Pagina 4 van 6

Geplaatst: di 22 nov, 2005 22:59
door Twan #33
nou ik denk dat dat nog aardig mee valt hij heeft maar 19 mm als het nou een 28mm vlakschrijf was ofzo dan was het 40 km rijden en weet tanken

Geplaatst: di 22 nov, 2005 23:45
door VDC

Geplaatst: wo 23 nov, 2005 09:04
door Tegazo
Oud topic is dit 8) . Inmiddels rijd ik al een hele tijd rond met 70cc en snelle uitlaat, hij rijdt nu 75 km op de autoteller. Best wel netjes moet ik zeggen aangezien de rest nog allemaal standaard is :wink:

Geplaatst: wo 23 nov, 2005 17:25
door Twan #33
die 28mm carb is net zo'n benzine kraan die je open zet

Geplaatst: wo 23 nov, 2005 20:54
door maikel oolders
Ja, maar dikke Jezus. Hoe kan je nu 115 rijden met een unilli quadje???

Zeker de km's van de Tempo 3, of ni dan Kevin :lol:

Dan zou ik nu 75 rijden (echte kilometers, 60 :? )

Geplaatst: wo 23 nov, 2005 21:12
door Tegazo
Ik ken iemand die had een Adly Rocky en dat ding was ook zwaar opgevoerd. Haalde de 120 wel! (autoteller gemeten) Maar word dan echt gevaarlijk :?

Geplaatst: do 24 nov, 2005 21:25
door Twan #33
er zijn cilindrer kits waar je met de juiste setup 21 pk en meer kan behalen dus die 115 kan best wel

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 18:26
door maikel oolders
unilli schreef: rij 115. wat heb ik allemaal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb een:
technigas uitlaat
malossi cdi
50cc cil blijkt nu
standaard carb
andere tandwiel
andere rollen

En ik rijd 59 nu. Dus volgens jou, moet ik ff een andere carb, drukveer, race clutch en binnenrotor ontsteking (wat rete duur is) veranderen en dan loopt ie van mij 115? daar geloof ik nix van.

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 20:23
door Twan #33
maikel oolders schreef:
unilli schreef: rij 115. wat heb ik allemaal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb een:
technigas uitlaat
malossi cdi
50cc cil blijkt nu
standaard carb
andere tandwiel
andere rollen

En ik rijd 59 nu. Dus volgens jou, moet ik ff een andere carb, drukveer, race clutch en binnenrotor ontsteking (wat rete duur is) veranderen en dan loopt ie van mij 115? daar geloof ik nix van.
115 km uur heb je een testbank uitdraai foto bewijzen???

nee daar moet je ook niks van geloven ik vind ut al flink knap dat je de 60 haalt met alles stnd behalve uitlaat, en zo een paar kleine dingen.

binnen rotor ontsteking is alleen nodig bij de extreem hoogtoerige setups die meer dan 11000 toeren draaien dit is overigens al aan de hoge kant,

Je stnd ontsteking kan maximaal 10000 toeren aan daar boven kan je onregel matig gaan rijden.

Andere carb kan wel een 19mm zou ik dan pakken stel voor je zou ooit nog eens een 70 willen nemen.
Ook heb je meer aan een andere vario een van malossi sport of tjt of iets dergelijks.
De stnd vario van mina is nogal brak namelijk als je andere vario neemt zul je en sneller optrekken en mss nog wel wat harder gaan.

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 21:47
door maikel oolders
Ik denk dat mijn eerste optie nu een 70cc cil. is.

Of zou je denken dat ik beter eerst een 19mm carb. kan nemen. Dit gaat dan wel samen met een standaard cil.

Geplaatst: vr 25 nov, 2005 22:08
door Twan #33
beter haal je een laagtoerige 70cc heb je namelijk max koppel rond de 7000 toeren en ze slijten niet erg hard.

een dr70 tuned is een goede keuze heb ik namelijk ook zelf gehad, kost net 100 euro met verzenden en kan op stnd krukas mits deze in goede staat is en goede lager.

je kan hem bestellen op www.revolution70.nl

Geplaatst: za 26 nov, 2005 21:13
door unilli
ja jong wie mij nie gelooft moe da maar weten
115 is gemeten mee autoteller
en nee geen bewijzen van testbank

Geplaatst: za 26 nov, 2005 21:17
door Twan #33
Dan mag jij me gaan vertellen wat voor je cil je hebt gebruikt ( merk en type ) :!:

Geplaatst: za 26 nov, 2005 22:05
door unilli
Aeon Lim schreef:Dan mag jij me gaan vertellen wat voor je cil je hebt gebruikt ( n type ) :!:


Malossi Cylinder kit 70cc / 47mm.

Geplaatst: za 26 nov, 2005 23:09
door Twan #33
hebbie foto's van je quad??

MAar hoeveel zuiger veren en zuiger verbruik in de week, want het is allu en hoogtoerig dus lekker veel slijtage,