zoontje voor op mn quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: zoontje voor op mn quad

Bericht door kwatter »

Ik hoef geen moraalridder te zijn ,enkel zoals jij ook zegt ieder zijn mening ,mijn kind weet nu op zesjarige leeftijd hoe hij zelf gediciplineerd met de quad moet rijden en dit dankzij het feit dat hij sinds zijn 2.5 meerijdt op de quad.
En noem mij onverantwoordt maar er zijn er die hun kind op een veel slechtere manier grootbrengen en dit zelfs zonder dat ze op een quad hebben gezeten hoor ,zolang je zelf dicpline oplegt kun je dicipline verwachten van je kind ,dit is mijn mening.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Volledig met kwatter eens.

De een laat zijn kind al vroeg aan de drank en/of roken. Van de een mogen ze nog niet eens als ze 20 zijn met hun vriendin op de slaapkamer zitten. Laat staan slapen.

Zo bepaald ieder het geen wat zijn kind mag.
Ook met het mee mogen op de quad.
Als ik later een kind zou hebben en hij/zij zou het geweldig vinden om mee te gaan, dan zal ik er voor zorgen dat hij mee kan zoals kwatter aan geeft op toch een veilige manier!

Maar hier kunnen we lang over in discussie gaan.
De een vind het verkeerd en andere( waaronder ik) vind het geen probleem mits het op een veilige manier is.

Het gaat erom dat wanneer je je kind mee neemt, je het veilig doet!
Zo niet moet je er niet aan beginnen als je kind je lief is.

Oja, een ongeluk zit in een kleine hoek. DUS VOOR DE MENSEN DIE DENKEN DAT DOOR JE KIND MEE TE NEMEN OP DE QUAD, JE MET ZIJN LEVEN SPEELT. HOUD HEM DAN AUB ZIJN HELE LEVEN BINNEN. Want er hoef maar een malloot rond te rijden waardoor hij wordt aangereden als hij buiten op de fiets zit of oversteekt lopend......

Dus kom aub met andere onzin :?
pointblanque
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door pointblanque »

Zo bepaald ieder het geen wat zijn kind mag.
jammer joh, dr zitten ook nog een juridisch aspect aan...niet alles mag, daar hebben we wetten voor.
Zoals je een aantal reacties hier boven kan lezen.

Ik zeg niks over de porseleinkast, maar je kan het ook opzoeken...en als jij met je kind voorop je quad gaat zitten of tussen je armen dan zoek je het op...simpel dat was de vraag en het antwoord is al 300x gegeven.
dat je dan allerlei uitzonderingen gaat zoeken prima, maar dat was de vraag niet...
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

je ben een RUND als je met een kind STUNT, :muur:
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

wat zoek je dan op>?
als of ie achterop zit, dat hij veilig is.

als je van de zij word aangereden, pak je je kind vast en vlieg je samen verder.

maargoed, ik zeg ook, op asfalt laat je kind onder de 10 thuis, net als op een motor....
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

mike04011977 schreef:je ben een RUND als je met een kind STUNT, :muur:
WIE HEEFT HET HIER OVER STUNTEN?
HET GAAT HIER GEWOON OVER MET UW KIND EEN RONDJE MAKEN OP DE QUAD ?ALSOF HET ZO ERG IS IK VIND ZE OP EEN SKATEBOARD VEEL MINDER VEILIG MAAR ACH HET BLIJFT HIER EEN ONZINNIGE DISCUSSIE NET OF IK VEEL ZOUT OP DE PATATTEN WIL EN JIJ GEEN, WIE EET HIER DE LEKKERSTE PATATTEN?????
greetz
petern
Quadrider
Quadrider

Bericht door petern »

een ieder vindt het de normaalste zaak van de wereld dat men een rijbewijs moet hebben alvoren een quad/voertuig te mogen besturen.

na t lezen hier ben ik nog meer overtuigd van mijn opvatting dat

t tijd zal worden dat men een bewijs van opvoedingsbekwaamheid moet kunnen overleggen alvorens een kind te mogen verwekken.
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Pff,de moeite niet waard om op te reageren ,ik dacht dat het hier een quadforum was ,ik krijg meer en meer de indruk dat het hier een kleutertuin is waar enkel nog besproken wordt wat een ander mag of moet doen.
Laatste reactie !!!!
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

kwatter schreef:Pff,de moeite niet waard om op te reageren ,ik dacht dat het hier een quadforum was ,ik krijg meer en meer de indruk dat het hier een kleutertuin is waar enkel nog besproken wordt wat een ander mag of moet doen.
Laatste reactie !!!!
Kun je het niet gewoon met elkaar oneens zijn?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
petern
Quadrider
Quadrider

Bericht door petern »

[quote="Jazzy=""]Kun je het niet gewoon met elkaar oneens zijn?[/quote]

daar ben ik t volkomen mee eens :bier:
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stephkewillems1 »

mijn mening is vrij simpel maar o zo waar,leer een kind omgaan met veiligheid ipv hem alles te verbieden.
hou hem veillig ,niet door hem weg te steken en over te beschermen,maar door hem te leren hoe hij dingen ook al zijn ze gevaarlijk ,toch veilig en doordacht te doen.maar daarvoor moet je wel je eigen kind willen opvoeden.ik spreek uit eigen ervaring,toen ik 2,5 j oud was stond ik voor eerste keer op ski's,vanaf mijn vijf reed ik mee met de crossmoto,en keverbugie's
toen ik negen was ben ik beginnen klimmen op rotsen en indoor,... enz . avontuurlijke sporten hebben me altijd omgeven, en gevaar maakte er altijd deel van uit en is ook hetgeen ervoor zorgt dat het leuk is.op die momenten moet en kan je alleen op je eigen geezond verstand rekenen om heelhuids thuis te komen,en kan je je niet wegsteken achter onze overbeschermende maatschapij.de enige redenen waarom ik heen noemens waardige ongelukken heb gehad is gewoon omdat ik van kinds af aan heb geleerd om te gaan met zo situaties.en daarvoor had ik inderdaad mensen nodig die mij op de juiste manier leerden omgaan met veilligheid en gevaarlijke sporten.dus inderdaad als het u te lastig is om er wa werk in te steken blijf dan gerust thuis,maar voor al die mensen die hun kinderen de wereld willen leren kennen,denk goed na over hoe je het aanpakt,maar ga aub met uw kind gaan rijden.ge moest zien wat ze in de bergen(alpen of zo) allemaal nie uitsteken en veel jonger dan de jongste leeftijd die ik hier al gehoord heb.dus wees een leider voor je kind,en leer hem met de dingen des levens omgaan,ipv hem op te sluiten in een kamertje ente zeggen hoe gevaarlijk het daarbuiten is.
en ja de wet is belangrijk,en ge zou er u aan moeten houden.aan ieder om voor zichzelf uit te maken of de wet een bijbel is,of enkel een leidraad in de samenleving.ik groet u allen ben benieuwd op reactie,zal de moeite zijn grtz :evil: :honger:
petern
Quadrider
Quadrider

Bericht door petern »

quaddevil schreef:He quad vrienden,

Ik wil met mijn 8 jarig zoontje voor op mijn quad de openbare weg op, of dit veilg is weet ik niet maar mag dit wel of niet. hij heeft dan wel een helm op hoor. Wanneer hij het stuur stevig vast houdt dan moet dat toch geen probleem zijn? :crosser:

Zeg Quaddevil,
jij lokt hier wel wat uit met je eenvoudige vraag.

Ik zie al uit naar je volgende vraag. :buig:
mike04011977
Quad Master
Quad Master

:? :? :? :? :?
Laatst gewijzigd door mike04011977 op za 26 jun, 2010 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
petern
Quadrider
Quadrider

Bericht door petern »

mike, je haalt twee namen door elkaar.
Quaddevil stelde de vraag.
Dus effe goe lezen of heb je nog patatten in je ogen :wink:
mike04011977
Quad Master
Quad Master

foutje!!... :muur: bedankt!!... :wink:
don't ride, just fly
yfz 450
Afbeelding
Plaats reactie