![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
Sixman's Gytr 700se + raptor 660R project p15
Re: Sixman's Gytr 700se "the dark Monster episode"
Je bent lekker bezig met dat leer van je ![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
Raptor 660 SM
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
sixman maakt er echtceen monster (energy) van! ![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
Hey Sixman,
Was jou originele kap ook aangepast voor die dubbele uitlaat aan de niet originele kant?
Bij mij kon het echt niet anders, tenzij ik aan men bochten moest beginnen plooien maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
Hoe gaat dit zijn met je nieuwe kappen, heb je dat dan eventueel laten voorzien?
Ben eens benieuwd naar je kappen.
Greetz
Was jou originele kap ook aangepast voor die dubbele uitlaat aan de niet originele kant?
Bij mij kon het echt niet anders, tenzij ik aan men bochten moest beginnen plooien maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
Hoe gaat dit zijn met je nieuwe kappen, heb je dat dan eventueel laten voorzien?
Ben eens benieuwd naar je kappen.
Greetz
De originele kappen die erop zaten heb ik dus verkocht met het oog op een setje te steken van Maier...
wel, nu is er een klein probleemke opgedoken waardoor ik afzie van die set van Maier....
De service bij Rmx-racing laat het echt de wensen over.....ten eerste zijn de prijzen die afgebeeld staan niet de correcte voor een 700, komt er nog bij dat als je een bestelling zet, er nog 30 euro per item bijkomt.....voor het versturen.....
nu zijn die mannen daar zo eerlijk dat ze niets van hun meer laten horen....de bestelling is dus al 2 maand binnen en het zou volgens hen nog een paar weken duren.....
om nu op je vraag terug te komen.... ik heb me dinsdag een volledige originele set besteld..... in het zwart...en die komt morgen al binnen!!!!!!!!! hoera!!
de kappen zullen dus zoals de uwe zijn en ik weet dat deze nagenoeg niet aangepast moeten zijn.....de eerste kappenset stond er ook zo op met die uitlaten.... ik meen ook een beetje te zien dat uw doma's in diameter wat groter zijn .....
naderhand koop ik me een voorstuk en een tankcover in carbon zoals voorzien.....bij quadfun kan hij dat bestellen bij Maier en dan nog voor veel minder dan bij die klotefirma Rmx...
wel, nu is er een klein probleemke opgedoken waardoor ik afzie van die set van Maier....
De service bij Rmx-racing laat het echt de wensen over.....ten eerste zijn de prijzen die afgebeeld staan niet de correcte voor een 700, komt er nog bij dat als je een bestelling zet, er nog 30 euro per item bijkomt.....voor het versturen.....
nu zijn die mannen daar zo eerlijk dat ze niets van hun meer laten horen....de bestelling is dus al 2 maand binnen en het zou volgens hen nog een paar weken duren.....
om nu op je vraag terug te komen.... ik heb me dinsdag een volledige originele set besteld..... in het zwart...en die komt morgen al binnen!!!!!!!!! hoera!!
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
de kappen zullen dus zoals de uwe zijn en ik weet dat deze nagenoeg niet aangepast moeten zijn.....de eerste kappenset stond er ook zo op met die uitlaten.... ik meen ook een beetje te zien dat uw doma's in diameter wat groter zijn .....
naderhand koop ik me een voorstuk en een tankcover in carbon zoals voorzien.....bij quadfun kan hij dat bestellen bij Maier en dan nog voor veel minder dan bij die klotefirma Rmx...
Jep, had het al van het begin door hé sixman, dat die firma niet deugde. Ben blij dat ik ze daar niet besteld heb.
Allé, maar alles komt dus toch nog goed![Crosser :crosser:](./images/smilies/icon_crosser.gif)
Allé, maar alles komt dus toch nog goed
![Crosser :crosser:](./images/smilies/icon_crosser.gif)
porsche lover
voila,
de kappenset is binnen.....
ik heb een metalic ( glitterstukjes )zwarte kappenset model 2010 met carbonzwarte neusstuk voor mijn quadje aan te kleden...
het zijn originele yamaha stukken.
Vrijdag worden deze gemonteerd nadat ik morgen mijn dubbele koplampen heb afgehaald bij quadfun en deze heb gestoken.
Volgende week een fotoreeks maken en dan pas begin ik met de stickerset.
de kappenset is binnen.....
ik heb een metalic ( glitterstukjes )zwarte kappenset model 2010 met carbonzwarte neusstuk voor mijn quadje aan te kleden...
het zijn originele yamaha stukken.
Vrijdag worden deze gemonteerd nadat ik morgen mijn dubbele koplampen heb afgehaald bij quadfun en deze heb gestoken.
Volgende week een fotoreeks maken en dan pas begin ik met de stickerset.
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
mooi, zit al lang met smart te wachten ![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
voila...
een kleine previeuw.....
neusstuk carbon origineel yamaha..
![Afbeelding](http://i47.tinypic.com/v30k7c.jpg)
een kleine previeuw.....
neusstuk carbon origineel yamaha..
![Afbeelding](http://i47.tinypic.com/v30k7c.jpg)
Komaan sixman, monteren die handel
Ben echt benieuwd hoe het er gaat uitzien.
succes met het monteren en laat die foto's maar komen.
Greetz
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Ben echt benieuwd hoe het er gaat uitzien.
succes met het monteren en laat die foto's maar komen.
Greetz
-
- Quadfanaat
ziet er allemaal goed uit !!
waar heb je die hoorn gehaald die er op staat ben al lang zo iets aan het zoeken voor op men
pick-up !!
m.v.g.
waar heb je die hoorn gehaald die er op staat ben al lang zo iets aan het zoeken voor op men
pick-up !!
m.v.g.
Google is your friendjakke_raptor schreef:ziet er allemaal goed uit !!
pick-up !!
m.v.g.
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2137/" onclick="window.open(this.href);return false;
Raptor 660 SM
@ jakke.
die hoorn heb ik gehaald bij Delrue uit Anzegem (waregem)
die heb ik al enige tijd op mijn pick-ups zitten en da gaat echt hard!!
kost niet veel , net geen 40 euro
Autoroute Gent-Kortrijk, afrit Waregem, richting Anzegem nemen ( links als je van Gent komt ) en op die baan blijven tot dat je op je linkerzijde de truckschop na 4km tegenkomt...
echt een aanrader om eens te gaan zien wat ze allemaal in huis hebben qua verlichting, cb, accesoires en wat heel goed is dat is hun inox-polischer, als je gaat moet je die meehebben ( 1l pasta voor 21eu )
zonder moeite polier je brandlasnaden teug blinkend, verdwijnt en hersteld roestplekjes, maak je koper in goud en inox echt diepglanzig!!!!!
als je kijkt op hun site staat ie zelfs nu in promo! dat is produkt rechtstreeks van een fabriek waar ze plaatwalsen en metaal harden...
kijk ook even op hun site http://www.delrue.be" onclick="window.open(this.href);return false;
die hoorn heb ik gehaald bij Delrue uit Anzegem (waregem)
die heb ik al enige tijd op mijn pick-ups zitten en da gaat echt hard!!
kost niet veel , net geen 40 euro
Autoroute Gent-Kortrijk, afrit Waregem, richting Anzegem nemen ( links als je van Gent komt ) en op die baan blijven tot dat je op je linkerzijde de truckschop na 4km tegenkomt...
echt een aanrader om eens te gaan zien wat ze allemaal in huis hebben qua verlichting, cb, accesoires en wat heel goed is dat is hun inox-polischer, als je gaat moet je die meehebben ( 1l pasta voor 21eu )
zonder moeite polier je brandlasnaden teug blinkend, verdwijnt en hersteld roestplekjes, maak je koper in goud en inox echt diepglanzig!!!!!
als je kijkt op hun site staat ie zelfs nu in promo! dat is produkt rechtstreeks van een fabriek waar ze plaatwalsen en metaal harden...
kijk ook even op hun site http://www.delrue.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark_T schreef:Google is your friendjakke_raptor schreef:ziet er allemaal goed uit !!
pick-up !!
m.v.g.
http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2137/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dont press the horn button in the garage.....it hurts!!!!"
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
-
- Quadfanaat
thanks voor de info sixman
al ik er is passeer dan ga ik hem zeker meenemen !
wanneer krijgen we van jouw nieuwe foto'ss te zien
!!
al ik er is passeer dan ga ik hem zeker meenemen !
wanneer krijgen we van jouw nieuwe foto'ss te zien
![Duivel :evil:](./images/smilies/icon_duivel.gif)