Bij mijne trx 450r is HRC KIT geplaatst dwz andere nokkenas, openluchtfilterdeksel met luchtfilter van GREEN + andere snorkel,de hoofdsproeier is 185, gasnaald C51B in de derde groef zit de clip, ook een 3 weg ontluchter voor het carter en demper van HP.
Hoop dat je wat wijzer bent geworden.
grtn.
Afstellen carburator
Re: Afstellen carburator
Ja dat is goede informatie. Ik heb zelf die snorkel groter geveild en dat T stukje uitgeboord. Weet je toevallig ook de stand van je luchtschroef? Zouw er verschil zitten in een 180 sproeier van een dynojet setje en een 180 sproeier van bijvoorbeeld HRC?
HONDA the dream of power
Kan iemand mij miss vertellen hoe het afstellen in zn werk gaat bij een 110cc chinese carburateur?
Ik heb namelijk het idee dat hij nogal verkeerd afgesteld staat. Wanneer ik gas geef lijkt het alsof hij uitvalt en dan trekt ie pas op.
Gr.
Ik heb namelijk het idee dat hij nogal verkeerd afgesteld staat. Wanneer ik gas geef lijkt het alsof hij uitvalt en dan trekt ie pas op.
Gr.
Ik heb dat ook eens gehad en toen heb ik de gasnaald iets hoger gezet. Viel ook heel snel uit omdat hij in lage toeren totaal geen vermogen had
HONDA the dream of power
Heeft dat te maken met die 3 clipjes/standjes die in de carburateur zitten waar de gasnaald inzit.
Ja, clipje eraf halen en 1 groef naar onder zetten, richting de punt dus
HONDA the dream of power