Gielen_24 ltz 400
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Gielen_24 ltz 400
standaard banshee heeft power zat een goeie chauffeur en een 700 krijgt het al moeilijk
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ik hoor het al ik kan even goed met mijn go-kart komen volgen kan ik toch nie
@Gielen_24: Als ik het geld had wel ja
@Gielen_24: Als ik het geld had wel ja
<3 Yamaha Raptor 350 <3
jep de 31ste anders moet ge is zien of ge tijd hebt de 1ste augustus ofzo, hier waar ik woon in Ulbeek(bij Wellen) is het motorcross het weekend van de 31ste, en da parkour wordt nie direct afgebroke dussss gratis crossparkour
<3 Yamaha Raptor 350 <3
dan moet ik werkenRobin95 schreef:jep de 31ste anders moet ge is zien of ge tijd hebt de 1ste augustus ofzo, hier waar ik woon in Ulbeek(bij Wellen) is het motorcross het weekend van de 31ste, en da parkour wordt nie direct afgebroke dussss gratis crossparkour
of het moet na 7u gaan
suzuki ltz 400 special edition
dat is redelijk in het veld ma natuurlijk met mijne FP en uwe EP was et zeker?
gaan de flikken er rap staan savonds, overdag zeggen ze niets maar savonds is het hier de hel
gaan de flikken er rap staan savonds, overdag zeggen ze niets maar savonds is het hier de hel
<3 Yamaha Raptor 350 <3
kheb ne db killerRobin95 schreef:dat is redelijk in het veld ma natuurlijk met mijne FP en uwe EP was et zeker?
suzuki ltz 400 special edition
ik nie de steekvlamme vliege eruit be mij kdenk da da ook zo gezond nie is
<3 Yamaha Raptor 350 <3
- jumper2110
- Quadracer
Bwa ik heb soms ook een vlammetje, nix ergs Je uitlaat moet natuurlijk ook niet op een vuurspuwende draak lijken