Maandag krijg ik nog een partij onderdelen binnen voor zijne.
@Laurens: Ja de banshee word ook volledig SM, k ga uiteraard terug met zwart combineren
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
A-armen, nerfbars en velgen worden gespoten of gepoederlakt.
jenzie schreef:Na wat metingen gedaan te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat mits kleine aanpassingen
de originele a-armen van een Raptor 700 passen op mn banshee.
Deze zijn ook +2 " aan elke kant langer dan standaard banshee armen.
Ik heb ook even baanbanden vooraan opgelegd om te kijken hoe de afmetingen zouden komen.
Spoor staat op 136 cm. Wat ik nu nog ga veranderen is een bredere as, verlagingslink achteraan
en spoorverbreders voor en achter, douglas velgen met maxxis spearz.
Als de quad dan nog niet laag genoeg komt te liggen naar mijn zin
ga k er nog KW-veren bij opzetten.
Enkele foto's:
(remklauwen en km-teller kabel moeten nog geplaatst worden)
Heeft voordelen en nadelen.jenzie schreef:Inderdaad,een 450 kan je altijd nog kopen maar de banshees raken stilaan uitgeput
en om nog eentje te vinden die in goede staat verkeerd is niet simpel.
das ook waar, het heeft allemaal zn voor- en nadelen, maar ben er nog niet uit wat het na deze gaat worde, moet natuurlijk ook iets mooi's vinde heBelgian Pro schreef:Heeft voordelen en nadelen.jenzie schreef:Inderdaad,een 450 kan je altijd nog kopen maar de banshees raken stilaan uitgeput
en om nog eentje te vinden die in goede staat verkeerd is niet simpel.
Vroeger zag je in een cross 1 viertakt rijden en al de rest waren tweetakt motoren en dan vonden de mensen 4 takt geil.
Nu is het allemaal 4 takt en zeldzaam eens een 2takt en nu vinden de mensen dat weer geil.
Een quad hebben die je niet veel ziet is idd veel leuker, ik denk trouwens ook dat ik hier als enigste een kfx450 tuning project heb. Het nadeel van een quad hebben die je niet veel ziet of in jouw geval niet meer maken, is dat je 2x zolang op je stukken moet wachten omdat ze meestal niet meer op stock liggen (aftermarket en miss ook origineel, weet ik niet).
En aangezien ze die banshee's niet meer maken zal dat in de toekomst zeker niet verbeteren op vlak van stukken.
Omdat je hem sm gaat zetten heeft die banshee veel potentieel (heb het zelf ondervonden) maar op vlak van cross en comfort tijdens het crossen zijn ze echt temp passé. Mijn bescheiden mening he