EML crf project
Re: EML ktm project
als het er gewoon inplakt en je cilinder geen breuken vertoont is het te maken
en als het nodig is kan je de bus vervangen maar niet iedereen kan dat!
omdat bij een 2takt de poorten perfect moeten staan!
en als het nodig is kan je de bus vervangen maar niet iedereen kan dat!
omdat bij een 2takt de poorten perfect moeten staan!
-
- Easy Quadrider
foto's zijn slecht te zien wat de schade is, wat voor wand is het? nicasil?
Polijsten kan dan, honen niet, anders word het idd busje persen.
wel behoorlijke klapper voor een te "arm" mengsel, persoonlijk beetje me twijfels over.
het lijkt eerder op torderen (klapperen) van je zuiger...zou de boel even nameten...ook de juiste zuigerveren gehad?
is die goed ingereden? en bij wat voor toeren liep die vast, denk hoogtoerig (gezien aan de schade), was de boel wel goed afgebraamd?
maar wel echt focking balen voor je man! anyways, heel veel suc6 met de revisatie...
check ook evve je drijfstand/big-end lagers, maar dat had je zelf al bedacht denk ik
kanttekening: zelf detonatie bij 2t is te hoge compressie of te weinig octaan houdende brandstof (12:1 vereist 98 en geen 95), of verkeerde warmtegraad bougie (word dan gloeiplug ipv bougie)
damn zie net dat john beton dat al zei, die heeft zowiezo goeie punten, zou die dingen even nakijken!
Polijsten kan dan, honen niet, anders word het idd busje persen.
wel behoorlijke klapper voor een te "arm" mengsel, persoonlijk beetje me twijfels over.
het lijkt eerder op torderen (klapperen) van je zuiger...zou de boel even nameten...ook de juiste zuigerveren gehad?
is die goed ingereden? en bij wat voor toeren liep die vast, denk hoogtoerig (gezien aan de schade), was de boel wel goed afgebraamd?
maar wel echt focking balen voor je man! anyways, heel veel suc6 met de revisatie...
check ook evve je drijfstand/big-end lagers, maar dat had je zelf al bedacht denk ik
kanttekening: zelf detonatie bij 2t is te hoge compressie of te weinig octaan houdende brandstof (12:1 vereist 98 en geen 95), of verkeerde warmtegraad bougie (word dan gloeiplug ipv bougie)
damn zie net dat john beton dat al zei, die heeft zowiezo goeie punten, zou die dingen even nakijken!
toen ik mijn tri-z kocht had die ook vastgelopen motor, piston zag er +/- hetzelfde uit.
Ik heb mijn cilinder toen gewoon 1 maatje groter kunnen boren zonder enig probleem.
Soms kan je de restjes van je piston gewoon uit je cilinder krabben zonder dat je er nog veel van ziet.
Ik heb mijn cilinder toen gewoon 1 maatje groter kunnen boren zonder enig probleem.
Soms kan je de restjes van je piston gewoon uit je cilinder krabben zonder dat je er nog veel van ziet.
-
- Easy Quadrider
dan had die dus een gietijzeren cilinder en geen alluminium met nicasil wand...gietijzer kan je honen, nicasil niet (braamt).
althans voor zover ik weet niet
althans voor zover ik weet niet
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
is zo
-
- Quadrider
kan je kompleet uitboren waarachter ze een nieuwe laag erin steken,
dikwijls kostelijker of een nieuwe cilinder
dikwijls kostelijker of een nieuwe cilinder
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
heb toch beslist voor een crf 250 blok te kopen.
ben hem gisteren gaan halen het is een van 2007 met 10uren.
zal hem eerst in mijn w-tec steken en dan rond december ofzo in de eml inbouwen.
ik verkoop dan ook die ktm 200 exc blok met die uitlaat als er iemand interesse heeft PB
ben hem gisteren gaan halen het is een van 2007 met 10uren.
zal hem eerst in mijn w-tec steken en dan rond december ofzo in de eml inbouwen.
ik verkoop dan ook die ktm 200 exc blok met die uitlaat als er iemand interesse heeft PB
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
onderdelen blaster tekoop
EML crf project
schoon moteurke!!!
airwolf schreef:schoon moteurke!!!
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
EML crf project
Re: EML crf project
blokje zit er ondertussen al in en heb er al mee gereden loopt heel goed
zaterdag training @ Komen
zaterdag training @ Komen
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
EML crf project
-
- Quad Master
Ik kom zaterdag ook naar Komen
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
motorblokje komt mij bekent voor
zaterdag komen we waarschijnlijk ook af
grts
zaterdag komen we waarschijnlijk ook af
grts
ben er gisteren mee gaan rijden gaat heel goed maar heb wel een beetje moeite om hem te starten als hij warm is
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
EML crf project
foto'sscott-46 schreef:ben er gisteren mee gaan rijden gaat heel goed maar heb wel een beetje moeite om hem te starten als hij warm is
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
EML crf project
ik heb het blok er gisteren in gestoken en ben blij want kmoet niet zo veel aan passen gewoon steunblokjes maken . de voorbocht past perfect maar voor het demper moet er wel nog veel aan gewerkt worden. kmoet ook een nieuwe luchtfilterbak maken omdat hij met de uitlaat niet meer past. ik ga ook andere radiatoren steken
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
EML crf project