Test: wie gaat er op de quad naar school????

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

Wie gaan er allemaal met een quad naar school?

ja, elke dag op en neer
10
20%
soms 2-3 dagen in de week
5
10%
ik zou wel willen maar heb er het geld niet voor
18
36%
nooit ik ga liever fietsen
12
24%
ik vind quad alleen maar nadelen hebben
5
10%

Totaal aantal stemmen: 50

Tessa

Bericht door Tessa »

Met de quad naar school lijkt me wel gaver, dat is unieker, maar ik ga nu iedere dag met mijn brommer, gilera DNA en dat is op zich ook wel stoer. Mijn vriend komt met de motor naar de middelbare school en parkeert hem in de scooterstalling dat is pas stoer :P al die gasten met hun opgevoerde brommers staan dan wel te kijken...
Hetzelfde effect kun je met een gave quad ook zeker wel bereiken :P
Maar k vind toch dat je gewoon moet doen wat je zelf t leukst vind, Quad of brommer, is beide vet, maar wat is t meest praktisch he...
da QUAD ROCK(ER)
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door da QUAD ROCK(ER) »

ik heb een ADLY MOTO ROCKY geheel standaard gekocht.
maar kan er geen frame nummer vinden, maar wel een chaccinummer op een plaatje onder me zadel.

ik heb het gehele frame gekontroleerd maar kan niks vinden.
iedere quad zaak zecht dat ik bij het rechter voor wiel moet kijken MAAR IK ZIE NIKS!

WAAR ZIT IE EN HOE KOM IK ERACHTER?

groetskes uit nederland :?
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

Zoeen rs50 loopt wel goed zonder begrenzing, hier in spanje komen die vrij buiten 8. Die gaan 110km/u standaard.

Ik zou een aerox nemen, ik heb zelf ook nog een goed opgevoerde, soms neem in de quad, dan de scooter en als het slecht weer is ga ik met de auto naar de zaak.

ps. neem die rs50 toch maar hoor, zoeen peuter quads rijden hier ook van kymco, das ne scooter op 4 wielen, een dikke grap vind ik dat zeker als ze daar dan nog zoeen enorme grote topcase opplaatsen :D

grtzzz
Plaats reactie