Quadverbod Antwerpen
Re: Quadverbod Antwerpen
Maar de VRT is heel spa gericht. Dus...
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
ja, da's wel waar, die sossen zitten er weer tussen.
Ze komen bij de verkiezingen wel op met foldertjes dat ze het opnemen voor de jeugd en voor meer vrije tijd, maar ze gaan wel de gewone werkmens zijn hobby afpakken.
Ze komen bij de verkiezingen wel op met foldertjes dat ze het opnemen voor de jeugd en voor meer vrije tijd, maar ze gaan wel de gewone werkmens zijn hobby afpakken.
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Als iemand een exacte datum en uur heeft van de uitzending, laat het maar weten.JohnBeton schreef:VOLT zal eerder voor de gewone man opkomen dan voor de politiekers, ik denk dat de quadrijders er wel positief gaan uitkomen als je de rest van hun reportages bekijkt.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Castelli
- Easy Quadrider

Je kan ook altijd een vergunning aanvragen om in de stad te mogen rijden.
http://formulierengenerator.antwerpen.b ... mmer=10342" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet welke criteria ze gebruiken om toestemming te geven maar je kan het natuurlijk altijd proberen.
http://formulierengenerator.antwerpen.b ... mmer=10342" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet welke criteria ze gebruiken om toestemming te geven maar je kan het natuurlijk altijd proberen.

en als je een toestemming krijgt of niet gelieve mij dan iets te laten weten --> voorzitter@quad.mag.beCastelli schreef:Je kan ook altijd een vergunning aanvragen om in de stad te mogen rijden.
Nog nieuws over deze uitzending?Rocky schreef:Als iemand een exacte datum en uur heeft van de uitzending, laat het maar weten.JohnBeton schreef:VOLT zal eerder voor de gewone man opkomen dan voor de politiekers, ik denk dat de quadrijders er wel positief gaan uitkomen als je de rest van hun reportages bekijkt.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Eat my dust!
Zal niet doorgaan. PJ wil niet praten met ons. En de beelden die gemaakt zijn waren toch slechte reclame voor ons. Dus het is goed dat PJ niet wil komen.JBX schreef:Nog nieuws over deze uitzending?Rocky schreef:Als iemand een exacte datum en uur heeft van de uitzending, laat het maar weten.JohnBeton schreef:VOLT zal eerder voor de gewone man opkomen dan voor de politiekers, ik denk dat de quadrijders er wel positief gaan uitkomen als je de rest van hun reportages bekijkt.
Zal niet doorgaan. PJ wil niet praten met ons. En de beelden die gemaakt zijn waren toch slechte reclame voor ons. Dus het is goed dat PJ niet wil komen.[/quote]
Wat is nu het vervolg dan ?
Gaat er nog iets gedaan worden aan dat verbod of niet ?
Wat is nu het vervolg dan ?
Natuurlijk. Het is niet omdat PJ niet met ons wil praten dat we het opgeven.Macronske schreef: Wat is nu het vervolg dan ?
Maandag 14 september om 19u00 in het dockshotel te Antwerpen gaan we onze volgende stappen uit de doeken doen.
Dictatorcd_BE schreef:Het is niet omdat PJ niet met ons wil praten
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
-
nicknamebelgium
- Quadrunner

ik heb, waarschijnlijk zoals velen onder ons, een uitzonderlijke toestemming aangevraagd via http://www.antwerpen.be om mn quad in antwerpen te mogen gebruiken
vandaag aangetekend antwoord gekregen:
"geachte heer,
ik ontving uw aanvraag tot toelating om met uw quad in antwerpen te rijden
de stad antwerpen is van oordeel dat het toelaten van quads op haar openbare wegen het harmonieus verloop van menselijke activiteiten in de stad verstoort en de levenskwaliteit van haar inwoners beperkt op een manier die de normale druk van het sociale leven overschrijdt. de burgemeester kan echter aan bepaalde personen toelating verlenen om met quads te rijden op het grondgebied van de stad antwerpen. er zijn echter nog geen afdoende redenen voor handen om u een uitzondering toe te staan op het algemene verbod ....... in de huidige situatie kan ik u echter geen uitzondering toelaten .....
de burgemeester,
patrick janssens"
weer zo'n standaard antwoord, dat de meerderheid zal ontvangen
je moet blijkbaar met schriftelijke stukken staven dat je geen ander vervoer hebt en dat je op bepaalde momenten op specifieke plaatsen moet zijn met een goed gedefinieerd doel
PS als je binnen de 60 dagen na betekening van hun schrijven, geen beroep instelt tot vernieting van hun beslissing, al dan niet vergezeld van een vordering tot schorsing, is je beroep ongeldig. je beroep moet aangetekend gericht zijn aan de raad van state, wetenschapsstraat 33 te 1040 brussel
"geachte heer,
de stad antwerpen is van oordeel dat het toelaten van quads op haar openbare wegen het harmonieus verloop van menselijke activiteiten in de stad verstoort en de levenskwaliteit van haar inwoners beperkt op een manier die de normale druk van het sociale leven overschrijdt. de burgemeester kan echter aan bepaalde personen toelating verlenen om met quads te rijden op het grondgebied van de stad antwerpen. er zijn echter nog geen afdoende redenen voor handen om u een uitzondering toe te staan op het algemene verbod ....... in de huidige situatie kan ik u echter geen uitzondering toelaten .....
de burgemeester,
patrick janssens"
je moet blijkbaar met schriftelijke stukken staven dat je geen ander vervoer hebt en dat je op bepaalde momenten op specifieke plaatsen moet zijn met een goed gedefinieerd doel
PS als je binnen de 60 dagen na betekening van hun schrijven, geen beroep instelt tot vernieting van hun beslissing, al dan niet vergezeld van een vordering tot schorsing, is je beroep ongeldig. je beroep moet aangetekend gericht zijn aan de raad van state, wetenschapsstraat 33 te 1040 brussel
2010 raptor 700
Wat houdt dat in? Heb je dan een advocaat nodig? Ik wil gerust bezwaar aantekenen, maar het mag niks kosten. Ik kom nooit in Antwerpen.nicknamebelgium schreef:PS als je binnen de 60 dagen na betekening van hun schrijven, geen beroep instelt tot vernieting van hun beslissing, al dan niet vergezeld van een vordering tot schorsing, is je beroep ongeldig. je beroep moet aangetekend gericht zijn aan de raad van state, wetenschapsstraat 33 te 1040 brussel
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
-
nicknamebelgium
- Quadrunner

daar heb je helemaal geen advokaat voor nodig
gewoon een aangetekende brief naar de raad van state met je motivering van je beroep
je vraagt in je brief een bericht per kerende van geldigverklaring van je beroep, zodat ze zich 60 dagen nadien niet kunnen verbergen achter één of andere belachelijke procedurefout
gewoon een aangetekende brief naar de raad van state met je motivering van je beroep
je vraagt in je brief een bericht per kerende van geldigverklaring van je beroep, zodat ze zich 60 dagen nadien niet kunnen verbergen achter één of andere belachelijke procedurefout
2010 raptor 700
Kan je een kopie of scan doorsturen naarnicknamebelgium schreef:ik heb, waarschijnlijk zoals velen onder ons, een uitzonderlijke toestemming aangevraagd via http://www.antwerpen.be om mn quad in antwerpen te mogen gebruiken
"geachte heer,
de burgemeester,
patrick janssens"
voorzitter@quad.mag.be
of naar
T.A.V. Christophe De Backer
M.A.G. Belgium v.z.w.
Hoek 13, B - 2850 Boom
Voor de raad van staten heb je een advocaat nodig want die mannen werken met een eigen taal.
Dan doe ik het niet want ik ga echt geen advocaat betalen als ik toch nooit van m'n leven in Antwerpen kom met de quad.cd_BE schreef:Voor de raad van staten heb je een advocaat nodig want die mannen werken met een eigen taal.
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!