder onder een bashan,wat afdwaalde naar dit...
je mag geloven wat je wilt,dat maakt mij niet veel uit..

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 17 jul, 2009 00:19
door raptor350
dieseltank schreef:
hardcorechaam schreef:13 pk is wel veel te weinig :lol: en scooter heeft er nog meer :p

ja, als hij opgevoerd is wel ja... :p

trouwens dan is da nog minder als de zitmaaier van ons die is 15 pk lol xD
idd , een standaard scooter rijdt maar 45km/u en heeft 3.5PK ( yamaha aerox )

Een blaster heeft stanaard ook maar 20PK hoor ;-) en een raptor 350 rond de 22PK.
Dus 28PK voor een 200cc bashan vind ik al zeer veel :?

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 17 jul, 2009 11:10
door hardcorechaam
21pk :D

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 17 jul, 2009 12:27
door dieseltank
hardcorechaam schreef:21pk :D
jou bashan? standaard!?

Re: 4 cilinder bashan

Geplaatst: vr 17 jul, 2009 16:23
door hardcorechaam
nee, powerfilter, sproeier, revisie en open uitlaat (zelf gemaakt).