Page 4 of 11
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Sun 13 Mar, 2011 00:48
				by JohnBeton
				Petje af voor die uitlaat man, die's echt ZALIG  
 
  
 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Sun 13 Mar, 2011 09:05
				by sander.w
				mooie uitlaat hoor en zkr voor dat geld  

 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Sun 13 Mar, 2011 21:53
				by martijn van der veen
				vandaag weer wezen rijden in berghem. ging nu wel redelijk. ben nog niet helemaal tevreden met het vermogen afgifte. denk dat ik toch nog is de afstelling van het blokje moet na laten kijken. voor de rest valt me het trillen echt op. ben altijd een solo crosser gewent geweest en die had dat bijlange na nog niet zo erg als dat het nu is. daar moet ik ook nog iets aan gaan doen.
			 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 07:57
				by sander.w
				rubbers tussen je steunen dat schilt echt debnk ik en voor de rest heb je dnek weinig mogelijk heden  

  en heb je een foto van je het heb opgelsot me je tandwiel
 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 17:07
				by IzzY
				alu- tov stalen schetsplaten scheelt ook in trillen
vermogen afgifte; stikt die hoge toeren ? -> aanzuig buis luchtfilter,  
 
die pijp is nice nice,   ik ga ook een dpr scoren  

 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 17:23
				by martijn van der veen
				ja dat trillen ga ik is naar kijken bedankt voor de tips 

 . de aanzuigbuis kan ik nog wel wat veranderen. meschien dat het nog wat scheelt hij stikt niet echt in hoge toeren het is meer bij het overschakelen naar een volgende versnelling dat die niet echt oppakt. ik dacht aan een ander cilinderkopje. die er nu opzit is van een enduro en die heeft wat minder compressie als een crossblok. dat scheelt ook nog wel wat met het oppakken als je opschakelt in de vernellingen 

 . de foto's van dat aangepaste tandwiel staan op de vorige pagina helemaal onderaan. als ik er nog weer 1 maak zal ik het wat beter op de foto zetten 

 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 18:11
				by kolkie
				dat zou het idd ook kunnen zijn. mischien een vhm kop proberen? of aanpassen?
			 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 18:28
				by michaelcross
				gewoon de kop wat af frezen dan moet je geen andere kop kopen
			 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 18:46
				by Daniello
				Man die uitlaat.....prachtig  

 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 19:27
				by martijn van der veen
				ja dat uitlaatje ben ik ook wel wijs mee  

  nu maar hopen dat die heel blijft
 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Mon 14 Mar, 2011 22:45
				by martijn van der veen
				het zit even niet mee 

  de cilinder is gescheurd onderin waar die gemonteerd is op het blok  

  wordt voorlopig even niet rijden want dit gaat toch wel weer heel veel geld kosten zo  

 zal van de week nog wel wat fototjes maken.
 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Tue 15 Mar, 2011 08:03
				by sander.w
				ja dat wordt dan denk een nieuw clindertje reparren zal lastig worden  

  maare ik denk dat een nieuw cilindertje zo maar een eurotje of 500 kost 

 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Tue 15 Mar, 2011 12:04
				by raptordegekste
				oeehh das een tegenvaller 
 
 
enig idee wat de oorzaak is? 
hoe dan ook succes dermee!
 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Tue 15 Mar, 2011 13:03
				by JohnBeton
				denk dat de oorzaak het trillen is geweest, misschien kan je zelfs best zonder kopsteun rijden, als die echt te fel trilt in je quadframe krijg je problemen, wat niet buigt, breekt zegt men wel eens 

 
			
					
				Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
				Posted: Tue 15 Mar, 2011 16:51
				by martijn van der veen
				dat trillen zat ik ook al aan te denken. 

  maar is het niet zo dat als je de kop los gooit het trilling juist nog erger wordt?  

 van al dat trillen krijg je snel metaal vermoeiing en dan gaat erg ergens iets kapot ja. zelf dacht ik juist dat de bevestiging boven aan de kop niet zwaar genoeg was en dat die daardoor kapot zou zijn gegaan. dan kan de cilinder een kantel beweging gaan maken toch?? ik ga hem proberen te lassen en kijken of het goed gaat. maak er wel wat foto's van. houd het ook voor jullie interessant  
