350 "Asfaltscraper" pics ->18 Verkocht
-
- Quadrider
Re: 350cc Projectje
Hmmmm....
-Frame donkerrood (de 2010 Yamaha Raptor SE kleur)
-Swingarm rood of zwart
-A-armen wit
Leuk hoor... een mooi SM 350 projectje zie je niet veel!
l8rrrrrrrrrrrrr
-Frame donkerrood (de 2010 Yamaha Raptor SE kleur)
-Swingarm rood of zwart
-A-armen wit
Leuk hoor... een mooi SM 350 projectje zie je niet veel!
l8rrrrrrrrrrrrr
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
-
- Quadverslaafde
roze misschien een optie wel apart
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Kleur is per vanmiddag bepaald
Zal een project van minimaal 5 dagen worden haha
En welke kleur blijft nog even verassing, tis een soort van zwart achtig iets whoehahaha
Zal een project van minimaal 5 dagen worden haha
En welke kleur blijft nog even verassing, tis een soort van zwart achtig iets whoehahaha
-
- Quadverslaafde
dat is geen kleur!hahah
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Vanmiddag weer aantal dingen gedaan.
Eerst kreeg ik een tel van de Schokbreker expert met het slecht nieuws, dat de achterschokbreker totaal overleden was haha.
Jammer maarja, dus gelijk maar een andere besteld met diverse instelmogelijkheden dus beetje beter als de standaard spul.
Toen maar eens begonnen aan blokkie, koppelingspul er allemaal ingezet, daarna de compressie maar eens bekeken, hmm was zo weinig dat je het amper voelde haha, dus spul even opengehaald, bleek hij ergens over een pakking zijn compressie te verliezen. Dus wordt nieuwe pakking instaleren en dan nog maar eens compressie checken.
Maar positieve is dat de cilinder er als nieuw uitziet, geen lengtekrasje enz te zien ongelovelijk
Ow ja en gister avond nog wat dingen gestraald oa swingarm, en frame her en der wat bijgelast.
Eerst kreeg ik een tel van de Schokbreker expert met het slecht nieuws, dat de achterschokbreker totaal overleden was haha.
Jammer maarja, dus gelijk maar een andere besteld met diverse instelmogelijkheden dus beetje beter als de standaard spul.
Toen maar eens begonnen aan blokkie, koppelingspul er allemaal ingezet, daarna de compressie maar eens bekeken, hmm was zo weinig dat je het amper voelde haha, dus spul even opengehaald, bleek hij ergens over een pakking zijn compressie te verliezen. Dus wordt nieuwe pakking instaleren en dan nog maar eens compressie checken.
Maar positieve is dat de cilinder er als nieuw uitziet, geen lengtekrasje enz te zien ongelovelijk
Ow ja en gister avond nog wat dingen gestraald oa swingarm, en frame her en der wat bijgelast.
Laatst gewijzigd door Grizzly700 op vr 04 jun, 2010 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
He man!
Khoop dat dat die 350 ECHT een goeie deal was....als ik dat allemaal zo lees is (was ) het 1 grote berg ellende.
Suc6 gozert...kblijf het volgen!
Khoop dat dat die 350 ECHT een goeie deal was....als ik dat allemaal zo lees is (was ) het 1 grote berg ellende.
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
-
- Quadverslaafde
had vandaag m,n stuurtje op willen halen maar moest eerst m,n verlichting opnieuw fixxen en daar ben ik een hele dag
mee bezig geweest
maarja het ziet er teminste weer gelikt uit.
misschien kom ik morge wel op de koffie.
als het maar niet weer van die slappe hap is
mee bezig geweest
maarja het ziet er teminste weer gelikt uit.
misschien kom ik morge wel op de koffie.
als het maar niet weer van die slappe hap is
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ah komt wel goe had wel op dit soort dingetjes gerekent .-=(R4N3)=- schreef:He man!
Vindt het juist wel leuk om alles uit elkaar te halen of op te knappen, zo leer je iedere keer weer wat bij.
-
- Quadverslaafde
ben je morge ook nog met je big project bezig?
ben wel benieuwd hoe het er al uitziet.
wordt wel een dik apparaat aan de spulletjes te zien
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ja wanneer ik ff de tijd heb, maar spullen liggen her en der al verspreid haha.tjobbie schreef:ben je morge ook nog met je big project bezig?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Net even een bestellijstje doorgestuurd.
(sommige dingen wou ik al eerder maar ging ff niet)
36 tands achtertandwiel.
15 tands voortandwiel.
Ketting Gold X-Ring.
Tusk stuurtje (matzwart).
Odi handvatten.
Maier voorspatboard wit
Maier achterspatboard wit
Maier neusje zwart.
Setje nieuwe stuurkogeltjes.
Silvertec Motorplaat.
Silvertec Swingarmplaat.
Silvertec nerfbars incl heelguards.
Douglas .190 10x7 en 10x10 velgen.
Goldspeed Spearz 195/50-10 met 225/40-10.
Dualgassser ( duim en draaigas in 1).
Fullflight armen zijn onderweg, HMF uitlaat ook als het goed is.
Verwacht deze dingen pas over een week of 3 binnen, door onze snelle douane service
Alle nieuwe lagers liggen al binnen, tevens ook nieuwe schijfremmen + remblokken.
Incl een ander schakelpedaaltje waardoor ik dat kleine linkje (bij voetsteun) kan verwijderen, heb er dus een directe shifter van gemaakt.
Aankomende woensdag gaan we beginnen met het spuitwerk van diverse onderdelen, dus hoop ergens de week erop weer spullen in elkaar kunnen te zetten.
(sommige dingen wou ik al eerder maar ging ff niet)
36 tands achtertandwiel.
15 tands voortandwiel.
Ketting Gold X-Ring.
Tusk stuurtje (matzwart).
Odi handvatten.
Maier voorspatboard wit
Maier achterspatboard wit
Maier neusje zwart.
Setje nieuwe stuurkogeltjes.
Silvertec Motorplaat.
Silvertec Swingarmplaat.
Silvertec nerfbars incl heelguards.
Douglas .190 10x7 en 10x10 velgen.
Goldspeed Spearz 195/50-10 met 225/40-10.
Dualgassser ( duim en draaigas in 1).
Fullflight armen zijn onderweg, HMF uitlaat ook als het goed is.
Verwacht deze dingen pas over een week of 3 binnen, door onze snelle douane service
Alle nieuwe lagers liggen al binnen, tevens ook nieuwe schijfremmen + remblokken.
Incl een ander schakelpedaaltje waardoor ik dat kleine linkje (bij voetsteun) kan verwijderen, heb er dus een directe shifter van gemaakt.
Aankomende woensdag gaan we beginnen met het spuitwerk van diverse onderdelen, dus hoop ergens de week erop weer spullen in elkaar kunnen te zetten.
-
- Quadverslaafde
mmm, "doe er niet teveel aan" zegt ie dan